Web Analytics Made Easy - Statcounter

«فرهاد مجیدی» سرمربی موقت تیم استقلال در مصاحبه با‌ای اف سی در بازگشت به شهری که ۱۶ سال پیش جام قهرمانی لیگ قهرمانان را در آن بالای سر برد، از هواداران تیم العین نهایت تمجید و قدردانی را کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا روز چهارشنبه نوشت: مجیدی که در دوران اوج فوتبال خود به عنوان مهاجمی چابک و زهردار شناخته می شد، یکی از اعضای العینی بود که در نخستین دوره برگزاری لیگ قهرمانان آسیا در فصل 2002 – 2003 جام را تصاحب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


العین در نیمه نهایی آندوره مقابل دالیان چین، بازی رفت را در خانه با نتیجه چهار بر 2 پیروز شد اما تیم چینی با تکرار همان نتیجه در دالیان به سود خود، همه چیز را به تساوی کشاند.


و این همان لحظه ای بود که مجیدی توپ را در نزدیکی محوطه جریمه دریافت کرد و با دریبل کردن مدافع توپ را به قعر دروازه نمایند ه چین فرستاد و جواز صعود تیمش به فینال را امضا کرد؛ دیداری هیجان انگیز که در مجموع 2 بازی با نتیجه 7 بر 6 به سود العین به پایان رسید.


در این بین، مجیدی اظهار داشت: اینجا خاطرات فوق العاده ای داشتم بنابراین بازگشت به شهر و باشگاه حس فوق العاده ای است.


وی ادامه داد: از هواداران العین بابت استقبال شان و برای تمام حمایتی که در دوران حضورم در العین از من داشتند، تشکر کنم.


در زمین بازی که دوشنبه هفته جاری در العین برگزار شد، تیم میهمان از ابتدا تا پایان بر بازی مسلط بود و این در حالی بود که العینی ها گل اول بازی را در دقایق ابتدایی به ثمر رسانه بودند.


«محمد دانشگر» بازی را برای استقلال به تساوی کشاند و «مرتضی تبریزی» دقایقی پیش از اتمام نیمه نخست گل دوم و پیروزی بخش آبی ها را به ثمر رساند.


شکست می توانست برای العین سنگین تر باشد اگر ضربه پنالتی دقیقه 47 «آیاندا پاتوسی» توس «خالد عیسی» دروازه بان میزبان مهار نمی شد.


پیروزی 2 بر یک بدین معنا بود که استقلالی ها در 2 بازی پس از برکناری «وینفرد شفر» در آوریل و روی کار آمدن مجیدی 4 امتیاز کسب کرده اند.
مجیدی در این خصوص تاکید کرد: بازی خوبی برای ما بود؛ بازیکنان سخت تلاش کردند و بازی خوبی را به نمایش گذاشتند؛ پیش از سفر به امارات بازی سختی را در لیگ برتر ایران داشتیم و برخی از بازیکنان خسته بودند اما امروز فوق العاده ظاهر شدند.
با وجود این پیروزی، حضور استقلال در این دوره از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا به پایان رسید و آنها پس از الهلال عربستان و الدحیل قطر در رتبه سوم با لیگ قهرمانان وداع کردند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: فرهاد مجیدی سرمربی استقلال کنفدراسیون فوتبال آسیا استقلال و العین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۴۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در ماجرای مجیدی و سعادتمند در گود نبودم

به گزارش "ورزش سه"، خسرو حیدری از زمان حضور همزمان با فرهاد مجیدی و دورانی که به عنوان مشاور در کنار احمد سعادتمند حضور داشت صحبت کرد و اعتقاد دارد که رابطه صمیمانه‌ای با فرهاد مجیدی دارد و در مشکلات او با مدیرعامل وقت استقلال داخل گود نبوده و در نقل و انتقالات کمک حال باشگاه استقلال بوده است.

حیدری در ابتدا از رابطه صمیمانه خودش و فرهاد مجیدی پرده‌برداری کرد و گفت: من با فرهاد در زمانی که همزمان در استقلال بودیم هم اتاق بودم، من پاس می‌دادم و فرهاد گل می‌زد، دوستی که داشتیم در زمین هم به کار ما آمده بود و اون هماهنگی لازم برای ما به وجود آمده بود.

او در ادامه گفت: زمانی که شفر از استقلال رفت، فرهاد به استقلال آمد و من همان دوران فرهاد مجیدی بود که از استقلال خداحافظی کردم، برای خداحافظی از فوتبال با علیرضا منصوریان و مجیدی مشورت کردم و او هم گفت خوب است اگر نمی‌خواهی در تیم دیگری بازی فوتبالت را در استقلال تمام کنی.

حیدری در واکنش به اینکه در زمان مشکلات سعادتمند و مجیدی یکی از مشاوران مدیرعامل استقلال بود گفت: آن زمان هم به استقلال کمک می‌کردم، زمانی که فرهاد مربی شد و من هم به کلاس‌های مربیگری رفتم یک مقدار فاصله افتاد ولی هنوز هم در ارتباط هستیم، آن زمان هم که استقلال مشکل داشت و نمی‌توانست بازیکنانش را تمدید کند، تنها بازیکنی که در قراردادش دخالت کردم وریا بود که دوست داشتم در استقلال باشد. به سعادتمند هم گفتم که او کاپیتان استقلال باید تمدید کند و می‌تواند تیم را جمع کند.

او درباره اینکه رابطه او با سعادتمند باعث کدورت با فرهاد شد یا خیر گفت: نه اصلا من وسط گود نبودم، هیچ فردی را شخصا کمک نکردم و فقط هدفم کمک به استقلال بود.

دیگر خبرها

  • فرهاد مجیدی مهمان ویژه فینال لیگ قهرمانان آسیا شد!
  • یک استقلالی میهمان افتخاری فینال لیگ قهرمانان آسیا
  • فرهاد مجیدی مهمان مخصوص فینال لیگ قهرمانان آسیا
  • در ماجرای مجیدی و سعادتمند در گود نبودم
  • عکس| تبریک فرهاد مجیدی به العین به زبان عربی
  • تبریک فرهاد مجیدی به العین به زبان عربی! + عکس
  • خلاصه بازی الهلال 2-1 العین (لیگ قهرمانان آسیا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • (تصویر) عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!
  • عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!
  • ساعت پخش زنده بازی الهلال و العین + پخش آنلاین