Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، با پایان یافتن رقابت‌های لیگ برتر کشور، مجید جلالی سرمربی اسبق نساجی مازندران طی مصاحبه‌هایی که با رسانه‌های مختلف انجام داد، خبر جدایی خود را به گوش فوتبال دوستان مازندرانی رساند.

پس از کناره گیری جلالی و دستیارانش از هدایت نساجی، نام افراد زیادی به عنوان جانشین جلالی در نساجی به گوش رسید و حتی چند مرتبه ای خبر‌هایی مبنی بر حضور مجدد جواد نکونام روی نیمکت نساجی در صفحات مجازی، منتشر شد تا اینکه دیروز رسما مشخص شد، نکونام هدایت تیم فولاد خوزستان را در دست گرفته و عملا شانسی برای حضور در قائمشهر ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال در کنار جواد نکونام، نام افرادی، چون نادر دست نشان، افشین قطبی نیز شنیده می‌شد، اما گفته می‌شود علی دایی نیز گزینه‌ مد نظر برای هدایت نساجی است و البته هنوز در این باره مذاکره‌ای با او انجام نشده است.

با این حال در روز‌های گذشته خبر‌هایی مبنی بر مذاکرات جدی دایی با تیم تراکتورسازی تبریز به گوش رسید اما شاید در صورت پیشنهاد جدی دایی به نساجی هم فکر کند.

علی دایی که اواخر لیگ هجدهم از هدایت تیم سایپا کنار رفت و با توجه به رابطه خوبی که با فرهاد صنیعی فر یکی از مالکان باشگاه نساجی دارد، ممکن است مجددا به لیگ برتر باز گردد. با همه این اوصاف دیده شده صنیعی فر به همراه رضا حدادیان دیگر مالک نساجی، با بهترین دوست فوتبالی خود یعنی امیر قلعه نویی در انتخاب سرمربی مشورت می‌کنند و سرمربی سپاهان در انتخاب سرمربی نساجی نقش خواهد داشت.

هواداران نساجی تمایل دارند تا دومین حضور متوالی خود در لیگ برتر را با قهرمانی جشن بگیرند  اما باید دید پس از رایزنی‌ها نام چه کسی از لیست مالکان و مسئولان نساجی برای رهبری تیم در فصل جدید، خارج خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

جلالی قهر کرد / احتمال بازی نساجی بدون حضور سرمربی مقابل پیکان قوت گرفت

ممشلی: نساجی اگر خوش‌شانس بود جایگاه بهتری در جدول کسب می‌کرد / قرار داد من با نساجی رو به اتمام است

انتهای پیام/

احتمال حضور علی دایی در نساجی قوت گرفت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۴۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بدترین باخت سرمربی الهلال رقم خورد

 الهلال چهارشنبه شب در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل العین قرار گرفت با نتیجه ۲-۴ شکست خورد.

این باخت که به رکورد ۳۴ پیروزی متوالی الهلال پایان داد، چهارمین شکستی است که الهلال در دو دوره سرمربیگری ژرژ ژسوس و طی ۷۰ بازی تجربه کرده است.

الهلال در هفته سیزدهم فصل ۲۰۱۸-۲۰۱۹ لیگ عربستان و در اولین دوره حضور ژسوس، برای اولین بار با این سرمربی پرتغالی شکست خورد. این شکست با نتیجه ۲-۱ و مقابل الحزم اتفاق افتاد.

آبی‌پوشان سپس در دومین دوره سرمربیگری ژسوس، در مرحله گروهی جام ملک سلمان با نتیجه ۲ بر ۳ مغلوب السد قطر شدند و در ادامه در فینال همان تورنمنت با نتیجه ۱ بر ۲ برابر النصر شکست خورد.

الهلال شب گذشته برای اولین بار در مجموع دو دوره مربیگری ژسوس، با اختلاف دو گل شکست خورد و همچنین برای اولین بار در یک بازی ۴ گل دریافت کرد.

لازم به ذکر است که اولین دوره حضور ژسوس در الهلال از جولای ۲۰۱۸ تا ژانویه ۲۰۱۹ بود و او در مجموع در ۲۱ مسابقه هدایت این تیم عربستانی را بر عهده داشت.

ماموریت فعلی ژسوس نیز از ژوئیه ۲۰۲۳ آغاز شده و تا کنون ادامه دارد. این سرمربی پرتغالی در این مدت در ۴۹ روی نیمکت الهلال حضور داشته است.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • هانسی فلیک تسلیم نمی‌شود؛ سرمربی آلمانی همچنان منتظر پیشنهاد مدیران بارسلونا
  • بدترین باخت سرمربی الهلال رقم خورد
  • فابیو کاناوارو: هدفم این است که روزی سرمربی ناپولی شوم
  • سالگرد درگذشت دست‌نشان با حضور کادرفنی نساجی
  • محرومیت مهاجم آشنا مقابل تراکتور
  • ژاوی به عنوان سرمربی بارسلونا در فصل جاری ۳ کارت قرمز؛ در کل دوران بازی خود فقط ۲ کارت قرمز
  • نیمکت خالیِ پرشور
  • سرمربی تیم ملی والیبال با نایب قهرمانی به ایران می‌آید
  • مربی بعدی تراکتور کیست؟؛ گزینه‌های سرشناس به صف شدند
  • ماجرای حضور جنجالی زنان در بازی سایپا - خیبر