Web Analytics Made Easy - Statcounter

تصویری در فضای مجازی منتشر شده که در آن شاهد کمک حدود ۱۵۲ میلیون تومانی یکی از هموطنانمان به مردم مناطق سیل زده هستیم.


به گزارش شریان نیوز،نوروز امسال در کشور ما با نوروز سال‌های گذشته تفاوت داشت؛ نوروزی که در آن بسیاری از مردم کشورمان از جمله مردم شهرهای گلستان و لرستان و خوزستان و شیراز و مازندران درگیر حادثه سیل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وقوع سیل شدید در این شهرها موجب به بارآمدن خسارات فراوان مادی برای مردم آسیب دیده در این مناطق شد؛  البته از همان لحظات اولیه وقوع سیل در این مناطق حضور پر رنگ نیروهای هلال احمر و بسیج و ارتش و سپاه و سایر نیروهای جهادی و امدادی، به طور ملموس حس می‌شد و هرکسی تلاش می‌کرد تا به سهم خود در راستای خدمت‌رسانی به مردم سیل‌زده گامی مثبت برداشته باشد. 

همچنین مردمی هم که حضور فیزیکی در این مناطق نداشتند با کمک‌های مادی خود سعی کردند تا دِین خود به هموطنانشان را ادا کنند؛ برای نمونه و در همین راستا به تازگی تصویری در فضای مجازی منتشر شده که در آن شاهد کمک حدود ۱۵۲ میلیون تومانی یکی از هموطنانمان به مردم مناطق سیل زده هستیم که ظاهرا این کمک تحت عنوان اعطای حدود ۱۵۲ میلیون تومان بنا به وصیت پدر مرحوم برای بنای مستضعفان در مناطق سیلزده کلات است.

برچسب هافضای مجازی

منبع: شریان

کلیدواژه: فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۳۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار تیم‌های عملیاتی واکنش سریع آبفای تهران برای امدادرسانی به مناطق سیل‌زده +فیلم

  با بسیج کلیه امکانات و تجهیزات آبفای تهران و استان، جمع‌آوری و هدایت آب‌های سطحی از معابر و منازل مردم درگیر سیل در حال انجام است.

 به دستور مدیرعامل شرکت مهندسی آبفای کشور ۶ گروه عملیاتی مجهز از استان‌های تهران، هرمزگان، خراسان جنوبی و فارس عازم این استان شدند و اکنون تحت نظارت میدانی هاشم امینی برای سرعت بخشیدن به امور و بازگشت آرامش به زندگی مردم در حال امدادرسانی هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 
  
  
 
  
  

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • استقرار تیم‌های عملیاتی واکنش سریع آبفای تهران برای امدادرسانی به مناطق سیل‌زده +فیلم
  • وضعیت مناطق سیل‌زدۀ جنوب سیستان و بلوچستان/ مردم مراقب خطر تمساح باشند
  • جریمه ۶۰ میلیونی پرسپولیس به دلیل شکایت ذوب‌آهن!
  • جریمه ۶۰ میلیونی پرسپولیس به دلیل اتفاقات عجیب اصفهان
  • خطر مرگ؛ این گیاهان را دیگر نخورید
  • گره‌گشا نبودن وام مسکن برای خانه‌دارشدن مردم
  • درآمد عجیب ۵۰ میلیونی در تهران!
  • قیمت روز انواع خودرو در بازار +جدول
  • تراکتور عامل جریمه ۴۰۰ میلیونی شمس‌آذر
  • متقاضیان وام ۳۰۰ میلیونی بخوانند