Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، رئیس آموزش وپرورش استثنایی استان صبح امروز در بازدید از حوزه‌های امتحانی متوسطه پیش حرفه‌ای و حرفه‌ای دخترانه گل‌ها وپسرانه نوآوران سنندج گفت: ۵۷۰ نفر از عوامل اجرایی و معلمین در مدارس با نیاز‌های ویژه استان مجری برگزاری نوبت امتحانی خردادماه سال تحصیلی ۹۸-۱۳۹۷ می‌باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خلیل رنجبر گفت: هفت گروه دانش آموزان دارای آسیب بینایی، دارای آسیب شنوایی، جسمی– حرکتی، نیاز ویژه ذهنی، دارای مشکلات ویژه یادگیری، دیرآموز وطیف اُتیسم در امتحانات خردادماه مدارس با نیاز‌های ویژه استان شرکت می‌کنند.

رنجبر افزود: ۴۹۵ نفردانش آموز به صورت تلفیقی - فراگیر در مقاطع مختلف تحصیلی، ۷۴۴ نفرنوآمو زدیرآموز دردوره پیش دبستانی، ۳۵۰۰ نفردانش آموز دیرآموز در پایه‌های اول تا سوم و ۱۸۴۱ نفردانش آموز دارای مشکلات ویژه یادگیری درپایه‌های اول تا ششمدوره ابتدایی مدارس عادی ازخدمات آموزشی، پرورشی، حمایتی و توانبخشی آموزش وپرورش با نیاز‌های ویژه استان استفاده می‌کنند.

رئیس آموزش وپرورش استثنایی استان گفت: با هدف بررسی مطلوبیت فرآیند یاددهی – یادگیری ومیزان تأثیرگذاری شیوه‌های برنامه آموزشی در ۶۹ مدرسه مستقل وضمیمه شهری و ۱۶ مدرسه ضمیمه روستایی ارزشیابی به عنوان یکی از ارکان مهم وجدایی ناپذیر آموزش و پرورش ازدانش آموزان با نیاز‌های ویژه در ۱۶ شهرستان، ناحیه ومنطقه به عمل می‌آید.

وی در ادامه افزود: فضای مناسب، برخورد عاطفی ومحبت آمیز با دانش آموزان با نیاز‌های ویژه، حفظ آرامش وپرهیز از شتابزدگی، رعایت بهداشت ونظافت محل آزمون، جلوگیری از ایجاد سروصدای اضافی و کنترل رفت وآمد در حوزه‌های امتحانی باید مورد توجه قرارگیرد.

رنجبرگفت: خصلت عمده ارزشیابی سازنده در پویایی و گستردگی آن است تا بتوان تصویری از تمامیت شخصیت دانش آموز ارائه ودر جهت رشد، ارتقا وبالندگی آنان گامی مؤثر برداشت.

گفتنی است در این بازدید نکات ضروری جهت برگزاری بهتر امتحانات از جمله سیستم نرم افزاری سامانه دانش آموزی توسط کارشناس سنجش وارزشیابی تحصیلی برای عوامل اجرایی حوزه امتحانی تشریح شد.

انتهای پیام/ع

دانش آموز با نیاز‌های ویژه درنوبت امتحانی خردادماه شرکت کردند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش اخبار دانش آموزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۳۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت سفارش کتاب‌های درسی برای این پایه‌ها آغاز شد | دانش آموزان به این سایت مراجعه کنند

به گزارش همشهری آنلاین، ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ برای دانش‌آموزان پایه‌های تحصیلی آمادگی ۲ (استثنایی)، اول ۲ (استثنایی)، اول ۳ (استثنایی) و اول تکمیلی (استثنایی)، دوم تا ششم، هشتم و نهم، یازدهم و دوازدهم که پیش‌تر قرار بود ۲۸ فروردین آغاز شود اما زمانش به تعویق افتاد، از امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ آغاز شد.

ثبت سفارش و توزیع کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید تمامی دوره‌های تحصیلی از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به نشانی my.gov.ir یا پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir یا سامانه irtextbook.ir انجام می‌شود.

دانش‌آموزان و اولیای آنان در صورت تمایل می‌توانند از طریق سامانه مذکور نسبت به ثبت سفارش انفرادی اقدام کنند و برای ورود به سامانه کد ملی دانش‌آموز، نام کاربری و ۶ رقم سمت راست شماره سریال شناسنامه دانش‌آموز، رمز عبور ورود به سامانه است.

کتاب‌های درسی دانش‌آموزان تمامی دوره‌های تحصیلی از طریق مدرسه محل تحصیل آنان که در سفارش دانش‌آموز قید شده است، توزیع می‌شود.

ورود مدارس به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی از طریق سامانه سیدا انجام می‌شود.

کد خبر 846893 منبع: مهر برچسب‌ها وزارت آموزش و پرورش خبر مهم مدرسه و مدارس دانش آموز

دیگر خبرها

  • ۱۵ هزار دانش‌آموز ایلامی در مرحله اول آزمون سراسری شرکت کردند
  • ۱۵ هزار دانش آموز ایلامی در مرحله‌ اول آزمون سراسری شرکت کردند
  • آموزش تفکیک پسماند به بیش از ۱۰۰۰ دانش‌آموز پیش‌دبستانی در اصفهان
  • حضور بیش از ۳۳ هزار دانش آموز البرزی در اردوی عملی آمادگی دفاعی
  • ۱۴۰هزار دانش آموز در امتحانات نهایی خوزستان شرکت می‌کنند
  • ۱۴۰ هزار دانش‌آموز خوزستانی در امتحانات نهایی شرکت می‌کنند
  • ثبت سفارش کتاب‌های درسی برای این پایه‌ها آغاز شد | دانش آموزان به این سایت مراجعه کنند
  • جزئیات ثبت سفارش کتاب‌های درسی از امروز
  • فراهم شدن امکان تغییر رشته تحصیلی دانش آموزان
  • آغاز ثبت‌ سفارش کتاب‌های درسی از امروز