Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا در کرمانشاه، نوید صحرایی دادستان عمومی و انقلاب روانسر گفت: الزام محکومان به انجام خدمات عمومی با هدف حبس زدایی، اصلاح متهم و بازگشت متهم به اجتماع صورت می گیرد.  با اجرای مجازات های جایگزین حبس، آسیب های اجتماعی کاهش چشمگیری خواهد داشت و از حجم جمعیت کیفری زندان ها کاسته می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان عمومی و انقلاب روانسر ادامه داد: در سال گذشته نیز متهمین کیفری این شهرستان به انجام بیش از 13 هزار ساعت خدمت عمومی محکوم و به خدمات عام المنفعه در زمینه نظافت معابر شهری و آبیاری و نگهداری فضای سبز محکوم شدند.

صحرایی اضافه کرد: متخلفان عرصه های منابع طبیعی نیز مکلف شدند با ایجاد فضای سبز و جنگلی و غرس هشت هزار و 500 اصله نهال، خدمات عمومی ارائه کنند.

او در خصوص محکومین تخلفات بهداشتی نیز گفت: قنادی ها، شیرینی فروشی ها و عرضه کنندگان موادخوراکی که متخلف شناخته شده اند علاوه بر پرداخت جریمه نقدی به مطالعه کتاب های آموزشی در زمینه بهداشت محیط و گذراندن دوره ها و کلاس های آموزشی محکوم شدند.

دادستان عمومی و انقلاب روانسر اضافه کرد: متهمین جرایم زیست محیطی نیز به نگهداری و حفاظت از گونه های جانوری و همچنین پاکسازی سراب روانسر و سراب جاوری از زباله ها به میزان 2 هزار و 500 ساعت مکلف شده اند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: حکم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۳۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلدان گیری و مقدمات تولید نهال در جنوب کرمان

قاسم رحیمی نیا با اشاره به اینکه امسال مصمم‌تر از سال اول برای تولید نهال از تمامی ظرفیت‌های منطقه استفاده می‌کنیم، گفت: در سال اول، ۹ نهالستان در جنوب کرمان فعال بود که طی امسال این تعداد به ۱۵ نهالستان افزایش می‌یابد که عملیات گلدان گیری در برخی از این نهالستان‌ها آغاز شده است.

وی با تاکید بر اینکه طی پارسال، ۳۴ گونه نهال تولید و توزیع شد، بیان داشت: با تولید نهال سردسیری برای اولین بار، بالغ بر ۵۰ گونه نهال سردسیری و گرمسیری در ۱۵ نهالستان جنوب کرمان در راستای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت، تولید و کاشت می‌شود.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان ضمن اشاره به اینکه برای اجرای عملیات امور مراتع نیز میزان ۹۰۰ کیلو بذر جمع آوری شده است، اضافه کرد: با توجه به شرایط آب و هوایی منطقه و تولید نهال در کیسه گلدانی اداره کل منابع طبیعی در تمام طول سال نهال توزیع و در اختیار مردم قرار می‌دهد.

وی با تاکید بر اینکه تعهد این اداره کل تولید ۵ میلیون اصله نهال در سال دوم است، افزود: در سال ۱۴۰۳ که از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به عنوان سال جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری شده است بنا داریم با استفاده از تمامی ظرفیت‌های منطقه و مشارکت مردم، این میزان نهال را در راستای طرح مردمی تولید و در اختیار متقاضیان قرار دهیم.

رحیمی نیا توسعه گیاهان دارویی در مراتع و جنگل ها، تولید و توسعه ذخیره گاه‌های انار شیطان، اجرای عملیات بیولوژیک و بیومکانیک در حوزه جامع آبخیز، برنامه‌های تشویقی و تسهیلات کم بهره برای مجریان طرح‌های زراعت چوب را برخی از برنامه‌ها و اهداف پیش بینی شده این اداره کل در راستای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت در سال ۱۴۰۳ عنوان کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • زیرساخت‌های تحقق کاشت یک میلیارد نهال مهیاست
  • کاشت یک میلیارد درخت ظرفیت نهالستان‌ها را به ۱۰۰ درصد رساند
  • تاکید وزیر جهاد کشاورزی بر اجرای کاشت یک میلیارد درخت
  • گلدان گیری و مقدمات تولید نهال در جنوب کرمان
  • توقیف ۵۴ دستگاه خودرو انتقال پسماند غیر مجاز | کشف ۲۰۰ تن پسماند از زباله گردها
  • کاشت نهال در پادگان دژ خرمشهر
  • بیش از ۲۵۰ میلیون اصله نهال تولید شد
  • کاشت نهال در محدوده لندفیل سراوان رشت
  • دادستان اردبیل: پوشیدن لباس‌های خلاف شرع، جرم است
  • مسامحه دستگاه‌های متولی حجاب پذیرفتنی نیست