Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی گفت: مشمولان غیرغایب به ازای هر درصد سابقه جبهه، جانبازی و آزادگی والدین می‌توانند از ۱۲ روز کسرخدمت بهره‌مند شوند.

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان سردار تقی مهری در تشریح ضوابط و مقررات کسرخدمت ایثارگری والدین اظهار داشت: برابر اطلاع رسانی قبلی، مشمولان غیرغایب به ازای هر درصد سابقه جبهه، جانبازی و آزادگی والدین می‌توانند از ۱۲ روز کسرخدمت ایثارگری بهره‌مند شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مورد بهره مندی مشمولان غایب از کسرخدمت ایثارگری عنوان کرد: تنها مشمولان غایبی که تا تاریخ ۹۸/۱/۱۲ خود را برای اعزام به خدمت معرفی و در تاریخ اعزام تعیین شده به مراکز آموزش نیرو‌های مسلح اعزام شده اند، امکان بهره مندی از کسرخدمت ایثارگری والدین را دارند.

رئیس سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی با تاکید براینکه کسرخدمت ایثارگری فقط برای یک فرزند اجرا می‌شود، افزود: صدورگواهی کسرخدمت ایثارگری تنها برای یک فرزند امکان پذیر بوده و قابل تقسیم بین دو یا چند فرزند ذکور نیست.

سردار مهری با اشاره به اینکه گواهی کسرخدمت ایثارگری برای مشمولانی صادر می‌شود که در حال انجام خدمت سربازی هستند، عنوان کرد: برابر هماهنگی‌های صورت گرفته، خانواده‌های دارای فرزند ذکور دو قلو و یا چند قلو که همزمان درحال انجام خدمت سربازی هستند، بنا به درخواست والدین می‌توانند کسر خدمت را بین فرزندان خود تقسیم کنند.

وی همچنین اظهار داشت: مشمولان واجد شرایط معافیت به واسطه سابقه ایثارگری ۲۸ و ۲۹ ماه والدین، فقط تا پایان شهریور ماه سال ۹۸ می‌توانند از این معافیت بهره‌مند شوند و پس از تاریخ مذکور، معافیت ایثارگری تنها براساس ماده ۴۵ قانون خدمت وظیفه عمومی و برمبنای ۳۰ ماه سابقه رزمندگی، ۲۵ درصد جانبازی، ۲۴ ماه آزادگی اجرا می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مشمولان سردار مهری کسری خدمت وظیفه عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۴۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصت یکماهه برای خرید بسته ۶۰۰ هزار تومانی مادران دارای فرزند زیر دو سال

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ دبیر قرارگاه جوانی جمعیت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اعلام این خبر گفت: مادران دارای فرزند زیر دو سال، تا یکم خرداد فرصت دارند از ۲۲۰ هزار فروشگاه متصل به این طرح خرید کنند.

به گفته آقای بهداد، سرپرستان خانوار دهک‌های یک تا سه درآمدی سراسر کشور می‌توانند با مراجعه به «برنامه کاربردی شما» از شارژ حساب خود در «طرح ملی یسنا» اطمینان حاصل کنند. 

در این طرح، به ازای هر فرزند زیر دو سال، مبلغ ۶۰۰ هزار تومان اعتبار به حساب سرپرستان خانوار واریز شده است. 

دبیر قرارگاه جوانی جمعیت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: مراحل قبلی "طرح یسنا "شامل ۸ استان بود، اما در مرحله جدید، مادران دارای فرزند زیر دو سال سراسر کشور می‌توانند از این بسته غذایی و بهداشتی بهره‌مند شوند و در صورتی که تخصیص‌های بعدی نیز از سوی دولت انجام شود مراحل بعدی نیز برقرار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • اول خرداد آخرین مهلت استفاده از بسته حمایتی ویژه مادران
  • والدین چطور می‌توانند به کاهش استرس کنکور فرزندشان کمک کنند؟
  • فرصت یک‌ماهه برای خرید بسته ۶۰۰ هزار تومانی مادران دارای فرزند زیر دو سال
  • فرصت یکماهه برای خرید بسته ۶۰۰ هزار تومانی مادران دارای فرزند زیر دو سال
  • پس از طلاق ملاقات با فرزند چه شرایطی دارد؟
  • حضانت فرزند در قوانین ایران؛ مراحل، شرایط و حقوق والدین
  • نامه به شورای نگهبان درباره معافیت مشمولان بالای ۳۵ سال
  • تمدید مهلت نام نویسی بیمه رایگان بازنشستگی مادران روستایی و عشایری
  • مواردی که حضانت و نگهداری فرزند توسط یکی از والدین را سلب می‌کند(اینفوگرافی)
  • تمدید ثبت نام بیمه رایگان بازنشستگی مادران روستایی و عشایری