Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان در خصوص انتخاب نفرات اعزامی به هلند توضیحاتی را ارائه کرد. ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۴ ورزشی ورزش زنان رشته های ورزشی نظرات - اخبار ورزشی -

غلامرضا شعبانی‌بهار در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص عدم اعزام تیم کامپوند به مسابقات جهانی هلند اظهار داشت:  اولویت اصلی در وزارت ورزش و  فدراسیون  کسب سهمیه است و چون کامپوند المپیکی نیست طبیعتا تمام توان خود را روی ریکرو که المپیکی است قرار داده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در ابتدای سال مالی هستیم و هنوز تخصیص‌ها ابلاغ نشده و محدودیت مالی داریم.

وی در ادامه افزود: اردوی ریکرو آغاز شده است. ترکیب خانم‌ها برای اعزام مشخص است و زهرا نعمتی، شیوا شجاع‌مهر و نیلوفر علیپور راهی هلند می‌شوند. در مردان نیز 5 نفر در اردو هستند که با برگزاری مسابقه بین آنها سه نفر نهایی را انشالله اگر مشکل مالی جدی نداشته باشیم راهی هلند خواهیم کرد.

رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان تاکید کرد: صادق اشرفی، امین پیرعلی، محمدصادق کبودانی، رضا شبانی و میلاد وزیری در اردوی  تیم ملی حاضر می‌شوند  و پس از برگزاری مسابقه با حضور داوران رسمی، نفرات اول تا سوم راهی هلند خواهد شد.

نشست تخصصی کمیته ملی المپیک با فدراسیون‌های کاراته و تیراندازی با کمان



انتهای پیام/

R7890/P/S3,32,33/CT1 واژه های کاربردی مرتبط تیراندازی با کمان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیراندازی با کمان تیراندازی با کمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۳۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیحات زاکانی در خصوص نصب دوربین روی لباس حریم بانان

شهردار تهران در حاشیه جلسه هیات دولت درخصوص نصب دوربین روی لباس حریم بانان گفت: این اقدام در جهت سامان یافتگی و ایجاد شرایط مناسب یک امر کلی است که دستگاه‌های مسئول بتوانند ثبت و ضبط کنند و داشته باشند.   به گزارش ایلنا، علیرضا زاکانی شهردار تهران در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران حاضر در حیاط دولت درخصوص فعالیت شهرداری در دور دوم انتخابات، گفت: موضع شهردرای در انتخابات یک موضع پشتیبانی است، هم در دور اول ما از دستگاه‌های نظارتی و اجرایی انتخابات به اقتضاء توان خود حمایت و پشتیبانی کردیم و هم دور دوم انتخابات این وظیفه را داریم.   وی ادامه داد: یک نقش دیگر هم شهرداری داشت و آن این بود که ظرفیت خود را در جهت یک حضور فعال به کار گرفته بودیم و خواهیم گرفت.   شهردار تهران در پاسخ به سوالی پیرامون نصب دوربین روی لباس حریم بانان، تصریح کرد: این اقدام در جهت سامان یافتگی و ایجاد شرایط مناسب یک امر کلی است که دستگاه‌های مسئول بتوانند ثبت و ضبط کنند و داشته باشند. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان کردستان انتخاب شد
  • رئیس هئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان کردستان انتخاب شد
  • زمینه رشد ورزش «دارت» در کشور فراهم می‌شود
  • تیم ریکرو کشورمان فردا راهی چین می‌شود
  • انتخاب اعضای هیئت رئیسه فدراسیون سه گانه
  • حججی رئیس فدراسیون سه‌گانه شد
  • واکنش اسبقیان به ادعای وزیر اقتصاد در مورد مسائل مالی فدراسیون فوتبال+فیلم
  • توضیحات زاکانی در خصوص نصب دوربین روی لباس حریم بانان
  • بازگشت پویش دوشنبه‌های ورزشی کارگران به کارخانه‌ها
  • نایب رئیس سابق فدراسیون با حکم 10 ساله زندانی شد