Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان شهید چمران اهواز گفت: بیش از ۱۰۰۰ بسته فرهنگی شامل نوشت‌افزار، کتاب داستان، اسباب‌بازی کودکان و اقلام خوراکی به کودکان مناطق سیل‌زده خوزستان اهدا می‌شود.

ایاز سپهری، دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: بیش از ۱۰۰۰ بسته فرهنگی از سوی کانون ادبی مدیریت فرهنگی دانشگاه شهید چمران اهواز قرار است به کودکان مناطق سیل زده استان خوزستان اهدا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فعال دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز اظهار کرد: این بسته‌ها شامل نوشت افزار، کتاب داستان، اسباب بازی کودکان، لوازم التحریر، پوشاک و اقلام خوراکی است که در روز‌های آینده در مناطق سیل زده حمیدیه و الهایی و کوت عبدالله توسط دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز توزیع می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه شهید چمران اهواز سیل خوزستان مناطق سیل زده خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۳۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدا ۳۹۰ بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی

موسوی نژاد مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در خراسان جنوبی گفت: بنیاد ۱۵ خرداد وابسته به ستاد اجرایی بنا به رسالت و ماموریت خود در راستای نقش آفرینی و بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی در کمک به گسترش عدالت اجتماعی به ویژه در حوزه جمعیت، خانواده، سلامت، توسعه زیست بوم و محرومیت‌زدایی اقداماتی در سطح کشور و مناطق کم برخوردار از جمله استان خراسان جنوبی در دست اجرا دارد.

وی افزود: احداث ۲ خوابگاه دخترانه دانشجویی با اعتباری بالغ بر ۹۰۰ میلیارد ریال شامل خوابگاه ۲۲۰ تختخوابی شهید سلیمانی دانشگاه بیرجند و خوابگاه ۲۵۰ تختخوابی دانشکده علوم پزشکی قاینات از دیگر اقدامات این نهاد است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در خراسان جنوبی با اشاره به اهدای ۳۵۰ عدد تجهیزات توانبخشی به ارزش سه میلیارد ریال در پویش‌های مثبت حرکت بیان کرد: همچنین ۱۷۳ کمک هزینه خرید عینک برای کودکان محروم مبتلا به تنبلی چشم در فرآیند غربالگری ملی تنبلی چشم به ارزش ۹۰۰ میلیون ریال پرداخت شد.

وی اظهار کرد: ۱۶۹ فقره تسهیلات ایران جوان شامل کارت، هدیه سپرده بلند مدت و وام قرض الحسنه نیز به زوج‌های جامعه هدف به ارزش ۱۶ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال که از سال ۱۴۰۱ تاکنون صاحب فرزند شده‌اند، اعطا شده است.

موسوی نژاد بیان کرد: ۱۰ فقره بسته حمایتی شامل بسته لبخند مادری، کارت هدیه و ۶ ماه پوشک مصرفی نوزادان به خانواده‌هایی که از سال ۱۴۰۱ تاکنون صاحب فرزندان چندقلو شده اند نیز به ارزش سه میلیارد ریال پرداخت شد.

وی افزود: همچنین پارسال ۸۰ بسته پوشک بهینه پارچه‌ای به خانواده‌های دارای بیش از سه فرزند به ارزش ۸۰۰ میلیون ریال پرداخت شد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در خراسان جنوبی گفت: حمایت از درمان زوج‌های نابارور از طریق اعطای ۹۶ فقره تسهیلات بانکی قرض الحسنه درمان ناباروری به مبلغ ۹ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال انجام شده است.

وی اظهار کرد: سال گذشته ۲ خیمه ایران جوان در راستای توسعه و تحکیم ارتباطات شبکه‌ای بنیاد ۱۵ خرداد با مشارکت گروه‌های جهادی استان انجام شد همچنین از درمان ۲۹۳ کودک محروم کم شنوا و ناشنوا در خراسان جنوبی حمایت شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • جغرافیای جرایم پرتکرار در اهواز مشخص شده است
  • وزیر علوم: باید نخبگان را به سمت علوم انسانی هدایت کنیم
  • لایحه پیشنهادی دولت برای وصول مطالبات دانشگاه‌ها از بنیاد شهید
  • دانشگاه برای ارتقای عقلانیت در حکمرانی استان مؤثر باشد
  • اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی ویژه خانواده و بانوان در البرز
  • برگزاری ۹۰ رویداد در نود سالگی دانشگاه تهران
  • اهدا ۳۹۰ بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • تقدیر رئیس سازمان سنجش از مسئول حفاظت آزمون استان خوزستان
  • برگزاری ۷ طرح ملی ویژه دانشجویان شاهد و ایثارگر
  • مرگ‌ومیر حوادث ترافیکی در خوزستان ۱۲ درصد کاهش داشت