Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، علیرضا کیخا، رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استانسیستان‌وبلوچستان، امروز، یکم خردادماه در نشست کمیته حمل و نقل و سوخت ستاد اربعین حسینی(ع) استان گفت: طی سال 97، در مجموع 64 هزار و 100 زائر پاکستانی همزمان با ماه‌های محرم و صفر از طریق مرز میرجاوه وارد استان شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ادامه داد: این تعداد زائر توسط 722 دستگاه اتوبوس پاکستانی و 735 دستگاه اتوبوس ایرانی روانه مرزهای غربی کشور شدند.
وی اظهار کرد: همچنین در این مدت 103 زائر افغانستانی نیز بعد از وارد شدن به کشورمان، با چهار دستگاه اتوبوس ایرانی راهی کربلای معلی شدند که ورود زائران افغان از طریق مرز میلک در شمال استان سیستان و بلوچستان صورت گرفت.
کیخا جابجایی بیش از 4 هزار زائر ایرانی توسط 98 دستگاه اتوبوس را از دیگر اقدامات اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در ایام محرم و صفر سال گذشته دانست و گفت: امسال نیز پیش‌بینی می‌شود سفرهای اربعین زائران خارجی از 20 مهرماه آغاز شده و تا سوم آبان‌ماه ادامه داشته باشد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن خبرگزاری بین المللی قرآن خبرگزاری ایکنا زائران پاکستانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۳۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی محور رودبار جنوب به کهنوج در کرمان

اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای جنوب کرمان اعلام کرد: محور رودبار جنوب به کهنوج (آبسردوییه) با فروکش کردن آب و تلاش راهداران بازگشایی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای جنوب کرمان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: محور رودبار جنوب به کهنوج (آبسردوییه) از شهرستان‌های جنوبی استان کرمان با فروکش کردن آب و تلاش راهداران بازگشایی شد.

در این اطلاعیه توصیه شده است که هم‌استانی‌ها برای اطلاع از وضعیت راه‌ها با شماره تلفن گویای ۱۴۱ تماس بگیرند.

کد خبر 745471

دیگر خبرها

  • ایمنی جاده جلفا به سیه رود با حذف پیچ های خطرناک تأمین می شود
  • حذف پیچ‌های خطرناک محور جلفا به سیه‌رود
  • حذف پیچ های خطرناک جاده جلفا به سیه‌رود
  • تشریح عملکرد اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای کاشان در سال گذشته
  • بیشترین خسارت بلوچستان سیل به جاده‌ها وارد شده است
  • بیشترین خسارت سیل به جاده‌ها وارد شده است
  • بازگشایی محور رودبار جنوب به کهنوج در کرمان
  • آغاز ۵۶ پروژه عمرانی در جاده‌های استان مرکزی
  • نجات ۷۰ سرنشین ۳ دستگاه اتوبوس گرفتار سیلاب مسیر نیکشهر- چابهار
  • خط کشی بیش از ۴ هزار کیلومتر از راه‌های استان ایلام