Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-20@01:50:45 GMT

جابجایی مرسوله های پستی با کامیون های خودران

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۵۳۶۰۲

جابجایی مرسوله های پستی با کامیون های خودران

خدمات پستی ایالات متحده آمریکا در آزمایشی دوهفته ای از کامیون های خودران برای جابجایی محموله های پستی میان مرکز توزیع در 2 ایالت مختلف استفاده می کند.

خدمات پستی ایالات متحده آمریکا (USPS) به مدت ۲ هفته به طور آزمایشی از کامیون‌های خودران استارت آپ TuSimple برای ارسال محموله‌هایش استفاده می‌کند.

در این طرح که از امروز اجرایی می‌شود، کامیون‌های خودران TuSimple بسته‌های پستی را در مسیری ۱۶۰۰ کیلومتری میان مراکز توزیع در فونیکس (ایالت آریزونا) و دالاس (ایالت تگزاس) جابجا می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

USPS نیز مانند شرکت‌های پستی مختلف مشغول بررسی قابلیت‌های خودروی خودران برای انجام عملیات‌های مختلف خود است. با کمک این روش می‌توان از هزینه‌های سوخت و همچنین آلودگی هوا کاست. علاوه براین موارد، در چنین روش‌هایی ایمنی نیز ارتقا می‌یابد. استفاده از کامیون‌های خودران برای این منظور به خصوص در مسیرهای طولانی رفت و برگشت با فاصله توقف کوتاه، بسیار مناسب است.

چنین سفرهایی نیازمند تعداد زیادی رانندگان انسانی است. از سوی دیگر این قرارداد برایTuSimple نیز اهمیت خاصی دارد زیرا تاکنون مشغول تأیید فناوری‌های خودران خود در مسیرهای کوتاه‌تر برای مشتریان در آریزونا بوده است. در این سفرها اپراتورهای انسانی در خودرو حضور دارند و علاوه بر جمع آوری اطلاعات ایمنی را تضمین می‌کنند. همین فرایند برای آزمایش دو هفته‌ای USPS نیز در نظر گرفته شده است./مهر

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۳۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کامیون نفتکش سقوط‌کرده در سیلاب

دریافت 12 MB

به گزارش خبرگزاری مهر، نبود پل در مسیرهای آبگیر استان هرمزگان موجب می‌شود در بارندگی‌ها محورهای مواصلاتی بسته شده و اتفاقات ناگواری برای خودروها رخ دهد.

در ویدئوی زیر یک دستگاه کامیون نفتکش در آبنمای کنخ در محور بندر خمیر سقوط کرده است.

کد خبر 6082268

دیگر خبرها

  • عذرخواهی کاپیتان استقلال بخاطر 10 دقیقه پایانی
  • ربات جابجایی اجسام سنگین وارد صنایع می‌شود
  • کامیون نفتکش سقوط‌کرده در سیلاب
  • عدم راه اندازی مجتمع بنکداران مواد غذایی همدان
  • جزئیات مسابقات لیگ ربات‌های خودرو خودران در هجدهمین دوره ربوکاپ آزاد ایران
  • هوش مصنوعی پشت فرمان صنعت خودرو می‌ نشیند!
  • جابجایی بیش از ۳۸۲ هزار مسافر در راه آهن زاگرس
  • دلیل تأخیر ارسال مرسولات پستی در ایام عید چه بود؟
  • ۸۰ درصد محورهای مواصلاتی استان بوشهر به سامانه‌ های هوشمند مجهزند
  • راه اندازی میدان بار جدید و هشت بازار میوه و تره‌بار