Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری راشاتودی، کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) طرحی را بررسی می‌کند که به مقامات کابینه این رژیم  مصونیت پیگرد قضایی اعطا می‌کند. در صورت تصویب چنین قانونی در کنست می‌توان آن را راهی در رو برای بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی از پرونده‌های چندگانه فساد دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در صورتی که این اصلاحیه پیشنهادی درباره اعطای مصونیت قضایی به تصویب برسد، مقامات منتخب رژیم صهیونیستی تنها در صورتی برای ارتکاب جرم متهم می‌شوند که ۱۲۰ نفر از اعضای کنست و کمیته مجلس نمایندگان با لغو مصونیت قضایی مقامات این رژیم موافقت کنند.

با توجه به اینکه حزب لیکود نخست وزیر رژیم صهیونیستی باید بتواند ائتلاف خود را حفظ کند، این اقدام می‌تواند به طور موثری ائتلاف نتانیاهو را برای مدت زمانی که در قدرت است، فراتر از قانون قرار می‌دهد. چنین لایحه قانونی در صورت تصویب روند‌های قانونی فعلی را که بر اساس آن تنها اعضای کنست می‌توانند در صورت موافقت پارلمان رژیم صهیونیستی و کمیته مجلس نمایندگان مصونیت از پیگرد قضایی دریافت کنند، معکوس خواهد کرد. این قانون قطعا خشم مخالفان بنیامین نتانیاهو را در پی دارد.

شایان ذکر است، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در چهار پرونده فساد مالی و پرداخت رشوه متهم شده است. پرونده ۱۰۰۰ مربوط به دریافت پول و هدایای گرانقدر از تجار ثروتمند است. پرونده ۲۰۰۰ درباره تلاش وی برای ایجاد یک توافق پنهانی با یک روزنامه صهیونیستی برای نشان دادن چهره سیاسی بهتری از او در سال ۲۰۱۴ است. پرونده ۳۰۰۰ به فساد مالی نتانیاهو در قرارداد معامله زیردریایی‌های رژیم صهیونیستی ارتباط دارد. پرونده ۴۰۰۰ که خطرناک‌ترین پرونده علیه نتانیاهوست، درباره تسهیلات مالی است که او به مالک شرکت «بزک» ارائه کرد تا از حمایت رسانه‌ای پایگاه خبری «والا» -وابسته به شرکت بزک- برخوردار شود. در ۲۸ ماه فوریه مندلبلیت، دادستان کل رژیم صهیونیستی، اعلام کرد تصمیم دارد به دلیل پرونده‌های فساد نتانیاهو علیه او اعلام جرم کند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی خاورمیانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۴۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرار از اسرائیل شدت گرفت/ سخنرانی نتانیاهو برای شهرک‌نشینان

رسانه‌های اسرائیلی گزارش دادند که تاکنون ۵۵ هزار نفر به‌دلیل نگرانی‌ از درگیری‌ها، از سرزمین‌های اشغالی گریخته‌اند. - اخبار بین الملل -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رسانه‌های اسرائیلی گزارش دادند که تاکنون 55 هزار نفر به‌دلیل نگرانی‌ از درگیری‌ها، از سرزمین‌های اشغالی گریخته‌اند و فردا شلوغ‌ترین روز فرودگاه بن‌گوریون خواهد بود.

رسانه‌های صهیونیستی مدعی شدند هواپیمای «بال صهیون» که به منظور جابجایی رئیس و نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سفرها اختصاص دارد دقایقی پیش آشیانه خود را به سوی مقصدی نامعلوم ترک کرد.

همچنین رسانه‌های صهیونیستی مدعی شدند نتانیاهو امشب سخنرانی عمومی را خطاب به شهرک‌نشینان صهیونیست انجام خواهد داد.

حریم هوایی اسرائیل از 1 بامداد بسته می‌شود

 شبکه12 تلویزیون اسرائیل اعلام کرد از ساعت 1 بامداد حریم هوایی بسته خواهد شد.

بر اساس اعلام این رسانه فرودگاه بن گوریون تل آویو امشب به مدت 3 ساعت تعطیل خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حضور ترامپ در دادگاه منهتن برای پرونده‌ ای جنایی
  • حضور ترامپ در دادگاه منهتن برای پرونده‌ای جنایی
  • ترامپ در دادگاه منهتن برای پرونده‌ای جنایی؛ سایه این محاکمه بر سرنوشت سیاسی او
  • ترامپ در دادگاه منهتن برای پرونده‌ای جنایی
  • لاپید: بازدارندگی نداریم/ گاتلیب: سیلی محکمی از ایران خوردیم
  • محاکمه ترامپ در دادگاه نیویورک آغاز شد
  • فرار رو به جلوی نتانیاهو در واکنش به پاسخ ایران/ «بی بی»: حملات ایران را دفع‌کردیم
  • فرار از اسرائیل شدت گرفت/ سخنرانی نتانیاهو برای شهرک‌نشینان
  • رسانه صهیونیستی: نتانیاهو به پناهگاه فرار کرده است
  • رسوایی جدید «نتانیاهو» / فرار به پناهگاه میلیاردر صهیونیست