Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@16:37:44 GMT

صادر نشدن پروانه شکار در تابستان امسال

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۵۳۱۳۸

صادر نشدن پروانه شکار در تابستان امسال

به گزارش گروه اجتماعی برنا؛ حمید ظهرابی گفت: بر اساس ابلاغیه‌ای که به استان‌های کشور شده، صدور پروانه شکار چهارپایان تنها در صورتی انجام می‌شود که مطالعات جمعیت شناسی در مناطق انجام شود و صدور پروانه شکار لزوماً بر پایه مطالعات جمعیت شناسی انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه این ابلاغیه اخیرا به استانها ارسال شده و در این مدت کم امکان انجام این مطالعاتی وجود ندارد، پس در تابستان جاری هیچ پروانه شکاری صادر نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون محیط طبیعی سازمان حفاظت محیط زیست همچنین گفت: قرق های اختصاصی نیز مکلف به انجام مطالعات ظرفیت برد شده اند که این مطالعات در حال انجام است.

ظهرابی تأکید کرد: از این پس انجام مطالعات دقیق جمعیت شناسی با همکاری مراکز دانشگاهی مبنای تصمیم گیری نهایی برای صدور پروانه شکار خواهد بود که از سال جاری اجرا می شود.

وی گفت: علاوه بر پستانداران، صدور پروانه شکار و صید برای پرندگان و ماهیان آبهای داخلی نیز منوط به انجام مطالعات و تعیین ظرفیت قابل بهره برداری پایدار است.

معاون محیط طبیعی سازمان حفاظت محیط زیست: در علم روز حفاظت حیات وحش، توجه به بهره برداری پایدار در راستای پایدار سازی حفاظت ضرورتی انکار ناپذیر است.

وی گفت: در اهداف کنوانسیون تنوع زیستی بهره برداری پایدار از منابع تنوع زیستی و بهره‌مندی عادلانه ذینفعان از منافع حاصل از تنوع زیستی مورد تاکید قرار گرفته است.

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پرندگان پستانداران سازمان حفاظت محیط زیست معاون برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۳۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۱۵ هزار شناسه‌یکتا برای پروانه‌کسب کاغذی در آذریجان‌غربی صادر شد

شهرستان‌های های خوی، مهاباد و ارومیه در صدر جدول رتبه بندی شهرستان‌های آذربایجان‌غربی در حذف پروانه‌های کاغذی قرار داشته و شهرستان‌های چهاربرج، چالدران و باروق در قعر این جدول حضور دارند.

براساس حکم تبصره ۷ ماده ۱ قانون تسهیل صدور مجوزها، همه مجوز‌های قدیمی باید، تبدیل به مجوزالکترونیکی (شناسه‌یکتا) شوند و از ۱۴۰۳ کسب‌وکار‌هایی که شناسه‌یکتا نداشته باشند، به لحاظ قانونی فاقدمجوز محسوب می‌شوند.

متقاضیان می‌توانند ️با ورود فقط ۳ کد (شماره سریال کارت ملی، شناسه/کد صنفی و کد پستی محل کسب) در درگاه ملی مجوز‌ها mojavez.ir، به سرعت، رایگان و غیرحضوری مجوزالکترونیکی شناسه‌یکتا دریافت کنند.

با هوشمند شدن خدمات دولت در آینده نزدیک، صاحبان کسب وکار‌هایی که مجوزالکترونیکی نداشته باشند و نامشان در بانک اطلاعات کسب وکار کشور qr.mojavez.ir نباشد، برای دریافت خدمت در ادارات دولتی و بانک‌ها دچار مشکل می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از اولین تصفیه‌خانه مدرن فاضلاب روستایی در قزوین
  • محیط زیست عرصه تقویت بنیان‌های اجتماعی با بهره گیری از توان بانوان است
  • صدور حکم قضایی علیه مدیرعامل شرکت دولتی در اصفهان
  • اگر این کار را انجام دهید از دولت خودرو جایزه می‌گیرید!
  • بهره برداری از ۱۱ جایگاه سوخت تا پایان تابستان امسال
  • تولد نخستین گوساله‌های گوزن زرد ایرانی امسال در پارک ملی کرخه
  • صدور مجوزهای کاغذی ممنوع شد
  • بهره برداری از ۱۱ جایگاه سوخت کوچک مقیاس تا پایان تابستان امسال
  • بیش از ۱۵ هزار شناسه‌یکتا برای پروانه‌کسب کاغذی در آذریجان‌غربی صادر شد
  • دستگیری شکارچیان غیرمجاز در مهریز