Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-04-16@23:52:30 GMT

افشای راز وقوع یک جنایت با کشف جسد در چاه

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۵۴۲۱۳

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فاروج از افشای راز وقوع یک جنایت در این شهرستان خبر داد.

حجت صفدری اظهار کرد: اواخر بهمن ماه سال گذشته بود که فردی در شهرستان فاروج خبر مفقودی برادرش را به مرجع قضائی گزارش داد.

صفدری افزود: از همان ابتدای وصول این خبر، تحقیقات گسترده و پردامنه درباره ماهیت و ابعاد مختلف این موضوع آغاز شد و طبق سرنخ‌های به عمل آمده از مسیر آخرین مکالمات صورت گرفته بین فرد مفقود شده با یک خانم از خانم مذکور در خصوص ارتباطات احتمالی بازجویی به عمل آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: پس از انقضا چند ماه و علیرغم تحقیقات انجام گرفته در حالی که هنوز ابهامات زیادی در خصوص ماهیت و علت مفقود شدن آن فرد وجود داشت و بررسی گمانه زنی‌ها و اقدامات قضائی مختلف از جمله بازجویی از برخی افراد مظنون به ارتباط در این ماجرا، نتیجه مشخصی در پی نداشت، سرانجام با به دست آمدن یک سرنخ جدید از طریق یکی از منابع خبری مردمی، پرده از راز وقوع یک جنایت برداشته شد.

وی افزود: بر اساس اظهارات فرد مطلع و تقویت شائبه بروز قتل عمدی تمام نگاه‌ها معطوف محل اختفا جسد شد و به همین اعتبار با بررسی اطلاعات به دست آمده، جسد فرد مفقود شده در درون یکی از اراضی کشاورزی شهرستان فاروج و از داخل چاهی به عمق ۷۰ متر کشف و خارج شد.

صفدری بیان کرد: از آنجایی که جسد، طی سه ماه در چاه آب قرار داشت، جمود و فسادنعشی کاملاً استقرار یافته بود اما با این وجود هویت جسد پس از بررسی‌های اولیه و مطابقت شواهد و قرائن موجود احراز و جسد به منظور انجام کالبدشکافی و تشخیص علتتامه فوت با دستور مقام قضائی به پزشکی قانونی انتقال یافت.

دادستان عمومی و انقلاب فاروج گفت: با توجه به تحقیقات تکمیلی انجام شده و مشخص شدن تعدادی از ایادی مرتبط با این حادثه تا کنون ۶ نفر در این خصوص دستگیر و پس از اخذ بازجویی‌های مقدماتی به اتهام مشارکت در قتل عمدی جوان ۲۵ ساله به صدور قرار تأمین کیفری از نوع بازداشت موقت روانه زندان شده‌اند و تحقیقات تا زمان روشن شدن تمامی ابعاد و زوایای پنهانی ماجرا و کشف علل و انگیزه‌های احتمالی و همچنین وصول نظریه پزشکی قانونی کماکان ادامه دارد.

صفدری اظهار کرد: تا کنون آنچه که از ظواهر امر پیداست و به دلالت و حکایت شواهد وقرائم به دست آمده به نظر می‌رسد در این حادثه جنایت قتل عمد حادث شده به طوری که به اذعان برخی متهمان دستگیر شده، مقتول در نتیجه اختلافات قبلی با متهمان در منزلی مسکونی در فاروج ابتدا مورد ضرب و شتم با چوب قرار می‌گیرد و پس از اینکه ضربات وارده منجر به مرگ او می‌شود، توسط متهمان به یکی از اراضی کشاورزی اطراف شهر منتقل و به درون چاه انداخته می‌شود.

اقتصادآنلاین

لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000E89 برچسب ها: خراسان شمالی ، قتل ، بازارنیوز

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: خراسان شمالی قتل بازارنیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۴۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشای مشخصات کامل پلی‌استیشن ۵ پرو

ایتنا - مشخصات کامل پلی‌استیشن ۵ پرو، توسط وب‌سایت ورج فاش شد.
مدل پلی استیشن ۵ پرو با نام رمز Trinity دارای یک پردازشگر گرافیکی قدرتمندتر و یک CPU سریع‌تر است. 

این کنسول توانایی بسیار بیشتری در رندرکردن بازی‌ها با رهگیری پرتو یا رزولوشن و نرخ فریم بالاتر در عناوین خاص دارد.

بر اساس ادعای منابع آگاه، سونی از توسعه‌دهندگان خواسته است که مطمئن شوند بازی‌هایشان با پلی استیشن ۵ پرو (PS5 Pro) سازگاری داشته باشد. 

در گزارش ورج آمده است: «سونی می‌گوید بازی‌هایی که با یک‌سری از پیش‌نیازها سازگار شوند، برچسب Trinity Enhanced یا PS5 Pro Enhanced را دریافت خواهند کرد.»

بر اساس این گزارش، سونی همچنین در سندی به توسعه‌دهندگان می‌گوید کنسول جدید حالتی دارد که فرکانس CPU را با افزایش تقریباً ۱۰ درصدی به ۳.۸۵ گیگاهرتز می‌رساند.

 

سونی نیز انتظار دارد رندر گرافیکی در پلی‌ استیشن ۵ پرو حدود ۴۵ درصد سریع‌تر از پلی استیشن ۵ استاندارد باشد. 

پردازشگر گرافیکی نسخه پرو پلی استیشن ۵ نیز بزرگ‌تر خواهد بود و از حافظه سیستمی سریع‌تری برای کمک به بهبود رهگیری پرتو در بازی‌ها استفاده می‌کند.

گفته می‌شود که سونی میزان حافظه استاندارد پلی استیشن ۵ پرو، ۲۸ درصد افزایش داده تا حافظه با سرعت ۵۷۶ گیگابایت‌برثانیه کار کند

به گفته ورج، اگر توسعه‌دهندگان موفق شوند بازی‌هایشان را به موقع آماده کنند، انتظار می‌رود که شاهد عرضه پلی استیشن ۵ پرو در فصل تعطیلات ۲۰۲۴ باشیم. اما هنوز مشخص نیست قیمت کنسول بازی جدید سونی چقدر خواهد بود.

دیگر خبرها

  • افشای مشخصات کامل پلی‌استیشن ۵ پرو
  • ۴ شهر استان کرمان دچار آبگرفتگی شدند
  • واژگونی و حریق خودروی حامل سوخت قاچاق در خواف/ راننده جان باخت
  • پیگیری تاریکی تونل بخش قارون دزپارت و وقوع حواث تلخ +فیلم
  • (ویدئو) افشای جنایت جدید رژیم صهیونیستی؛ کشف گور دسته جمعی در غزه
  • ببینید | افشای جنایت جدید رژیم صهیونیستی در غزه
  • بازداشت باند خانوادگی سارقان در زنجان
  • تعطیلی مدارس شهرستان جیرفت در روزهای سه شنبه و چهارشنبه
  • وقوع زلزله ۶، ۳ ریشتری در حوالی پارس آباد
  • وقوع بیش از ۱۲ هزار ‌مورد حیوان‌گزیدگی در خوزستان در سال گذشته