Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-19@20:01:50 GMT

هراز جمعه‌ و دوشنبه یکطرفه میشود

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۵۳۶۲۵

پلیس راه نیروی انتظامی روز چهارشنبه با اعلام برنامه محدودیت های ترافیکی پایان هفته در محورهای منتهی به مازندران، از یک طرفه شدن جاده کندوان و هراز در عصر روزهای جمعه هفته جاری و دوشنبه هفته آینده خبر داد. ناطقان: روز دوشنبه همزمان با 21 رمضان سالروز شهادت مولی متقیان امام علی (ع) تعطیل رسمی است.

پلیس راه کشور اعلام کرد که اعمال محدودیت های ترافیکی در محورهای اصلی مازندران به پایتخت از ساعت 12 امروز (چهارشنبه) شروع می شود و تا 6 بامداد روز سه شنبه هفتم خرداد ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این مدت تردد هر نوع موتورسیکلت به جز موتورسیکلت های انتظامی و امدادی از محورهای کرج – چالوس و هراز ممنوع است.

- تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 الی 24 روز جمعه سوم خرداد از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 18 الی 24 همین روز از مرزن آباد به سمت کرج یک طرفه خواهد بود.

- همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 الی 24 روز دوشنبه ششم خرداد از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مامورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 18 الی 24 همین روز از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یک طرفه خواهد بود.

- تردد انواع تریلر ، کامیون و کامیونت به استثناء حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از محور کرج – چالوس ممنوع است.

- تردد تمامی تریلرها در محور هراز ممنوع است .

- تردد تمام کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 الی 24 امروز (چهارشنبه ) و همچنین از ساعت 6 الی 24 روزهای پنجشنبه ، جمعه و دوشنبه ( 2 ، 3 و ششم خرداد) از محور هراز ممنوع است.

- تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت 17 روز جمعه سوم خرداد تا ساعت 2 بامداد روز شنبه چهارم خرداد از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و با اعلام مامورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 19 روز جمعه تا 2 بامداد روز شنبه چهارم خرداد از آب اسک به رودهن(محدوده مشاء) به صورت یک طرفه خواهد بود.

- همچنین تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت 17 روز دوشنبه ششم خرداد الی ساعت 2 بامداد روز سه شنبه تاریخ هفتم خرداد از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و با اعلام مامورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 19 روز دوشنبه ششم تا ساعت 2 بامداد روز سه شنبه هفتم خرداد از آب اسک به رودهن(محدوده مشاء) بصورت یک طرفه خواهد بود.

بر اساس پیش بینی هواشناسی سیاه بیشه ، هوای صبح امروز جاده کندوان مه آلود است. دمای هوای این منطقه نیز 8 درجه سانتیگراد است.

همچنین هوای روز پنجشنبه این محور کوهستانی نیز نیمه ابری تا ابری همراه با کاهش دما و هوا هم بین 7 تا 14 درجه سانتیگراد در نوسان است.

هوای روز جمعه محور کندوان نیمه ابری تا ابری با احتمال رگبارو رعد وبرق پیش بینی شده است و دمای هوا در این محور کوهستانی بین 5 تا 15 درجه سانتیگراد است. منبع: ایرنا برچسب ها: هراز ، کندوان ، یکطرفه

منبع: ناطقان

کلیدواژه: هراز کندوان یکطرفه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۳۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترخیص بیش از ۴ هزار و ۱۰۰ وسیله نقلیه توقیفی

سیدنصرالدین صالحی دادستان مرکز چهارمحال و بختیاری به همراه اعضای کارگروه ساماندهی فرآیند توقیف، انتقال، نگهداری و ترخیص وسایل نقلیه معاونین دادسرا از پارکینگ‌های شهرکرد بازدید کرد.

صالحی گفت: با برگزاری کارگروه مربوطه و پیگیری و زحمات اعضای آن بیش از ۴ هزار و ۱۰۰ وسیله نقلیه از حدود ۱۰ هزار وسیله نقلیه توقیفی در سطح استان، تعیین تکلیف و ترخیص شد و شرایط کنونی توقفگاه‌های وسایل نقلیه نسبت به گذشته بهبود یافته است.

بیشتر بخوانید

دیدار چهره به چهره مردم با اعضای شورای قضایی چهارمحال و بختیاری

وی افزود: ساماندهی توقفگاه‌ها و خودرو‌های توقیفی ضروری است و وضعیت موجود باید بهبود یابد و در تعیین تکلیف سایر وسایل نقلیه توقیفی شتاب شود. 

صالحی به شهروندان توصیه کرد: نسبت به پیگیری و ترخیص وسایل نقلیه‌ای که فاقد دستور قضایی توقیف می‌باشند، اقدام نمایند در غیر این صورت مشمول حکم وسایل نقلیه فرسوده و رسوبی شده و طبق مقررات به فروش خواهند رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های شمال در آخرین روز فروردین
  • محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های شمالی کشور
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • ترخیص بیش از ۴ هزار و ۱۰۰ وسیله نقلیه توقیفی
  • آخرین محدودیت ترافیکی فروردین ماه در جاده‌های شمال
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های شمال
  • کشف خودروهای مسروقه در دامغان
  • مطالعات طرح‌ جامع برقی‌سازی وسایل نقلیه کلید خورد
  • خبرهای جدید از طرح‌جامع برقی‌سازی وسایل نقلیه در پایتخت