Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-23@06:37:34 GMT

خیانت‌کارترین همسران جهان اهل کدام کشور هستند؟

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۵۳۹۹۶

خیانت‌کارترین همسران جهان اهل کدام کشور هستند؟

ساعت 24 - اینفوگرافیکی را مشاهده می‌کنید که در آن نشان داده می‌شود خیانت‌کارترین مردم جهان اهل کدام کشورها هستند.

زن و شوهری که با هم زندگی می‌کنند، ممکن است در طول زندگی با نداری و مشکلات مختلف اقتصادی همسرشان کنار بیایند و با شعله عشق و محبتشان اجاق زندگی را گرم نگه دارند اما هیچ زن و یا مردی طاقت مشاهده خیانت همسرش به خود را ندارد و بدون شک زندگی‌ای که در آن خیانت راه یافت، مانند سابق نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه اینفوگرافیکی را مشاهده می‌کنید که در آن نشان داده می‌شود خیانت‌کارترین مردم جهان اهل کدام کشورها هستند.

در این اینفوگرافیک به ترتیب کشورهای تایلند، دانمارک، ایتالیا، آلمان، فرانسه، نروژ، بلژیک، اسپانیا، انگلیس و فنلاند به عنوان ده کشور نخست در زمینه خیانت به همسر معرفی شده‌اند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۳۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهمیت ادبیات کهن در زندگی روزمره مردم و فرهنگ عمومی ایرانیان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، سید مجید امامی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور با اشاره به بررسی پیش نویس این سند در آخرین جلسه شورای فرهنگ عمومی کشور گفت: با توجه به اهمیّت راهبردی ادبیات فارسی و خصوصاً ادبیات کهن در زندگی روزمره مردم و فرهنگ عمومی ایرانیان، پس از حدود یک سال و نیم مطالعه و کارشناسی دقیق، طرح جامعی را با عنوان «برنامه ملی گسترش انس عمومی با ادبیات کهن فارسی» آماده کردیم که در جلسه ۸۱۷ شورای فرهنگ عمومی در حضور اعضای اصلی شورا و حداد عادل رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسیارائه شد و بازخورد بسیار خوبی نیز داشت.

امامی افزود: در این جلسه مقرر شد تا نظرات تکمیلی و اصلاحات پیشنهادی دستگاه‌های فرهنگی رسمی و عمومی کشور و پژوهشگران و اساتید زبان و ادبیات فارسی و سایر گروه‌های دغدغه‌مند و فعال در این حوزه اخذ شود تا به تصویب نهایی برسد.

وی همچنین گفت: در این زمینه برای نخستین بار در زمینه انس و ارتباط مردم با ادبیات فارسی با همکاری پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات نظرسنجی ملی انجام دادیم که نتایج آن به مناسبت روز سعدی و بزرگداشت نثر فارسی به زودی در قالب یک گزارش راهبردی به همت مرکز رصد فرهنگی کشور منتشر شده و در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

دبیر شورای فرهنگ عمومی با بیان این که نگاه ما به ادبیات فارسی باید مبتنی بر تحولات فرهنگی جدید در عرصه سبک زندگی باشد، افزود: «دغدغه اصلی ایجاد جریان عمومی تعامل با میراث کهن فارسی در زندگی روزمره است. به ویژه در گروه‌های نسلی جدید یعنی نوجوانان و جوانان نیازمند استفاده و اقتباس از آثار ادبیات فارسی در محصولات هنری نظیر تولیدات سینمایی، مجموعه‌های تلویزیونی، تئاتر و سایر صنایع فرهنگی نظیر بازی‌های رایانه‌ای و رومیزی هستیم.

دیگر خبرها

  • صحرایی: با مشاهده وضعیت حال و گذشته جمله «به قله نزدیک می‌شویم» رهبری را بهتر درک می‌کنیم
  • شادترین کشورهای جهان در سال ۲۰۲۴؛ رتبه ایران و افغانستان چند است؟
  • برای نخستین‌بار در جهان: مشاهده اشعه ایکس از یک اتم
  • مصرف کدام کره از ابتلا به سرطان پیشگیری می‌کند؟
  • (عکس) مردان کدام کشور‌ها کچل ترند؟ / ایران در رتبه چندم است؟
  • اکثر اوکراینی به بهبود وضعیت جنگی امیدی ندارند
  • اهمیت ادبیات کهن در زندگی روزمره مردم و فرهنگ عمومی ایرانیان
  • هر کدام از ما قهرمان هستیم
  • خیانت «پادشاه گوجه فرنگی» به فلسطین
  • خانه‌های ۱۲ گانه در نمودار تولد و معنای هر کدام را می‌دانید؟