Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@23:03:21 GMT

چین قراردادی برای خرید نفت خام آمریکا نمی‌بندد

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۵۴۳۲۷

چین قراردادی برای خرید نفت خام آمریکا نمی‌بندد

جنگ تجاری جلوی محموله‌های نفت خام آمریکا را به چین گرفته است و احتمال امضای قراردادهای بلند مدت توسط خریداران چینی با صادر کنندگان نفت آمریکا در حال حاضر وجود ندارد. ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۳ اقتصادی نفت و انرژی اقتصاد جهان نظرات - اخبار اقتصادی -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، دیگر خبری از شرکت های چینی که به دنبال امضای قراردادهای بلند مدت برای خرید نفت از صادرکنندگان آمریکایی بودند ، نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 چین و آمریکا تقریباً یک سال است درگیر یک جنگ تجاری فزاینده هستند. این جنگ اخیراً با وضع عوارض 25 درصدی بر 200 میلیارد دلار کالاهای چینی توسط آمریکا شدیدتر شده است.

جیم تیگ، مدیرعامل شرکت انترپرایز پروداکتس پارتنرز، گفت این جنگ تجاری جلوی محموله‌های نفت خام آمریکا را به چین گرفته است و احتمال امضای قراردادهای بلند مدت توسط خریداران چینی با صادر کنندگان نفت آمریکا در حال حاضر وجود ندارد.

تیگ اضافه کرد:« وقتی من در چین بودم دو کلمه را در هر جلسه شنیدم : ترامپ و عوارض».

 دولت اوباما به توقف 40 ساله صادرات نفت خام آمریکا در 2015 پایان داد و از آن زمان تولید نفت آمریکا به سرعت افزایش یافته است. این کشور حالا به طور معمول بیش از سه میلیون بشکه نفت خام در روز صادر می کند.

 در نیمه اول 2018 چین با میانگین 377 هزار بشکه در روز بزرگترین وارد کننده نفت آمریکا بود. طبق اداره اطلاعات انرژی آمریکا، در 6 ماهه منتهی به فوریه، واردات چین از آمریکا به 41600 بشکه در روز کاهش یافته است.

 انترپرایز که یک اپراتور خط لوله و پایانه های نفتی است ،در ژانویه برای ساخت یک پایانه صادرات نفت آبهای عمیق درخواست مجوز کرد. این پایانه می‌تواند نفت‌کش‌ها را تا 56 کیلومتری ساحل هوستون مدیریت کند و به حداقل 7 شرکت دیگری که در حال ساخت چنین تاسیساتی هستند بپیوندد.

تیگ گفت تقاضای نفت آمریکا با افزایش تولید آن، از طرف کشورهای دیگر خواهد بود.

وی گفت:« تقاضای نفت ربطی به جنگ تجاری ندارد چون الگوی تجارت تغییر می‌کند و تولید کننده بزرگ نفت آمریکا تغییر دهنده این الگو خواهد بود».

چرا چین بر واردات نفت از آمریکا عوارض وضع نمی‌کند؟رویترز: محموله 130 هزار تنی نفت ایران به چین رسید

 انتهای پیام/116

 

R7586/P1012122/S7,80,85/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۴۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحول افق شهر نیویورک با برج ۶۲ طبقه جدید

افق شناخته‌شده شهر نیویورک در سطح جهانی تا سال ۲۰۳۲ با بنای یک ساختمان تمام شیشه‌ای ۶۲ طبقه و ایجاد فضایی برای بیش از ۶ هزار شغل، ۱.۸ میلیون فوت‌مربع فضای اداری‌تجاری و فضای عمومی سبز دست‌خوش تغییر و تحولات چشمگیر خواهد بود.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، اشکال تشکیل‌دهنده افق نیویورک در سطح جهانی شناخته شده است. این افق را تاج منحنی آرت‌دکوی ساختمان کرایسلر، مثلث‌های متساوی‌الساقین گسترده که در اطراف مرکز تجارت جهانی قرار دادند، مستطیل‌های آهکی پلکانی و گرانیتی ساختمان امپایراستیت و منشور مثلثی ساختمان فلاتیرون تشکیل می‌دهد، با این حال بر اساس جزئیات جدیدی که شهردار نیویورک به‌تازگی از آن رونمایی کرده است، یک برج چند میلیارد دلاری با کف تا سقف شیشه‌ای قرار است بعد دیگری به منظره شهر ببخشد.

ساختمان جدید یک برج اداری برنامه‌ریزی‌شده برای ایجاد در خیابان پارک با ۶۲ طبقه است و فضایی را برای بیش از ۶ هزار شغل در کنار ۱.۸ میلیون فوت‌مربع فضای اداری-تجاری فراهم می‌کند. تصاویر نشان می‌دهد که ستون‌های سفید این برج با فضای سبز، صندلی‌ها و ظاهر هنری یک محوطه عمومی جدید در پایه ساختمان جدید در خیابان پارک ایجاد خواهند کرد. در نمای ساختمان نیز تراس‌های محوطه‌سازی‌شده در بالای هر بخش از برج شیشه‌ای قرار خواهد گرفت.

بازگشت نیویورک به صحنه جهانی با برج جدید

هدف معماران این ساختمان از این طراحی، جایگزینی آن با برج ۳۰ طبقه موجود در میدتاون منهتن است که تنها چند بلوک دورتر از مکان‌هایی مانند مرکز راکفلر، کلیسای جامع سنت پاتریک و ایستگاه بزرگ مرکزی قرار دارد.

شهردار نیویورک باور دارد این پروژه که بر اساس تلاش‌های مستمر برای انرژی بخشیدن به میدتاون منهتن به‌عنوان مهم‌ترین آدرس تجاری جهان و موتور اقتصادی برای طبقه کارگر اهالی نیویورک بنا شده است، به بهبود چشمگیر اقتصاد و گسترش خط افق نمادین شهر نیویورک کمک خواهد کرد و امید آن می‌رود که به بهبود شهر از عواقب ناشی از همه‌گیری کووید -۱۹ کمک کند.

احیای مرکز شهر نیویورک توسط قلمرو عمومی آن انجام می‌شود و پروژه‌هایی هم‌چون برج شیشه‌ای فعلی می‌تواند به بهبود بخش کسب‌وکار و تفریح، معرفی مجدد ناحیه تجاری نیویورک به جهان و ایجاد یک جامعه پویا، کاری و پر جنب‌وجوش برای یک دوره جدید کمک کند.

ساخت این فضای اداری جدید در شرایط دشواری برای بازار املاک و مستغلات تجاری شهر رخ می‌دهد، زیرا کسب‌وکارها تلاش می‌کنند تا کارکنان را پس از سال‌ها کار از خانه‌ها به دفاتر بازگردانند و این امر باعث شده بخش‌های وسیعی از فضای اداری خالی یا کم‌استفاده شده باشد. به همین دلیل ارزش این‌گونه ساختمان‌ها به شدت در حال کاهش است و هم‌زمان نرخ‌های بهره بالای تاریخی کار را برای توسعه‌دهندگان املاک که اغلب برای تأمین مالی پروژه‌ها وام‌های کلان می‌گیرند، دشوارتر کرده است. با این وجود فرآیند بررسی عمومی پروژه ساخت برج شیشه‌ای ۶۲ طبقه نیویورک در اوایل سال آینده آغاز خواهد شد و انتظار می‌رود تا سال ۲۰۳۲ به پایان برسد.

کد خبر 746795

دیگر خبرها

  • ابراز تمایل نیجر به خرید سلاح از روسیه به موازات برنامه‌ریزی برای خروج نظامیان آمریکا
  • همکاری ایران وپاکستان در موضوع کشت قراردادی و تهاتر کالاهای اساسی
  • اجرای طرح تولید قراردادی با هدف خودکفایی گوشت قرمز
  • ماجرای خودروی شراکتی دکتر معتمدی و دکتر مرندی و خرید بلیت قسطی هواپیما
  • توافق آمریکا برای خرید نفت ایران / بازار انرژی شگفت زده شد!
  • پرداخت هزینه حمل و نقل به گندم‌کاران کشت قراردادی در ایلام
  • ماجرای خطر یک کلاهبرداری بزرگ از قربانیان جنگ تحمیلی
  • چین: گروه ۷ تنش‌ها و درگیری‌های منطقه‌ای را تشدید می‌کند
  • تحول افق شهر نیویورک با برج ۶۲ طبقه جدید
  • توافق آمریکا و چین برای خرید نفت از ایران