Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-24@23:49:27 GMT

واکنش دیه‌گو سیمئونه به جدایی ستاره‌های اتلتیکو

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۵۳۹۰۳

به گزارش ایلنا، دیه‌گو سیمئونه پس از آخرین بازی اتلتیکومادرید در این فصل لالیگا که با تساوی 2 بر 2 در خانه لوانته همراه بود، از 4 بازیکن تیمش که برای آخرین‌بار پیراهن روخی‌بلانکو را به تن کردند تمجید کرد. این بازی آخرین حضور دیه‌گو گودین، فیلیپه لوئیز، آنتوان گریزمان و خوان‌فران در میادین با پیراهن اتلتیکومادرید بود، ضمن اینکه پیش از این هم جدایی لوکاس هرناندسی که بایرن‌مونیخ او را خریده است، قطعی شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی آرژانتینی اتلتیکومادرید گفت: «من به این بازیکنانی که دارند باشگاه را ترک می‌کنند افتخار می‌کنم چون آنها خدمات زیادی به ما کردند. بزرگترین دستاوردی که فیلیپه، خوان‌فران، گریزمان و گودین برای ما به‌جا می‌گذارند جام نیست بلکه احترام است. از نظر ورزشی من احساس می‌کنم واقعا عاشق آنها هستم.»

سیمئونه سپس به تمجید از روحیه جنگنده تیمش پرداخت که با وجود 10نفره شدن توانست 2 گل بزند و بازی را به تساوی بکشاند. او ادامه داد: «در نیمه اول لوانته شاید با تمرکز بیشتری بازی می‌کرد و از ضربات شروع مجدد بهتر استفاده کرد. در نیمه دوم با وجود اخراج آنخل کورئا، تیم ما مانند جنگجویان، گلادیاتور‌ها و افرادی باشرف پاسخ داد.»

منبع: ایلنا

کلیدواژه: اتلتیکومادرید دیه گو سیمئونه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۳۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین واکنش همسر مهدی قایدی به شایعات (عکس)

ستاره معصومی، همسر سابق مهدی قائدی در صفحه جدید اینستاگرام خود، متنی کنایه‌آمیز را منتشر کرد.

به گزارش خبرآنلاین؛ چند وقت پیش بود که مهدی قائدی تمام عکس‌های خود با ستاره معصومی را از صفحه اینستاگرام خود پاک کرد. پس از آن شایعه شد قائدی از همسر خود جدا شده است که پس از مدتی این موضوع تایید شد.

صفحه اصلی اینستاگرام ستاره معصومی بسته است و او حالا در صفحه جدیدی فعالیت می‌کند. ستاره معصومی پس از شایعه بالاکشیدن ملک و املاک مهدی قائدی که از سوی یک روزنامه مطرح شد، با انتشار یک استوری اینستاگرامی نوشت:

می‌رسد آن روز که چرخ بر مدار حق گردد؛ بار کج به منزل نمی‌رسد!

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: جشن ازدواج مهدی قائدی (+عکس) پرونده بازیکن استقلال به دادگاه کیفری رفت

دیگر خبرها

  • آخرین فرصت رستگاری | جدایی شیرین یا تلخ؟
  • اولین واکنش همسر مهدی قایدی به شایعات (عکس)
  • واکنش رسمی باشگاه پرسپولیس به شایعه جدایی چند ستاره
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعه جدایی چند ستاره
  • ابتلا به یک بیماری عجیب، موراتا را خانه‌نشین کرد
  • در صورت رضایت باشگاه: ستاره بارسا آماده جدایی
  • شوکه‌کننده: ابتلای ستاره اتلتیکو به یک بیماری خطرناک
  • مورد جالب ستاره پرسپولیسی/ اوسمار مخالف جدایی بود!
  • خشم اتلتیکو از حرف‌های عجیب ستاره آرژانتینی
  • آرسنال و لیورپول مشتری ستاره مازاد رئال مادرید