Web Analytics Made Easy - Statcounter

صفرپور گفت: شهرستان صومعه‌سرا پس از مرکز استان دومین خانه مطبوعات شهرستانی در گیلان است که راه‌اندازی می‌شود.

«نوراله صفرپور» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا اظهار کرد: شهرستان صومعه‌سرا دارای سابقه فرهنگی ویژه است.

 

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی صومعه‌سرا با اشاره به راه‌اندازی نمایندگی خانه مطبوعات در این شهرستان، افزود: شهرستان صومعه‌سرا پس از مرکز استان دومین خانه مطبوعات شهرستانی را راه‌اندازی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه خانه مطبوعات به منظور حفظ و بهبود جایگاه و وضعیت خبرنگاران و اصحاب رسانه تشکیل می‌شود، گفت: افراد با عضویت خود می‌توانند از امکانات خانه مطبوعات بهره‌مند شوند.

 

صفرپور با بیان اینکه در نشستی که با خبرنگاران برگزار شد در این راستا صحبت‌هایی صورت گرفت، تصریح کرد: اصحاب رسانه صومعه‌سرا باید کمک قابل توجه‌ای در این زمینه داشته باشند.

 

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی صومعه‌سرا خاطرنشان کرد: پس از راه‌اندازی خانه مطبوعات اولین گام برای خدمات‌دهی به فعالان این عرصه عضویت آنها در خانه مطبوعات و ساماندهی آنها است.

 

وی با بیان اینکه هر چه خبرنگاران فعالتر و پویاتر باشند، پتانسیل و توانمندی‌های جامعه بیشتر معرفی می‌شود، اظهار کرد: انتظار می‌رود خبرنگاران در انعکاس فعالیت‌های فرهنگی هنری اهتمام بیشتری داشته باشند.

 

پایان پیام/526

منبع: شبستان

کلیدواژه: جشن روزه اولی ها ماه رمضان مجلس دختران روزه اولی روزه اولی ها کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های مساجد جشن روزه اولی ها اردبیل خراسان جنوبي نمایندگی خانه مطبوعات خانه مطبوعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۴۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی  ۹ سایت توسعه تلفن و اینترنت پرسرعت همراه روستایی، در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان از اتصال ۱۱ روستای دیگر استان به شبکه ملی اطلاعات خبر داد. 

مصطفی بهی گفت: از ابتدای فروردین تاکنون با راه اندازی ۹ سایت دیگر توسعه شبکه ملی اطلاعات ۱۱ روستای استان از خدمات مبتنی بر این شبکه و اینترنت پرسرعت همراه بهره‌مند شدند.

به  گفته وی از این تعداد، ۵ سایت جدید در روستا‌های نیک، رودسیاهو و نوده علیا شهرستان سربیشه، فهالنج شهرستان طبس و اشک شهرستان درمیان احداث و راه اندازی شده اند که این روستا‌ها را از پوشش تلفن و اینترنت پرسرعت همراه بهره‌مند کرده اند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان افزود: همچنین با ارتقاء تکنولوژی ۴ سایت دیگر تلفن همراه، روستا‌های حصارسنگی و مزداب شهرستان بیرجند، چاهدراز شهرستان نهبندان و حسین آباد و شاج شهرستان زیرکوه، از پوشش اینترنت پرسرعت همراه بهره‌مند شدند.

بهی گفت: با راه اندازی این سایت‌ها که با اعتباری بیش از ۳۲۰ میلیارد ریال از محل منابع طرح توسعه ارتباطات روستایی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و توسط اپراتور‌های همراه اول و ایرانسل اجرایی شده اند، خدمات مبتنی بر شبکه ملی اطلاعات و اینترنت پرسرعت همراه در دسترس بیش از هزار و  ۲۰۰ خانوار روستایی استان قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • قلع و قمع ساخت و ساز غیرمجاز در روستای صومعه نیشابور
  • راه اندازی ۱۱ سایت توسعه تلفن و اینترنت پرسرعت همراه روستایی، در خراسان جنوبی
  • راه اندازی ۹ سایت توسعه تلفن و اینترنت پرسرعت همراه روستایی، در خراسان جنوبی
  • راه اندازی  ۹ سایت توسعه تلفن و اینترنت پرسرعت همراه روستایی، در خراسان جنوبی
  • راه‌اندازی ۱۲ واحد گلخانه در مهرستان
  • راه‌اندازی منطقه ویژه اقتصادی کاشان در چه مراحلی است؟
  • اعلام حمایت خانه مطبوعات و اصحاب رسانه همدان از عملیات وعده صادق
  • چای‌خانه‌های حضرتی در برنامه‌های مذهبی شهر راه‌اندازی شود
  • تصفیه‌خانه آب آشامیدنی به صورت آزمایشی در سیستان و بلوچستان راه اندازی شد
  • ضرورت راه‌اندازی گالری هنرمندان در شهرستان بهار