Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-20@03:11:36 GMT

پلمپ یک مغازه به دلیل نصب تبلیغات نژادپرستانه

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۵۳۳۵۵

پلمپ یک مغازه به دلیل نصب تبلیغات نژادپرستانه

طی چند روز اخیر، کلیپی در فضای مجازی منشر شد که در آن یک مغازه‌دار ورود اتباع افغانستانی را به مغازه خود ممنوع کرده بود، این فیلم به سرعت در شبکه‌های اجتماعی پخش شد و سر از رسانه‌های خارجی درآورد.

به گزارش مشرق، سرهنگ علی سلیمانی در این خصوص گفت: مامورین پلیس امنیت و اطلاعات شهرستان طی گشت زنی‌های هدفمند در سطح شهر، با تبلیغات یک باب مغازه مبنی بر «ورود افراد تبعه افغان به داخل مغازه ممنوع است» برخورد کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی تصریح کرد: طی بررسی به عمل آمده مشخص گردید مالک مغازه با یک اقدام غیر اخلاقی ضمن نصب برگه بر روی شیشه مغازه از ورود تبعه افغان به داخل مغازه ممانعت به عمل می‌آورده است.

بیشتر بخوانید:

عکس / مدرسه اتباع افغانستانی در تهران پلمپ آرایشگر مردانه به دلیل اصلاح موی دختران

وی با بیان اینکه مامورین پلیس اطلاعات این فرماندهی مغازه فرد خاطی را سریعاً پلمب نمودند اذعان داشت: مالک مغازه نیز در این راستا تحت تعقیب بوده و پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی گردید.

سلیمانی با محکوم کردن رفتارهای نژاد پرستانه برخی از افراد اذعان داشت: مهاجران افغانی همواره به عنوان برادران دینی ما در خاک این کشور در کمال امنیت، آرامش و احترام زندگی می‌کنند و همواره در نبرد با گروهک‌های منافق از جمله داعش، همرزمان نیروهای مدافع حرم ایرانی بودند و پلیس و دستگاه قضائی هرگونه بی احترامی به اتباع خارجی را با جدیت مورد پیگیری قرار می‌دهد.

فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد ضمن بیان اینکه فردی که همچنین اقدام به نشر موضوع در شبکه‌های مختلف و نهایتاً خارجی نموده بود طی اقدامات فنی پلیس شناسایی، دستگیر و تحویل مراجع قضائی گردید تصریح کرد: مدیران کانال‌ها و شبکه‌های اجتماعی با توجه به حساسیت اینگونه موضوعات باید وثوق اخبار و صحت و سقم آن را از طریق مرجع اقدام کننده و کاشف اخذ نمایند.

منبع: ایسنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: رونق تولید وعده های روحانی بازار سکه و ارز پرسپولیس اخبار حوادث پلمپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۳۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایرانی ها چه تعداد خانه در ترکیه خریدند؟/ اتباع این کشور رتبه اول را دارند

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین از آناتولی، فروش خانه به اتباع خارجی در ترکیه در ماه مارس سال جاری (اسفند/ فروردین) به نسبت دوره مشابه سال گذشته کاهش یافت، اما شهروندان روسیه و ایران همچنان در صدر خریداران هستند.

فروش خانه به اتباع خارجی در ماه مارس 2024 با 47.9 درصد کاهش در مقایسه با مدت مشابه سال قبل به 1778 باب رسید.

براساس داده‌های سازمان آمار ترکیه (TÜİK)، سهم فروش مسکن به اتباع خارجی در کل میزان فروخته شده در ماه مارس 1.7 درصد ثبت شد.

بیشترین تعداد خانه‌های فروخته شده به اتباع خارجی با 618 باب در استانبول ثبت شد. آنتالیا با 618 باب خانه رتبه دوم را به خود اختصاص داد. مرسین نیز با 151 باب خانه در رده سوم قرار گرفت.

میزان فروش مسکن به اتباع خارجی در ترکیه طی ژانویه - مارس با 48 درصد نزول در مقایسه با دوره مشابه سال قبل به 5685 باب رسید.

طی ماه مارس به‌ ترتیب اتباع روسیه، ایران، عراق و اوکراین بیشترین خرید مسکن را از ترکیه انجام دادند.

روس‌ها 411 باب خانه، ایرانی‌ها 182 باب خانه، اوکراینی‌ها 129 باب خانه و عراقی‌ها نیز 82 باب خانه خریدند.

۲۲۳۲۲۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896860

دیگر خبرها

  • شناسایی بیش از ۲ هزار نیروی کار خارجی غیر مجاز در البرز
  • ایرانی ها چه تعداد خانه در ترکیه خریدند؟/ اتباع این کشور رتبه اول را دارند
  • نشست مدیران کل اتباع و بیمه سلامت استان بوشهر
  • انسداد مرزها در استان خراسان رضوی
  • ایرانی‌ها رتبه ۲ خرید خانه در ترکیه
  • ایرانی‌ها، رتبه ۲ خرید خانه در ترکیه
  • ایرانی ها، رتبه 2 خرید خانه در ترکیه
  • ایرانی ها، در رتبه 2 خرید خانه در ترکیه
  • شناسایی ۱۷۱ تبعه خارجی غیرمجاز در واحدهای اقتصادی کرمانشاه
  • جلسه ساماندهی اتباع ومهاجرین خارجی استان یزد