Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علیرضا رزم حسینی استاندار خراسان رضوی صبح امروز در گردهمایی روابط عمومی‌های استان خراسان رضوی که در تالار شهر برگزار شد، گفت: داشته‌های بسیاری داریم و تلاش‌های بسیاری انجام داده ایم، اما به سمت نقاط منفی می‌رویم.
وی ادامه داد: بر این اساس ضروری است روابط عمومی‌ها، اصحاب رسانه و تمام کسانی که با افکار عمومی در ارتباط هستند، برای امیدآفرینی حقیقی و نه کاذب تلاش و فعالیت‌های صورت گرفته را ترویج کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استاندار خراسان رضوی با اشاره به اینکه روابط عمومی‌ها نقش مهمی در افزایش آگاهی مردم دارند، افزود: در عصر حاضر جنبه اعتلا و آگاهی مردم رشد یافته و با افزایش دانش عمومی جامعه روابط عمومی‌ها و رسانه‌ها باید بیشتر تلاش کنند.
وی روابط عمومی را ابراز مفیدی عنوان کرد که دنیا از آن استفاده می‌کند و گفت: در دنیای امروز از رسانه‌ها در بخش تبلیغات فروش کالا گرفته تا سیاست و اقتصاد بهره می‌گیرند.
رزم حسینی ادامه داد:، اما در کشور ما از نقش تخریبی رسانه‌ها استفاده می‌شود که این امر سبب بی‌اعتمادی جامعه می‌شود، در حالیکه دشمنان ما به خوبی می‌دانند چگونه می‌توانند از این بی‌اعتمادی به وجود آمده در بین مردم استفاده کنند و افکار را مدیریت کنند.
وی افزود: امروز رسانه‌هایی که در اختیار وجود دارد، زمینه برای مدیریت این افکار فراهم آورده است.
رزم حسینی اظهار داشت: در دستگاه‌های مختلف تلاش‌هایی در حال انجام است، از طرفی نقاط مشترک بسیاری وجود دارد که باید آن‌ها را ترویج داده و براساس آن‌ها باید به سمت جلو حرکت کرد.   انتهای پیام// ه.ز  استفاده از نقش تخریبی رسانه‌ها در ایران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری ارشاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۴۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرفیت پارکینگ فرودگاه مهرآباد پر شد

تین نیوز

روابط عمومی فرودگاه مهرآباد اعلام کرد، ظرفیت پارکینگ فرودگاه مهرآباد پُر شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از تسنیم، روابط عمومی فرودگاه مهرآباد اعلام کرد، با توجه به پر شدن فضای پارکینگ خودرو در فرودگاه، مسافران برای سهولت دسترسی به فرودگاه، به جای خودروی شخصی از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • رسانه‌ها با افکار عمومی در ماجرای غزه چطور رفتار کردند؟
  • هشدارهای بدون تعارف مجید انصاری /در لبه خطر ناامیدی و واگرایی اجتماعی هستیم /در گزینش‌های اداری و استخدام زندگی را بر خیلی‌ها دشوار کرده‌اند
  • با هدف ترویج فرهنگ کار خیر و تکریم خیرین جشنواره ی ملی رسانه ای مهرآفرین برگزار می شود.
  • آماده سازی پیوست فرهنگی شعار سال
  • ساده‌زیستی در میان دانش‌آموزان استان قزوین ترویج شود
  • نسبت به عادی‌انگاری و روزمره‌گی جنایات صهیونیست‌ها نزد افکار عمومی هشدار می دهیم
  • ظرفیت پارکینگ فرودگاه مهرآباد پر شد
  • راهپیمایی روز قدس مانع از تحقق عملیات رسانه‌ای صهیونیست‌ها می‌شود
  • ظرفیت پارکینگ فرودگاه مهرآباد پُر شد
  • شعر خوب باید در معرض استفاده افکار عمومی دنیا قرار بگیرد