Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-04-25@23:33:43 GMT

اطلاعیه AFC درباره لغو دیدار ذوب‌آهن - النصر

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۵۴۰۹۳

سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا، اطلاعیه‌ای درباره لغو دیدار تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن و النصر عربستان صادر کرد.

دیدار تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن ایران و النصر عربستان که قرار بود سه‌شنبه در آخرین دیدار مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا برگزار شود،‌ پس از اعلام عراقی‌ها که عنوان کردند توانایی برقراری امنیت بازی را ندارند، لغو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) در اطلاعیه‌ای درباره لغو این دیدار نوشت: بازی تیم‌های ذوب‌آهن ایران و النصر عربستان در چارچوب مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا که قرار بود روز سه‌شنبه در ورزشگاه کربلای عراق برگزار شود، به تعویق افتاد. AFC با حمایت همه طرف‌هایی که امنیت‌شان در میان است، چنین تصمیمی گرفت. AFC ایمنی و امنیت همه افراد را در اولویت می‌داند. این مسابقه در زمان دیگری برگزار خواهد شد و زمان بازی نیز هر چه سریع‌تر اعلام می‌شود.

اقتصادآنلاین

لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000E86 برچسب ها: کنفدراسیون فوتبال آسیا ، فوتبال ، بازارنیوز

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: کنفدراسیون فوتبال آسیا فوتبال بازارنیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۴۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یوکوهاما مارینوس ژاپن فینالیست لیگ قهرمانان آسیا شد

دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان فوتبال آسیا در منطقه شرق آسیا بین تیم‌های یوکوهاما مارینوس ژاپن و اولسان اچ دی کره‌جنوبی برگزار شد که این دیدار در پایان با برتری ۳ بر ۲ به سود تیم ژاپنی به پایان رسید.

دیدار رفت این دو تیم که به میزبانی کره جنوبی برگزار شده بود با برتری یک بر صفر به سود اولسان به پایان رسید و به این ترتیب این دیدار در مجموع با تساوی ۳ به ۳ به پایان رسید تا ۲ تیم شانس خود را برای صعود به فینال در ۲ وقت ۱۵ دقیقه‌ای امتحان کنند.

در وقت‌های اضافه این دیدار هم بازی بدون گل به پایان رسید و در ضربات پنالتی تیم یوکوهاما مارینوس با برتری ۵ بر ۴ راهی دیدار نهایی لیگ قهرمانان آسیا شد.

در دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی که دیروز در منطقه غرب آسیا برگزار شده بود تیم العین امارات توانست دست به کار بزرگی بزند و الهلال عربستان را در مجموع با نتیجه ۵ بر ۴ حذف کند و به دیدار نهایی برسد.

دیدار نهایی لیگ قهرمانان ۲۰۲۳ آسیا روز‌های ۲۲ و ۲۹ اردیبهشت بین تیم‌های العین امارات و یوکوهاما ژاپن برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • تاریخ و ساعت پخش فینال قهرمانان آسیا؛ العین و یوکوهاما
  • یوکوهاما مارینوس ژاپن فینالیست لیگ قهرمانان آسیا شد
  • مردی با دو چهره: دشمن بزرگان در عربستان کباب شد!‏
  • بعد از سوپرکاپ در عربستان؛ مسابقات لالیگا در آمریکا!
  • اطلاعیه استقلال؛ بازی ما بدون تماشاگر است
  • اطلاعیه استقلال: بازی ما بدون تماشاگر است!
  • خودداری کرسپو از اظهارنظر درباره النصر و الهلال
  • الهلال از رسیدن به فینال آسیا بازماند
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می شود
  • اوزیل:به عربستان و قطر نه گفتم که بزرگ شدن فرزندانم را ببینم/ مقابل بهترین بارسلونا ۲۰۰ درصد انگیزه داشتم