Web Analytics Made Easy - Statcounter

سهیل واحدی در دومین بازی خود موفق شد با نتیجه ۴ بر ۲ حریفی از کشور ولز را شکست دهد و راهی مرحله بعدی شود. ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۹ ورزشی رشته های ورزشی نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس، مسابقات اسنوکر کیو اسکول 28 اردیبهشت تا 14 خرداد ماه در کشور انگلستان در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سهیل واحدی پس از پیروزی در نخستین دیدارش در مقابل حریفی از اسکاتلند راهی مرحله بعدی شد. وی در این مرحله موفق شد با نتیجه 4 بر 2 حریف ولزی را شکست دهد و به مرحله بعدی راه پیدا کند. واحدی در این مرحله چهارشنبه یکم خردادماه به مصاف حریفی از کره جنوبی خواهد رفت.

این رقابت‌ها هر سال به صورت آزاد انجام می‌شود و تمامی بازیکنان اسنوکر در سراسر جهان می توانند با پرداخت ورودی در آن شرکت کنند و در پایان دوازده بازیکن برتر جواز حضور در تور حرفه‌ای‌های جهان را کسب خواهند کرد.

 سهیل واحدی و امیر سرخوش دو نماینده کشورمان به منظور قرار گرفتن در جمع حرفه‌ای‌های جهان در این مسابقات شرکت کردند. رقابت‌های کیو اسکول در سه جدول تک حذفی برگزار می‌شود و هر بازیکن می‌تواند سه بار شانس خود را بری صعود امتحان کند.

امیر سرخوش پس از شکست در نخستین دیدارش در جدول شماره یک شانس مجدد خود را در جدول شماره دو امتحان خواهد کرد.

بولینگ و بیلیارد در شهرستان‌های خراسان رضوی زیرساخت مناسبی ندارد

 

انتهای پیام/

R7890/P/S3,33/CT12 واژه های کاربردی مرتبط اسنوکر

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اسنوکر اسنوکر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۳۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شكست زن هشتم دارت جهان برابر دختر ايرانى

به گزارش "ورزش سه"، بعد از كسب صد امتياز مژگان رحمانى در مرحله اول رقابت‌هاى راه يابى به رقابت‌هاى ٢٠٢٤ "PDC" يا همان سازمان حرفه‌اى دارت جهان كه ابتداى فروردين ١٤٠٣ در شهر ويگان انگلستان برگزار شد، قهرمان عنوان دار دارت كشورمان اول و دوم ارديبهشت نيز در پيكارهاى مرحله دوم ١٠٠ امتياز مهم ديگر را نيز با كسب سه پيروزى مقابل دارت بازان كشورهاى انگلستان، فنلاند و اسكاتلند به دست آورد تا جمع امتيازات خود از دو مرحله ابتدايى را به دويست امتياز افزايش دهد.

مژگان رحمانى با سه مدال طلاى انفرادى رقابتهاى آزاد دارت دنيا بعد از برطرف شدن آسيب ديدگى شديد كتف دست راست خود درخشش دوباره‌اى را در بين قهرمانان عنوان دار جهانى اين رشته ورزشى مهيج آغاز كرده كه شب گذشته با پيروزى ٤ بر ٣ مقابل ناتالى گيلبرت انگليسى همراه بود كه در جايگاه هشتم زنان حرفه‌اى جهان قرار دارد.

پيروزى‌هاى ٤ بر ١ مقابل حريف فنلاندى، ٤ بر ٣ برابر دارت باز عنوان دار انگليسى و ٤ بر ٣ در مصاف با رقيب اسكاتلندى موجب شد تا بهترين و حرفه‌اى‌ترين دارت باز زنان و مردان ايران با شرايط مطلوب‌تر و روحيه بهترى به پيكارهاى مرحله سوم كه ٢٦ و ٢٧ خرداد در شهر ويگان ادامه خواهد يافت، بيانديشد.

تنها لژيونر دارت كشورمان چهار بازى را هم به سه حريف هلندى و يك انگليسى ديگر كه دو نفر از آنها سابقه كسب عنوان قهرمانى جهان را يدك مى‌كشيدند با نتيجه‌اى بسيار نزديك واگذار كرد تا در مرحله دوم نتواند از جمع ٣٢ بازيكن برتر بالاتر رود.

رقابت‌هاى انتخابى مرحله نهايى ٢٠٢٤ سازمان حرفه‌اى دارت جهان در شش مرحله و ٢٤ استيج به ميزبانى انگلستان و آلمان تا ٢٩ مهر ١٤٠٣ ادامه خواهد يافت تا ٩٦ دارت باز شامل ٩٤ مرد و تنها دو زن بتوانند به مرحله نهايى راه يابند.

در مرحله دوم تنها دو دارت باز زن ديگر آسيايى از كشور ژاپن و مژگان رحمانى به عنوان تنها نماينده غرب قاره كهن به رقابت با حريفان پرداختند.

اتفاق مهم ديگر در خلال برگزارى مرحله‌هاى اول و دوم اين رقابت‌ها امضاى تفاهم نامه رسمى مژگان رحمانى با يكى از معتبرترين برندهاى دارت دنياست كه موجب شد آكادمى اين قهرمان كشورمان در تهران به عنوان تنها نماينده رسمى و انحصارى "GDC" سازمان حرفه اى دارت جهان بتواند شرايط مطلوبى را براى استعداديابى و تربيت بازيكنان مستعد براى تبديل شدن به بزرگترين بازيكنان حرفه‌اى دارت را در كشورمان ايجاد كند.

مژگان رحمانى سال ٢٠١٧ در رقابت‌هاى فدراسيون دارت جهانى بعد از يك سال كه اين ورزش را آغاز كرده بود به رده بيست و هشتم دنيا رسيد كه بالاترين و بهترين عملكرد يك ايرانى در تاريخ اين رشته ورزشى به حساب می‌آيد. بعد از اين بانوى ايرانى بهترين عملكرد ورزشكاران دارت كشورمان قرار گرفتن در رنكينگ هفتادم جهانى است.

در سال ٢٠٢٢ نيز مژگان رحمانى قبل از آسيب‌ديدگى شديد كتف دست راست خود توانسته بود در كشور آلمان به جمع شانزده نفر برتر رقابت‌هاى سازمان حرفه‌اى دارت جهان راه يابد كه بالاترين افتخارى محسوب می‌شود كه يك ايرانى به آن دست يافته است.

✍???? پوريا تابان

دیگر خبرها

  • جدول بیشترین قهرمانی سری آ / اینتر دومین تیم پرافتخار شد
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۳ اردیبهشت
  • فوتسالیست ها با اقتدار به دور بعدی صعود کردند
  • شكست زن هشتم دارت جهان برابر دختر ايرانى
  • رقابت‌های والیبال دانش آموزان جهان؛ پیروزی ايران مقابل آلمان
  • رقابت‌های والیبال دانش آموزان جهان؛ پیروزی مقابل آلمان با طعم صعود
  • بازگشت سپاهان در انزلی؛ فرار بزرگ شهریار در رقابت آقای گلی
  • دومین پیروزی شهرداری گرگان در مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • رقابت‌های والیبال دانش آموزان جهان؛ پیروزی مقابل اوگاندا در اولین گام
  • کری ستاره رئال: هروقت گفتند مُردیم، برگشتیم!