Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@15:12:11 GMT

با قاچاق گندم برخورد قانونی می شود

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۵۳۳۷۵

با قاچاق گندم برخورد قانونی می شود

به گزارش خبرگزاری برنا ازایلام؛   مراد یگانه  روز سه شنبه  در نشست ستاد مبارزه با قاچاق کالا شهرستان چرداول  با اشاره به  جلوگیری از سواستفاده سودجویان در فصل برداشت گندم افزود: در فصل برداشت محصول گندم باید با نظارت بیشتر، دست سواستفاده کنندگان در قاچاق این محصول قطع شود.

او گفت:ایست های بازرسی نیروی انتظامی با همکاری دستگاه های مربوطه  در نقاط مختلف این شهرستان مستقر می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یگانه افزود:با تشدید نظارت و بارسی ، دست دلال ها و سواستفاده کنندگان در فصل برداشت محصول گندم کوتاه می شود ضمن اینکه شرایط مناسب برای خرید محصولات از کشاورزان در مراکز خرید فراهم است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: قاچاق مبارزه با قاچاق کالا نیروی انتظامی برنا گندم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۳۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز برداشت گندم از سطح سه هزار و ۵۰۰ هکتار از زمین‌های زراعی شهرستان بمپور

هودیانی  مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بمپور گفت:  مهمترین ارقام کشت شده در منطقه مهرگان، سیروان، سارنگ و نارین است. هودیانی گفت بیش از ۳۰ دستگاه کمباین کار برداشت گندم آبی از سطح ۳۵۰۰ هکتار اراضی کشاورزی بخش‌های مرکزی و کلاتان برعهده خواهند داشت. وی پیش بینی کرد امسال بیش از ۱۱ هزار تن از این محصول برداشت شود.

هودیانی افزود: امسال با هدف حمایت از کشاورزان صددرصد اراضی گندم کشت شده در بمپور بصورت قراردادی کشت شده است و بیش از هزار نفر در کار کاشت، داشت و برداشت گندم در بمپور مشغول به کار هستند.

بمپور از شمال به بخش‌های حومه و بزمان شهرستان ایرانشهر، از مشرق به شهرستان سرباز و از جنوب به شهرستان نیک‌شهر و از مغرب به شهرستان دلگان محدود می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • آغاز برداشت گندم از سطح سه هزار و ۵۰۰ هکتار از زمین‌های زراعی شهرستان بمپور
  • آغاز برداشت گندم از زمین‌های زراعی شهرستان بمپور
  • تمهیدات جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد برای برداشت گندم و جو
  • آغاز برداشت چغندرقند از مزارع دزفول
  • برداشت چغندر قند در دزفول
  • برداشت گندم از مزارع شهرستان دشتی
  • برداشت ۱۶ هزار تن سیر در طارم
  • تولید ۱۷ درصد کلزای خراسان رضوی در مشهد
  • برداشت گندم از مزارع مهران
  • برداشت محصول گوجه سبز در ۲ روستای پیران و کلاهمال