Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، به مناسبت درخشش تیم ملی دو و میدانی دانش آموزان کشور در رقابت‌های جهانی کرواسی، سید محمد بطحایی طی پیامی ضمن تبریک کسب موفقیت این تیم از زحمات دانش آموزان و دست‌اندرکاران ورزش دانش‌آموزی تقدیر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

به نام خداوند بخشنده و مهربان

با یاری خداوند متعال و با اهتمام دانش‌آموزان قهرمان در عرصه‌ی دو و میدانی، شاهد کسب عناوین و افتخارات شایسته‌ی تیم دو و میدانی دانش‌آموزی در بخش دختران و پسران در آوردگاه جهانی کرواسی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضمن عرض تبریک به مناسبت این افتخارآفرینی‌های ارزشمند به‌ویژه کسب اولین مدال جهانی در رقابت‌های دو و میدانی دخترانبه ملت شریف ایران، مربیان و معلمان، از تلاش و اهتمام دانش‌آموزان قهرمان و مجموعه‌ی دست‌اندرکاران ورزش دانش‌آموزی به‌ویژه معلمان تربیت‌بدنی و مربیان پرتلاش تیم دو و میدانی دانش‌آموزی تشکر و قدردانی کنیم.

امید است با استعانت از الطاف خداوند منّان، بار دیگر شاهد پیروزی و سربلندی دانش‌آموزان که سرمایه‌ها و آینده‌سازان ایران اسلامی هستند در عرصه‌های آسیایی و جهانی باشیم.

انتهای پیام/

متن پیام تقدیر وزیر آموزش‌وپرورش از تیم ملی دو و میدانی دانش‌آموزی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار علمی آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۳۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری امتحانات شبه‌نهایی برای کنترل استرس دانش‌آموزان

معاون وزارت آموزش و پرورش گفت: شرکت در امتحانات شبه‌نهایی الزامی نیست اما به جهت آمادگی بیشتر برای امتحانات نهایی توصیه شد که دانش‌آموزان پایه‌های دهم و یازدهم در این امتحانات شرکت کنند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، دانش‌‌آموزان دو پایه دهم و یازدهم دوره متوسطه دوم از روز دوشنبه 27 فروردین 1403 در امتحانات شبه‌نهایی شرکت کردند.

امتحانات شبه‌نهایی با هدف آشنایی دانش‌آموزان با امتحانات نهایی برگزار می‌شود؛ نادر کریمی بیرانوند؛ مدیرکل دفتر آموزش دوره دوم متوسطه نظری با اشاره به اینکه از 27 فروردین تا 4 اردیبهشت امتحانات شبه‌نهایی برگزار می‌شود، گفت: با توجه به نمرات دانش‌آموزان در امتحانات نهایی سال گذشته، دو درس عمومی و دو درس اختصاصی برای برگزاری امتحانات شبه‌نهایی البته با توجه به رشته تحصیلی دانش‌آموزان انتخاب شده‌ است.

همچنین محمدمهدی کاظمی؛ معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش درباره برگزاری امتحانات شبه‌نهایی گفت: امیدواریم شرایطی که‌ در امتحانات شبه‌نهایی ایجاد شده است، زمینه‌ساز عدالت آموزشی، ارتقای کیفیت آموزش و آشنایی بیشتر دانش‌آموزان با امتحانات نهایی و از سوی دیگر کاهش استرس آنها شود.

وی افزود: سعی شده طراحی سوالات، فرایند برگزاری امتحانات، حضور مراقبان و کنترل‌های قبل از ورود به آزمون مانند شرایط امتحانات نهایی باشد.

کاظمی ادامه داد: امتحانات شبه‌نهایی که برنامه‌اش تحت عنوان طرح «سه نما» توسط معاونت آموزش متوسطه برگزار شد با هدف توجه به دروس لازم التوجه و شناخت نقاط ضعف آموزشی در فرآیندهای یاددهی و یادگیری، برنامه‌ریزی برای بهبود نقاط ضعف و آشنایی دانش‌آموزان با امتحانات نهایی به ویژه با رویکرد سوالات مفهومی و استاندارد است.

امتحانات شبه نهایی دانش‌آموزان دهم و یازدهم از دوشنبه

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش بیان کرد: برای نخستین بار امتحانات نهایی در پایه‌های دهم و یازدهم برگزاری می‌شود به همین دلیل تمرکز امتحانات شبه‌نهایی بر پایه‌‌های دهم و یازدهم است که در 4 عنوان واحد درسی به صورت دو عنوان درس عمومی و دو عنوان درس اختصاصی انجام می‌شود.

کاظمی ادامه داد: به استان‌ها اعلام شده است به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند که محیط امتحانات شبه‌نهایی مشابه امتحانات نهایی باشد و دانش‌آموزان آمادگی بیشتری را در این رابطه داشته باشند چون این موضوع باعث کاهش استرس دانش‌آموزان در امتحانات نهایی خرداد می‌شود.

وی متذکر شد: تصحیح برگه‌های امتحانات شبه‌نهایی توسط معلمان دانش‌آموزان انجام می‌شود و امتحان در همان مدرسه محل تحصیل دانش‌آموز برگزار می‌شود.

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش افزود: شرکت در امتحانات شبه‌نهایی الزامی نیست اما به جهت آمادگی بیشتر برای امتحانات نهایی توصیه شد که دانش‌آموزان پایه‌های دهم و یازدهم در این امتحانات شرکت کنند، پس از تصحیح اوراق نقاط ضعف دانش‌آموزان مشخص می‌شود و رفع اشکالات می‌تواند توسط معلم و حتی دانش‌آموزان انجام شود.

وی افزود: طراحی سوالات امتحانات شبه‌نهایی از 90 درصد محتوای کتاب‌های درسی با رویکرد سوالات مفهومی و استاندارد به شیوه امتحانات نهایی است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری امتحانات شبه‌نهایی برای کنترل استرس دانش‌آموزان
  • دانش آموزان صدر نشین مهارت آموزی در خراسان جنوبی
  • یک پست حذف شده از دولت قبل در آموزش‌وپرورش دوباره احیا شد
  • راه‌اندازی پویش دانش‌آموزی سپاس سردار
  • ساخت ۵۵ زمین چمن مصنوعی و استخر دانش‌آموزی طی دو سال گذشته
  • ثبت سفارش کتاب درسی از فردا؛ ۲۸ فروردین
  • آغاز مرحله دوم المپیاد دانش‌آموزی در استان اصفهان
  • بیش از 2 میلیون نفر ساعت مهارت آموزی در بخش دولتی آموزش فنی و حرفه ای خراسان شمالی
  • مسابقه دانش‌آموزی مسطورا تا پایان فروردین تمدید شد/شرکت بیش از ۵ هزار دانش‌آموز اصفهانی
  • حضور دانش‌آموزان در صحنه‌های مختلف موجب پیشرفت امور می‌شود