Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@03:13:34 GMT

۱۰ پروژه شهری در گرگان به بهره‌برداری رسید

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۵۳۵۳۰

۱۰ پروژه شهری در گرگان به بهره‌برداری رسید

رئیس شورای شهر گرگان گفت: همزمان با ولادت امام حسن مجتبی (ع) ۱۰ پروژه مدیریت شهری گرگان به بهره‌برداری رسید. ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۶ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، علی‌اصغر یوسفی در مراسم معرفی و رونمایی از 10 پروژه شهری اظهارداشت: شورای شهر و شهرداری عزم و اراده‌ای جدی برای برنامه‌ریزی در مباحث عمرانی، خدماتی و موضوعات مختلفی از جمله گردشگری و تفریحی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شاید سال‌های قبل در پروژه‌های عمرانی موفقیت‌های نسبی به‌دست آورده باشیم اما به موضوعات تفریحی و گردشگری توجه کمتری شد. برای همین در شورای پنجم همه عزم جدی داشتیم تا در کنار شهرداری تصمیم‌هایی بگیریم که رفاه و آسایش شهروندان را در پی داشته باشد و به ویژه موضوعات گردشگری در اولویت قرار بگیرد.

700 میلیارد ریال پروژه شهری در اردبیل بهره‌برداری شد120 پروژه شهری مشهد به مناسبت دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسداجرای 28 پروژه شهری چهره ایلام را تغییر می‌دهد

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان ادامه داد: امشب همزمان با شب ولادت امام حسن مجتبی (ع) 10 پروژه شهری در گرگان به بهره‌برداری می‌رسد که تقریباً همه آنها با رویکرد گردشگری و تفریحی است.

وی گفت: آبنمای خشک و موزیکال در پارک شهر گرگان، مجموعه آب درمانی، راه‌اندازی اپلیکیشن جامع گردشگری، اتمام کف‌سازی خیابان پاسرو و غیره برخی از پروژه‌هایی است که امشب افتتاح می‌شود.

یوسفی از زحمت‌ها و تلاش‌های مدیریت شهری گرگان در سیل اخیر آق‌قلا اشاره کرد ویادآور شد: در نخستین جلسه شورای شهر پس از وقوع سیل مبلغ 10 میلیارد ریال برای کمک‌رسانی به شهروندان سیل‌زده آق‌قلا مصوب کردیم. مدیریت شهری گرگان در سیل اخیر اقدامات بسیار خوبی انجام داد که باید از همه عوامل قدردانی کرد.

انتهای پیام/ ز

R41471/P/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۳۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلاتوی بوستان خانواده مرداد ماه به بهره برداری می رسد

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا رحیمی ظهر دوشنبه در بازدید از پروژه‌های پلاتو و ساختمان استاد شهریار و مصلای بزرگ امام خمینی (ره) که با همراهی رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر و معاونت فنی و عمرانی شهرداری کرج انجام شد، توجه به توسعه زیرساخت‌های اماکن فرهنگی و هنری را از جمله رویکردهای شورای ششم دانست.

وی عنوان کرد: احداث گالری، پلاتو، تکمیل و توسعه ساختمان استاد شهریار و تکمیل فرهنگسرای غدیر از جمله پروژه‌هایی است که به توسعه زیرساخت‌ها و افزایش سرانه‌های فرهنگی و اجتماعی کمک می‌کند. عملیات احداث ساختمان پلاتوی بوستان خانواده با ۷۰ درصد پیشرفت در حال اجراست که امیدواریم در مرداد سال جاری به بهره برداری برسد.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به تکمیل شبستان مصلای امام خمینی (ره) و ساختمان فرهنگی استاد شهریار در جهت افزایش سرانه‌ها و زیرساخت‌های فرهنگی شهر اظهار کرد: ساختمان استاد شهریار به مساحت یک هزار و ۸۰۰ متر مربع در چهار طبقه تا پایان سال جاری تکمیل می‌شود و به بهره برداری می‌رسد.

رحیمی در پایان ضمن یادآوری این موضوع که تمرکز اصلی پروژه ساخت مصلی بزرگ امام خمینی (ره) بر روی شبستان آن است، مطرح کرد: فاز اول این پروژه با مساحت حدود هفت هزار مترمربع مسقف شده و زیرساخت‌های دیگر آن نیز در حال انجام است و به زودی تکمیل می‌شود و به بهره برداری می‌رسد.

کد خبر 6085542

دیگر خبرها

  • ضرب‌وشتم دستفروشان‌گرگانی ادامه دارد/ ماموران سدمعبر نیازمند دوره‌های کنترل خشم
  • پروژه خط ۱۴ اینچ تبریز _ ارومیه در آستانه بهره‌برداری
  • پلاتوی بوستان خانواده مرداد ماه به بهره برداری می رسد
  • خط لوله فرآورده تبریز - خوی - ارومیه به بهره‌برداری می‌رسد
  • بهره‌برداری از ۶ پروژه خیران سلامت در خراسان شمالی تا شهریور
  • افتتاح ۴ پروژه در بافت و تحول در اشتغال منطقه توسط گروه مالی گردشگری
  • بهره برداری از فاز اول پایانه شرق تا پایان خرداد ۱۴۰۳
  • تقدیر شهرداری اهواز از حمایت‌های شركت نفت و گاز كارون
  • احداث تقاطع غیرهمسطح مشهد-شاندیز-طرقبه در سال ۱۴۰۳
  • بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی محله خلجان تا پایان نیمه نخست ۱۴۰۳