Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-24@08:20:13 GMT

نرخ بیکاری در گچساران 16 درصد اعلام شد

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۵۳۶۶۹

نرخ بیکاری در گچساران 16 درصد اعلام شد

نرخ بیکاری در گچساران 16 درصد اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 اشتغال بیکاری دیپلم کارشناسی ارشد کهگیلویه و بویراحمد 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۳۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی دومین پایگاه اورژانس هوایی کهگیلویه و بویراحمد در گچساران

سرپرست اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از راه‌اندازی دومین پایگاه اورژانس هوایی استان در گچساران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، محمدامین نیکویی‌نژاد، از راه‌اندازی دومین پایگاه اورژانس هوایی کهگیلویه و بویراحمد در شهرستان گچساران خبر داد و اظهار کرد: به دلیل قرار گرفتن شهرستان گچساران در مسیر استان‌های جنوبی و بروز حوادث جاده‌ای متعدد و همچنین وجود تأسیسات نفتی و صنعتی، ضرورت راه‌اندازی پایگاه اورژانس هوایی در گچساران احساس می‌شد.

وی افزود: با همت مسئولان شرکت نفت و گاز گچساران این مهم در آینده نزدیک محقق می‌شود.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی یاسوج گفت: زیرساخت‌های این پایگاه فراهم است و به زودی این پایگاه راه‌اندازی می‌شود.

وی تصریح کرد: با توجه به دور بودن پایگاه یاسوج از مناطق گرمسیری استان با راه‌اندازی این پایگاه امیدواریم خدمات‌رسانی به مصدومان شهرستان‌های گرمسیری در سریع‌ترین زمان ممکن انجام شود.

نیکویی‌نژاد خاطرنشان کرد: در دیدار با مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران، نسبت به استفاده از ظرفیت‌های شرکت نفت و گاز در توسعه خدمات اورژانس پیش‌بیمارستانی قول مساعدت داده شد.

کد خبر 747313

دیگر خبرها

  • رشد اقتصادی روسیه رقم خورد
  • برپایی نمایشگاه توانمندی‌های ارتش در گچساران
  • راه‌اندازی دومین پایگاه اورژانس هوایی کهگیلویه و بویراحمد در گچساران
  • کاهش نرخ بیکاری در اردستان
  • افزایش ۵۷ درصدی دستمزد ۱۴۰۱ بیکاری را ۸ درصد کاهش داد
  • نرخ بیکاری در اردستان به ۷.۸۲ رسید
  • اشتغالزایی در آذربایجان شرقی ۱.۳۱ برابر بیشتر از تعهد انجام شد
  • برخورداری مردم روستای گناوه لری گچساران از اینترنت پرسرعت
  • تیم فوتبال نفت و گاز گچساران مقابل حریف خود به تساوی رضایت داد
  • انجام ۷۴ هزار فعالیت تعمیراتی در شرکت نفت گچساران