Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@21:10:11 GMT

فوت ۱۳۱۹ نفر بر اثر حوادث رانندگی سال ۹۷

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۵۳۵۳۹

فوت ۱۳۱۹ نفر بر اثر حوادث رانندگی سال ۹۷

به گزارش خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،، قادی پاشا مدیرکل پزشک قانونی استان تهران در جلسه شورای ترافیک استان تهران اظهار کرد: براساس آخرین آمار در سال ۹۷ حدود هزار و ۳۱۹ نفر بر اثر تصادفات جاده ای و...فوت شدند.

وی با بیان اینکه از این تعداد آمار ذکر شده ۱۱۳۱ نفر مرد و ۱۸۸ نفر زن بودند، افزود: بیشترین نوع فوتی در تصادفات ضربه به سر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مدیرکل پزشک قانونی استان تهران افزود: سال گذشته ۵۴۴ نفر در محل تصادف، ۶۶ نفر حین انتقال و ۶۷۸ نفر در بیمارستان فوت کردند.

 قادی پاشا با اشاره به اینکه از هزار و ۳۱۹ فوتی ۴۶۷ نفر در حین رانندگی و ۵۴۹ نفر عابرین بودند، گفت: همچنین سال گذشته ۱۵۸ پرونده تصادف ساختگی تشکیل شده بود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پزشکی قانونی حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۳۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته و پنج مصدوم در تصادف رانندگی در صوفیان

به گزارش خبرگزاری مهر، سجاد صفری در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: نیمه شب ۲۹ فروردین در پی برخورد یک دستگاه خودروی سواری ال ۹۰ با یک دستگاه نیسان وانت در کیلومتر ۳ جاده صوفیان به تبریز، متأسفانه یک نفر جان خود را از دست داد و پنج نفر دیگر مصدوم شدند.

وی ادامه داد: بلافاصله پس از اطلاع از وقوع این حادثه، دو تیم امدادی با هفت نجاتگر به همراه یک دستگاه خودروی نجات از پایگاه سفید کمر و دو دستگاه آمبولانس از پایگاه‌های امداد و نجات سفیدکمر و شهید فخری زاده به محل حادثه اعزام شدند.

نجاتگران هلال احمر پس از رهاسازی دو نفر از مصدومین محبوس شده در خودرو، یک نفر از مصدومین را به بیمارستان امام رضا انتقال دادند.

چهار مصدوم دیگر این حادثه نیز توسط آمبولانس اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

کد خبر 6081739

دیگر خبرها

  • تصادف موتورسیکلت ۲ جوان را در سردشت به کام مرگ کشاند
  • افزایش ۲۰ درصدی فوتی ناشی از حوادث کار در مازندران
  • افزایش درصد فوتی‌های ناشی از حوادث کار در سال گذشته
  • افزایش ۲۰ درصدی فوتی‌های ناشی از حوادث کار در سال ۱۴۰۲
  • یک کشته و پنج مصدوم در تصادف رانندگی در صوفیان
  • یک فوتی و ۶ مصدوم در حادثه رانندگی صوفیان
  • ۲ کشته و پنج مصدوم بر اثر تصادف در خراسان جنوبی
  • ۲ فوتی و ۵ مصدوم در تصادف محور قاینات
  • سهم بالای عابران پیاده در تصادفات فوتی سال گذشته تهران
  • ۴۱ درصد تصادفات فوتی سال گذشته تهران مربوط به عابران پیاده بود