Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-24@19:23:56 GMT

مذاکرات استقلالى‌ها با پاتوسی به کجا رسید؟

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۵۳۹۴۴

مذاکرات استقلالى‌ها با پاتوسی به کجا رسید؟

مسئولان باشگاه استقلال در امارات با مدیر برنامه های پاتوسی وارد مذاکره شدند.


به گزارش صدای ایران از خبر ورزشی، مسئولان باشگاه استقلال که برای تماشای دیدار استقلال و العین به امارات سفر کردند بعد از این مسابقه با مدیر برنامه‌های آیاندا پاتوسی وارد مذاکره شدند.


استقلالی‌ها برای ماندن پاتوسی باید مبلغی حدود ٣٥٠ هزار دلار به این بازیکن پرداخت کنند و به همین دلیل در امارات با مدیر برنامه‌های وی بر سر زمان پرداخت این مبلغ صحبت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین دو بازیکن خارجی دیگر استقلال منشا و ایسما در آستانه جدایی از این باشگاه هستند.


ایسما با استقلالی‌ها قرارداد دارد، ولی مسئولان این باشگاه تمایلی به ماندن این بازیکن ندارند ضمن آنکه منشا نیز با توجه به قراردادی که با استقلال دارد می‌تواند از جمع آبی پوشان جدا شود و به همین دلیل از جمع خارجی‌ها تنها پاتوسی در جمع آبی پوشان ماندنی است.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: پاتوسی استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۳۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاهانی‌ها در انتظار نامه خوزستانی‌ها به سازمان لیگ

به گزارش "ورزش‌سه"، طی روزهای اخیر و پس از اتفاقات رخ داده در لیگ دسته اول ابهامات زیادی درباره محل میزبانی استقلال ملاثانی آبی پوش از سپاهان وجود داشت که امروز جلسه‌ای در استان خوزستان با حضور مسئولان باشگاه‌های ورزشی و مسئولان سیاسی برگزار شد و در پایان به این جمع بندی رسیدکه ورزشگاه فولاد آره‌نا میزبان مصاف استقلال ملاثانی و سپاهان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی بشود.

با این حال هنوز نامه رسمی از سوی خوزستانی‌ها به سازمان لیگ ارسال نشده و به همین دلیل هنوز به صورت رسمی نمی توان گفت که فولاد آره‌نا میزبان مصاف سپاهان و استقلال خواهد بود.

به همین دلیل باشگاه سپاهان در انتظار ارسال رسمی نامه از سوی مسئولان استان خوزستان و دریافت ابلاغ از سوی فدراسیون است تا ابهامات انها درباره محل برگزاری مسابقه از بین برود.

دیگر خبرها

  • این ستاره استقلالی را منچسترسیتی می‌خواست!
  • سپاهانی‌ها در انتظار نامه خوزستانی‌ها به سازمان لیگ
  • سرنوشت قایدی در فصل آتی | بازگشت ستاره در گروی تصمیم یک نفر
  • حیدری: پیشنهاد مدیریت آکادمی استقلال را قبول نکردم
  • برهانی جانشین حاجیلو می‌شود؟!
  • برهانی در آستانه ریاست دوباره آکادمی استقلال
  • مطلق‌زاده: فوتبال برای مسئولان خوزستان مهم نیست
  • ادعای جدید گروسی درباره نزدیک بودن ایران به ساخت بمب اتم/ برگزاری رزمایش «ماشه هسته‌ای» کره شمالی/ ازسرگیری مذاکرات برای برقراری صلح در یمن/ آغاز رزمایش «پرچم صحرای ۹» در امارات با مشارکت ۱۰ کشور
  • حرف‌های خشن سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان: مسئولان ورود کنند!
  • عزت اللهی دومین بازیکن برتر شباب الاهلی + عکس