Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تمدید قرارداد بازیکنان تیم فوتبال استقلال این روز‌ها در دستور کار مدیران باشگاه قرار گرفته است و مسئولان با ستاره‌های آبی پوش در ایران و امارات پای میز مذاکره نشسته اند.

قانون مسئولان استقلال برای تمدیدی‌ها در فصل آتی این است که بازیکنان پس از مذاکره تا یک هفته فرصت پاسخگو دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیران باشگاه استقلال جمعه هفته پیش با وریا غفوری مذاکره کردند و این بازیکن تنها ۴۸ ساعت دیگر برای جواب به آن‌ها فرصت دارد.

علی کریمی بازیکن تاثیر گذار تیم فوتبال استقلال هم مذاکراتی روز گذشته در امارات با مدیران باشگاه داشت و این بازیکن خیلی زود باید پاسخگو مدیران استقلال را بدهد.

آیاندا پاتوسی دیگر بازیکن موثر آبی‌ها هم در امارات از طریق مدیر برنامه‌های خود با مدیران مذاکره داشته، اما در نهایت باشگاه کیپ تاون سیتی هم برای رضایت باید نظر نهایی خود را اعلام کند. استقلالی‌ها برای در اختیار داشتن پاتوسی برای فصل آتی باید حدود ۴۰۰ هزار دلار هزینه کند تا این بازیکن قرارداد خود را تمدید کند  و حسین حسینی دروزاه بان جوان تیم فوتبال استقلال دیگر بازیکنی است که مدیران با حضور در تهران باب مذاکره را با او باز خواهند کرد.

دیگر بازیکنان به نوبت پای میز مذاکره می‌نشینند تا برای فصل آتی با آن‌ها مذاکره شود، اما نکته قابل توجه در این میان این خواهد بود که بازیکنان برای تمدید قرارداد‌های خود ارقامی را در نظر دارند که شاید مدیران با آن‌ها موافقت نکنند تا بدین ترتیب مذاکرات با بازیکنان به بن بست بخورد چرا که ستاره‌های استقلال حاضر نیستند با رقمی کمتر از قرارداد سال گذشته خود در لیگ نوزدهم بازی کنند.

وریا غفوری و علی کریمی از جمله بازیکنانی هستند که با توجه به دریافت خودرو از باشگاه استقلال و حامی مالی سود قابل توجهی نصیبشان شد و از معدود بازیکنانی هستند که برای نقل و انتقالات و تمدید قرارداد باشگاه به دنبال آنها است و این درست در نقطه مقابل برخی دیگر از بازیکنان استقلال است که برای دریافت طلبشان باید رفت و آمد‌های زیادی به باشگاه انجام دهد و در‌ این رفت و آمد‌ها احتمال تمدید برای فصل بعد وجود دارد و باشگاه زحمتی برای پیدا کردن آن‌ها ندارد. وریا غفوری و علی کریمی بازیکنانی هستند که باشگاه باید سریعتر آن‌ها را پیدا کند و در مورد تمدید قرارداد با آن‌ها به توافق برسد.

بیشتر بخوانید:

مذاکرات اولیه باشگاه استقلال با علی کریمی

آیا برای انتخاب سرمربی استقلال خط قرمزی وجود دارد؟

بازی دو سر سود برای استقلال در انتقال تیام

انتهای پیام/

بن بست در مذاکرات استقلالی‌ها

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه استقلال لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۳۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرف‌های تند ستاره خارجی لیگ: این رسمش نبود!

به گزارش "ورزش سه"، لوسیانو پریرا که نیم فصل اول لیگ برتر را در مس رفسنجان سپری کرد، در نقل و انتقالات زمستانی قرارداد خود را به صورت یک‌طرفه فسخ کرد و به فولاد خوزستان پیوست.

این مهاجم برزیلی که سال‌هاست در لیگ ایران توپ می‌زند در شرایطی که بازیکن مس بود، به دلیل پرداخت نشدن مطالبات فصل گذشته خود به فیفا شکایت کرد و توانست پنجره این تیم را ببندد. در نهایت با توجه به پرداخت نشدن دوباره مطالبات، او بر اساس قوانین بین‌المللی به صورت یک طرفه قرارداد خود را فسخ کرد و جدا شد.

شیمبا حالا بار دیگر بابت مطالبات امسال خود از مس رفسنجان به فیفا شکایت کرده و البته که از مدیران این باشگاه بسیار ناراحت است. این مهاجم برزیلی در این باره به خبرنگار ما گفت: «متاسفانه امسال در مس رفسنجان خیلی اذیت شدم؛ مدیران باشگاه از زمانی که قرارداد بستم، قول دادند که برایم منزل مسکونی تهیه کنند و خانواده‌ام به ایران بیایند. آن زمان شرط قرارداد من این بود که مطالبات پارسالم تسویه شود، اما هیچ‌کدام از قول‌هایشان محقق نشد. آنها بارها به من دروغ گفتند و هیچ کدام از وعده‌هایشان را عملی نکردند. در نهایت وقتی شکایت کردم و پنجره بسته شد، به سراغم آمدند و پول پارسال را از سر ناچاری دادند.»

او ادامه داد: «من بیش از 12 سال است در لیگ ایران حضور دارند؛ هیچ وقت به اندازه نیم فصل اول امسال در مس رفسنجان اذیت نشدم. همیشه مردم ایران و باشگاه‌ها با احترام با من برخورد کردند اما متاسفانه در مس رفسنجان کاری کردند که تمرکزم بهم بخورد و همیشه ذهنم مشغول شود.»

مهاجم فولاد همچنین گفت: «من همیشه با تمام توان برای مس رفسنجان بازی کردم. همین حالا که هفته‌ها است از این تیم جدا شده‌ام، بهترین گلزن آنها هستم. من می‌دانم که ایرانی‌ها در معرفت زبانزد هستند، اما باید به مدیران مس بگویم که این رسم معرفت و محبت نیست. جواب زحمات من را با کارهایی دادند که برای هرکس تعریف کنید، ناراحت می‌شود».

شیمبا درباره شکایت تازه‌اش از مس رفسنجان افزود: «از نیم فصل به مدیران باشگاه وقت دادم که پولم را بدهند، اما بازهم این اتفاق نیفتاد. سری قبل هم تا حکم فیفا نیامد، پولی ندادند و الان هم شنیدم که آنها بعد از فسخ قراردادم شکایت کرده‌اند. فسخ من که کاملا قانونی بود و مشکلی نداشت، اما من دوباره به فیفا شکایت کردم تا به حق و حقوقم برسم. این پول حق خانواده‌ام است و متاسفانه باشگاه مس رفسنجان فکر می‌کند می‌تواند آن را ندهد.»

دیگر خبرها

  • نایکی پیشنهاد بالاتر می‌دهد؛ غول آمریکایی نمی‌خواهد بازار پرسود بارسلونا را از دست بدهد
  • مذاکره پرسپولیس با یک مربی برای فصل بعد!
  • درویش: از اوسمار برای فصل بعد برنامه خواستیم/ بحث تمدید قراردادها کار دلالان است
  • درویش: مگر سایر تیم‌ها تمدید قرارداد بازیکنان را شروع کردند؟/ از اوسمار برنامه خواستیم+ فیلم
  • شوک بزرگ به پرسپولیس
  • شوک بزرگ به پرسپولیس؛ ۱۱ بازیکن در آستانه جدایی!
  • شوک بزرگ به پرسپولیس در پایان فصل
  • شروع زودهنگام نقل و انتقالات پرسپولیس!
  • حرف‌های تند ستاره خارجی لیگ: این رسمش نبود!
  • جلسه درویش و اوسمار درباره تمدید قرارداد بازیکنان پرسپولیس