Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@21:25:02 GMT

تغییرات دفتر موسیقی و چند استعفا

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۵۳۰۰۱

تغییرات دفتر موسیقی و چند استعفا

تهران- ایرنا- بدنبال استعفای علی ترابی از سمت مدیریت کل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ، سحر طاعتی مدیر روابط عمومی دفتر موسیقی هم از سمت خود استعفا داد.

در پی استعفای علی ترابی از سمت مدیریت کل دفتر موسیقی وزارت ارشاد، روز گذشته شهرام صارمی که چندی قبل از سوی علی ترابی بعنوان مدیر اجرایی سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر انتخاب شده بود در حمایت از اتخاذ موضع مخالف علی ترابی نسبت به اجرایی شدن قانون واریز ده درصد از درامد کنسرت ها به خزانه دولت از سمت خود استعفا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امروز هم سحر طاعتی مدیر روابط عمومی دفتر موسیقی که بتازگی از سوی علی ترابی به این سمت منصوب شده بود استعفای خود را تحویل مدیر جدید دفتر موسیقی داد و از سمت خود کناره گیری کرد. سحر طاعتی که از روزنامه نگاران با سابقه حوزه موسیقی است تا کنون سابقه سه دوره مدیریت روابط عمومی جشنواره موسیقی فجر و چهار دوره مدیریت روابط عمومی جشنواره موسیقی جوان و تصدی سمت مدیریت روابط عمومی انجمن موسیقی به مدت چهار سال را در پرونده کاری خود داراست.
سحر طاعتی در گفت وگو با خبرنگار موسیقی ایرنا، ضمن اعلام خبر استعفا از مدیریت روابط عمومی دفتر موسیقی اعلام کرد از مدیریت روابط عمومی جشنواره موسیقی نواحی هم کناره گیری کرده است.
شامگاه دوشنبه پس از استعفای علی ترابی از سمت مدیرکل دفتر موسیقی وزارت ارشاد، سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی محمد الهیاری فومنی را به سمت مدیر کل دفتر موسیقی منصوب کرد. در پی این انتصاب صبح سه شنبه شهرام صارمی مدیر اجرایی سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر در حمایت از استعفای علی ترابی با انتشار نامه ای از سمت خود کناره گیری کرد.
فراهنگ**9494**3009

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي دفتر موسيقي وزارت ارشاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۳۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطعی موقت آب در برخی مناطق همدان

روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان همدان اعلام کرد: به دلیل انجام تعمیرات در خطوط اصلی شبکه توزیع آب همدان، امروز سه‌شنبه از ساعت هشت صبح الی ۱۴ قسمت‌هایی از مناطق شهر همدان قطع می‌شود.

براساس این اطلاعیه، خیابان هنرستان، محوطه نستوه، شکریه، کمال آباد، سعیدیه، مهدیه، سلمان، زمانی و پشت بیمارستان بوعلی با قطعی احتمالی و یا افت فشار آب روبرو خواهند بود.

دفتر روابط‌عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان همدان از شهروندان خواست با رعایت الگوی مصرف و قطع مصارف غیر ضروری، یاری رسان این شرکت در توزیع آب شرب باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • روابط‌عمومی‌ها برند سازمان را حفظ می‌کنند
  • سکو‌های انتشار آگهی املاک ساماندهی می‌شوند
  • پیگیر اجرای هدفمندسازی یارانه‌های دانشجویی در سال جدید هستیم
  • موسیقی ایران به پاپ منحصر شده است/ تاریخ انقضای موسیقی‌های بی سر و ته تمام می‌شود
  • متاسفانه موسیقی ایران به پاپ منحصر شده است/ تاریخ انقضای موسیقی‌های بی سر و ته تمام می‌شود
  • ضرورت توسعه نان فیبردار با هدف کاهش ابتلا به سرطان
  • «پرویزخان» به خانه‌ها می‌آید
  • علی رشیدی دبیرکل فدراسیون کبدی شد
  • قطعی موقت آب در برخی مناطق همدان
  • دیدار با مدیر کل دفتر بازرسی ،مدیریت عملکرد ،امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری آذربایجان غربی