Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان از پیش‌بینی برنامه‌های متنوع بسیج رسانه استان زنجان برای خبرنگاران خبرد داد. ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۵ استانها زنجان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، عبدالله جعفری امروز در جمع خبرنگاران با اشاره برنامه‌های بسیج رسانه استان زنجان در سال 98 اظهار داشت: برنامه‌های متنوعی برای امسال پیش‌بینی شده که در طول سال با دعوت از اعضای این سازمان برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به برگزاری جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان زنجان ابراز کرد: فراخوان این جشنواره به زودی در اختیار رسانه‌ها و خبرنگاران استان قرار خواهد گرفت.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان با بیان اینکه محورهای جشنواره ابوذر امسال بیشتر در حوزه گام دوم انقلاب خواهد بود، افزود: آثار باید تا یک مردادماه در اختیار دبرخانه این جشنواره قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه برای روز خبرنگار برنامه‌ای از طرف سازمان بسیج رسانه استان پیش بینی شده است، عنوان کرد: اختتامیه جشنواره ابوذر همزمان با جشن روز خبرنگار برگزار می‌شود.

دوره‌های آموزش خبرنگاری و تصویربرداری در یاسوج برگزار می‌شودخبرنگاران ‌گیلانی دغدغه «امنیت شغل» دارند؛ خبرنگاری با 20 سال سابقه هنوز بیمه نیستپیشکسوتان عرصه خبر کرمانشاه از بایدها و نبایدهای خبرنگاری می‌گویند

جعفری به دیگر برنامه‌های بسیج رسانه استان نیز اشاره کرد و گفت: آموزش دوره خبرنگاری حرفه‌ای نیمه دوم مرداد ماه با حضور اساتید برجسته خبر از تهران برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: از دیگر برنامه‌های بسیج رسانه استان در سال 98 برگزاری آموزش سواد رسانه‌ای برای آحاد مختلف جامعه بوده که در پایگاه‌های مقاومت بسیج است.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان با بیان اینکه امسال اردوی رسانه‌ای را برای بازدید از طرح‌های اقتصادی استان پیش بینی کرده‌ایم، خاطرنشان کرد: یکی دیگر از برنامه‌های خوبی که برای امسال پیش بینی شده طرح تریبون ملت است، به این صورت که در هر فصل از سال با دعوت از مسئولان، کارشناسان و خبرنگاران مناظره‌ای در مورد مسائل مهم استان با رویکرد آسیب‌های اجتماعی برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر راه‌اندازی گروه اختصاصی خبرنگاران و عکاسان خبری برای اطلاع‌رسانی عملکرد بسیج ابراز کرد: برگزاری هیئت‌های اندیشه‌ورز نیز از دیگر برنامه‌های سال 98 است.

جعفری با بیان اینکه امسال اردوی بازدید از مراکز رسانه‌ای، علمی و تفریحی تهران را برای خبرنگاران استان پیش بینی کرده‌ایم، افزود: اردوی مشهد مقدس نیز بعد از ماه مبارک رمضان و بعد از جشنواره رسانه‌ای ابوذر برای خبرنگاران استان پیش بینی شده است.

وی با اشاره به اعزام خبرنگاران به میدان‌های تیر جنگی و تیر سمیناتور(شبیه‌ساز) گفت: آموزش‌های کاربردی رسانه‌ای از جمله طراحی صفحه، فتوشاپ، عکاسی و تدوین را نیز برای امسال در نظر گرفته‌ایم.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان با بیان اینکه با همکاری دیگر نهادها آموزش خبرنگاری در بحران نیز از دیگر برنامه‌های امسال ما است، عنوان کرد: دومین فراخوان عضویت در بسیج رسانه استان نیز امسال منتشر می‌شود.

انتهای پیام/ش

R41375/P/S6,59/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۳۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس/ رژه روز ارتش در سراسر کشور

مراسم رژه ارتش امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ همزمان با بزرگداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور فرمانده‌هان نیروهای مسلح و مسئولان استانی در سراسر کشور برگزار شد.

تهران تهران تهران تهران تهران تهران تهران تهران تهران تهران تهران تهران تهران تهران تهران کرمان کرمان کرمان کرمان کرمان مشهد مشهد مشهد مشهد مشهد همدان همدان همدان همدان همدان قزوین قزوین قزوین قزوین قزوین شیراز شیراز شیراز شیراز شیراز شاهرود شاهرود شاهرود شاهرود شاهرود زنجان زنجان زنجان زنجان زنجان رشت رشت رشت رشت رشت خرم آباد خرم آباد خرم آباد خرم آباد خرم آباد تبریز تبریز تبریز تبریز تبریز بیرجند بیرجند بیرجند بیرجند بیرجند بوشهر بوشهر بوشهر بوشهر بوشهر اصفهان اصفهان اصفهان اصفهان اصفهان ساری ساری ساری کرمانشاه کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • ارتقای برنامه سازی و تقویت نگرش حرفه‌ای در شبکه استانی
  • ارائه آموزش‌های مهارتی به بیش از ۳ هزار نفر از آسیب دیدگان اجتماعی
  • آغاز برنامه‌ریزی‌ها برای برگزاری جشن‌های دهه کرامت سال ۱۴۰۳ از مشهد مقدس
  • مهارت آموزی ۴ هزار نفر از آسیب دیدگان اجتماعی در خراسان جنوبی
  • عکس/ رژه روز ارتش در سراسر کشور
  • مهارت آموزی ۴ هزار آسیب‌دیده اجتماعی در خراسان جنوبی
  • تعلیق فعالیت رسانه های نور و بریا در افغانستان
  • اجرای برنامه های متنوع فرهنگی،هنری در بهارستان
  • برگزاری دومین دوره آزمون صلاحیت حرفه ای در تیر سال جاری/ دو خدمات روانشناسی تحت پوشش بیمه قرار دارد
  • برگزاری سومین جشنواره پانتومیم در انتظار نظر مدیرکل ارشاد زنجان