Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جهان نيوز، علیرضا زاکانی نماینده سابق مردم تهران در مجلس و عضو شورای مرکزی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی صبح امروز (چهارشنبه) در نشست «گام دوم و وظیفه رسانه‌های انقلاب» که برگزار شد، اظهار داشت: وقتی صحبت از گام دوم می‌کنیم صحبت از این است که بناست یک جامعه الگو بسازیم و اساس گام دوم، تشکیل جامعه الگو است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه باید راه طی شده تا امروز را به درستی مرور کنیم، خاطرنشان کرد: گام دوم سه جز به خواننده انتقال می‌دهد که یکی روایت درست از راه طی‌شده، دیگری تبیین شرایط موجود و جزء دیگر نیز اولویت‌های بزرگ برای تحول بزرگ در کشور است.

وی افزود: در برابر کسانی که راه طی شده را سیاه‌نمایی می‌کنند باید روایت درستی از گذشته داشته باشیم که رهبری چارچوب آن را بیان کردند.

زاکانی با تأکید براینکه باید هم دارایی‌هایمان را خوب درک کنیم و هم بتوانیم داشته‌های خود را با دقت نظر و با نگاهی ناظر به آینده بکار گیریم تا به سمت جامعه الگو پیش برویم، خاطرنشان کرد: ایران اسلامی باید سرآمد و الگوی کشورهای جهان قرار گیرد. شاهد بودیم که ترامپ اذعان کرد که پس از روی کار آمدن متوجه شدم بزرگترین دشمن آمریکا جمهوری اسلامی ایران است. برای شیاطین عالم بزرگ‌ترین دشمن مجموعه‌ای است که امروز الهام‌بخش جهان شده است.

عضو شورای مرکزی جمعیت رهپویان ضمن اشاره به اینکه ما در ساختن دولت اسلامی باید 7 سطح را در نظر بگیریم، تصریح کرد: فکر و اندیشه، نظریه‌پردازی، قوانین، ساختارها و آئین‌نامه‌ها، برنامه‌ها و نیروی انسانی را باید برای نیل به دولت اسلامی مدنظر قرار دهیم.

وی ادامه داد: انقلاب در حوزه فکر و اندیشه انفجار نور بود و حوزه‌ها و دانشگاه‌های ما در این خصوص نقش مهمی را ایفا کردند ولی باز نیازمند حرکتی اساسی هستیم.

زاکانی با بیان اینکه ساختن یک نظام همگون و دقیق نیازمند نظریات بنیادین و کاربردی است، اظهار داشت: نظریاتی توسط دانشگاه‌ها و مراکز علمی تولید شده ولی هنوز به معرض سنجه دیگران قرار داده نشده است و در این حوزه خلاء جدی احساس می‌کنیم.

وی افزود:‌ در حوزه نظامات نظام سیاسی تحولاتی ایجاد شده و در مقوله دفاع نیز نظام دفاعی جدید پیاده شد ولی نظام اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی ما دستخوش تغییر نشده و سنگ راه تحول کشور شده است که در این خصوص هم نیازمند تحول هستیم.

زاکانی با اشاره به اینکه 12 هزار قانون داریم که بخش مهمی از آنها بند پای مردم است و مسیر نادرستی ترسیم می‌کند، گفت: محصول این قانون‌ها خلل و فُرجی است که باعث می‌شود قانون‌‌دانان قانون‌شکن با علمی که دارند سرمایه‌های جامعه را به یغما ببرند.

ادامه دارد... کپی متن خبر برچسب ها: زاکانی بیانیه

منبع: جهان نيوز

کلیدواژه: زاکانی بیانیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۳۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه علما و روحانیون اهل سنت استان گلستان در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی

به نقل از روابط عمومی مرکز اسلامی استان گلستان؛ علما و روحانیون اهل سنت استان گلستان ضمن محکومیت اقدام وحشیانه رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی، در بیانیه‌ای، اعلام کردند: حمله به بیمارستان‌ها جنایت بزرگی است که هرگز از تاریخ بشریت پاک نخواهد شد.

در این پیام آمده است: اقدام جنایتکارانه رژیم کودک کش و درنده خوی صهیونیستی در حمله به بیمارستان شفا غزه در سحرگاه دوازدهم رمضان ۱۴۴۵ و هتک حرمت بیماران و خصوصا زنان و دختران مظلوم و بی‌دفاع فلسطینی جنایتی بزرگ و غصه‌ای دردناک است که هرگز از حافظه تاریخ بشریت محو نخواهد شد.

تردیدی نیست این فاجعه ننگین و آشکار رژیم منحوس صهیونیست‌ی ناشی از سکوت مجامع و مراجع بین‌المللی و به طور آشکار حمایت وقیحانه استکبار جهانی از رژیم جعلی و جنایتکار اشغالگر قدس و فلسطین بوده و پایان بخشیدن به این ستمگری‌ها و درنده خویی ها، نیازمند عزمی راسخ و اراده‌ای جهانی است که بیش از همه مدعیان حقوق بشر را مخاطب قرار می‌دهد.

ضمن محکومیت شدید این جنایت و یادآوری مجدد مسئولیت جامعه جهانی در قبال وضعیت دردناک فلسطین بویژه نوار غزه و وظیفه مراجع بین‌المللی و دولت‌های اسلامی در پیشگیری از تداوم جنایات جنگی رژیم غاصب صهیونیستی، حمایت از مقاومت اسلامی فلسطین و مردم مظلوم غزه را تکلیف آحاد ملل اسلامی دانسته و تاکید می‌کند به فضل الهی جنایت‌ها و بی‌رحمی‌های رژیم درنده خوی صهیونیستی که مرز‌های وقاحت و شیطان صفتی را جا به جا کرده است، رو به پایان است و انشاالله اینگونه حرکات وحشیانه و به دور از انسانیت، نشان از نابودی و از بین رفتن رژیم جعلی و منحوس صهیونیستی است.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • آنچه از ما دریغ شده است خود ماییم/جغرافیا و جماعت تصوری ما چیست؟
  • مردم پایه و اساس ایجاد تحول در جامعه هستند
  • بیانیه علما و روحانیون اهل سنت استان گلستان در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی
  • آیت‌الله فاضل لنکرانی: نباید اجازه دهیم از بسیج یک وجهه ترسناک برای مردم درست کنند/ مسئولان و مدیران نظام اسلامی باید در طهارت نفس و در پاک‌دستی برای بقیه الگو باشند/ مراقبت از پاک‌دستی فقط با نظارت فیزیکی بسیج ادارات حاصل نمی‌شود؛ کارهای فرهنگی لازم است
  • زاکانی: جشن امام حسنی‌ها کاری بزرگ و ماندگار بود
  • بیانیه علما و روحانیون اهل سنت استان گلستان در محکومیت جنایت رژیم صهیونیستی
  • اتحادیه کشور‌های اسلامی برای دفاع از منافع مسلمانان تشکیل شود
  • شورای وحدت به‌دنبال تشکیل فراکسیون وحدت در مجلس است
  • مقاومت لبنان ۲ پایگاه‌ ۳ شهرک نظامی اسرائیل را درهم کوبید
  • لزوم مقابله با جنایات رژیم صهیونیستی با عزم جهانی