Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-19@13:57:51 GMT

امروز دشمن بیش از گذشته از جمهوری اسلامی می ترسد

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۵۳۷۵۳

امروز دشمن بیش از گذشته از جمهوری اسلامی می ترسد

حجت الاسلام محسنی اژه ای گفت: امروز دشمن بیش از گذشته از بنیانگذار انقلاب، جمهوری اسلامی و رهبری واهمه دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، حجت الاسلام « غلامحسین محسنی اژه ای » در آیین تودیع و معارفه رئیس کل دادگستری استان هرمزگان با اشاره به اینکه امروز ما مشکل داریم اما مشکل و ناراحتی دشمن بیش از ماست، اظهار کرد: دشمن علاوه بر جنگ اقتصادی، به طور مشخص در اواخر سال ۹۷ برنامه ای را در وزارت خارجه آمریکا با اعتبار هنگقت برنامه ریزی کرده است که در کنار فعالیت های متعارف، تلاش می کند تا شیطان بزرگ را بزک کند و بگوید آمریکا قابل اعتماد است و می توان با او مذاکره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: یکی ازبرنامه های مشخص این وزارتخانه بزک کردن چهره شیطان است تا تنفر مسلمانان به ویژه ایرانی ها از آن کم شود و همچنین ارزش های اسلامی و انقلابی را در بین مردم ایران کمرنگ کنند.

 

معاون اول قوه قضائیه ادامه داد: دشمن می دانند تا این مردم متدین هستند کاری را از پیش نمی برند و باید روی کمرنگ کردن ایمان و باور این مردم کار کند.

 

وی استفاده بی نهایت از فضای مجازی برای قبح زدایی از بسیاری از ناهنجاری های اجتماعی را یکی دیگر از برنامه های دشمن دانست و گفت: آنها می دانند که تا این مردم محجوب هستند، کار شیطان جلو نمی رود و باید بی عفتی را در بین مردم رواج دهند و کاری کنند که مردم به عفت و حجاب و ارزش های دینی آن پایبندی را نداشته باشند.

 

این خبر در حال تکمیل شدن است...

 

 

 

پایان پیام/88

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان جشن روزه اولی ها خراسان جنوبي کانون های مساجد روزه اولی ها بیرجند مجلس دختران روزه اولی اردبیل کانون های فرهنگی هنری مساجد رئیس کل دادگستری استان هرمزگان معاون اول قوه قضائیه حجت الاسلام محسنی اژه ای آیین تودیع و معارفه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۳۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق جلوه گر اقتدار نظام اسلامی در دنیا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس ،آیت الله لطف الله دژکام، امروز ۲۹ فروردین در مراسم رژه نیروهای مسلح مستقر در استان افزود: این عملیات کیان رژیم غاصب صهیونیستی را متزلزل کرد و طلیعه نابودی این رژیم ظالم و کودک کش را برای جهانیان آشکار کرد.
وی، با گرامیداشت ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ادامه داد: این اعلام وفاداری از ناحیه شما ارتشیان و نظامیان در رده‌ها و درجات مختلف از کسی که افتخار سربازی وظیفه را دارد تا فرماندهان، امروز مایه افتخار شما و عظمت در پیشگاه خدا و اولیای خداوند است و همه مردم آزاده جهان امروز به پرچم پرافتخار ایران اسلامی و ارتش جمهوری اسلامی افتخار می‌کنند که پرچم عدالت خواهی و مبارزه با ظلم به واسطه شما برافراشته شده است.
آیت الله دژکام افزود: اتفاق دیگری که در روز ارتش شاهد آن هستیم، اعلام قدردانی مردم از سربازان دلیر و مبارزان ارتش جمهوری اسلامی است که در آب های بین المللی، در آسمان جهان و مرزهای ایران با عظمت و اقتدار از عزت، عظمت و اقتدار ایران اسلامی دفاع می‌کنند و ما به عنوان بخشی از نمایندگان مردم قدردان عزیزان ارتش و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی هستیم.

دیگر خبرها

  • واکنش فرمانده نیروی زمینی ارتش به حادثه امروز اصفهان
  • قدردانی از اقدام حکیمانه‌ جمهوری اسلامی علیه رژیم صهیونیستی
  • برگزاری نشست همدلی نیرو‌های مسلح در مشهد
  • آمادگی یگان‌های نظامی و انتظامی در خراسان شمالی
  • چگونه بصیرت امام خمینی (ره) موجب تقویت بنیان ارتش شد؟
  • اثبات توانمندی‌های ایران با اقدام مقتدرانه موشکی و پهپادی نیروهای مسلح
  • ارتش جمهوری اسلامی ایران جلودار خدمت رسانی به مردم است
  • عملیات وعده صادق جلوه گر اقتدار نظام اسلامی در دنیا
  • ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز متدین‌تر و کارآمدتر از همیشه است
  • امروز دشمن با عملیات روانی در پی ترمیم گنبد آسیب دیده خود است