Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس سازمان لیگ اعلام کرد شرایط 4 شهر مورد بررسی قرار گرفته تا در نهایت یکی به عنوان میزبان فینال جام حذفی مقرر شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، بعد از آنکه مسئولان سازمان لیگ تصمیم گرفتند فینال حذفی برخلاف سال های گذشته در خرمشهر برگزار نشود، ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد به عنوان میزبان جدید معرفی شد اما اعتراض مسئولان داماش گیلان به انتخاب این ورزشگاه شرایط را خراب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


از این رو سازمان لیگ باید میزبان جدیدی را برای فینال جام حذفی انتخاب کند و به گفته حیدر بهاروند شرایط 4 شهر مورد بررسی قرار گرفته اند تا میزبان جدید مشخص شود. رییس سازمان لیگ در این خصوص گفته است: «سه تا چهار شهر را رصد کرده ایم که انشاالله به زودی محل برگزاری فینال را اعلام می‌کنیم چراکه اگر اکنون اعلام کنیم احتمال دارد تیم‌ها بگویند به آن ورزشگاه نمی‌آییم. به صورت مثال وقتی نام ورزشگاه امام رضا (ع) مطرح شد مسئولان باشگاه داماش گیلان اعتراض کردند. در حالیکه اگر قرار باشد هر شهری انتخاب می‌شود تیم‌ها اعتراض کنند باید بازی را خارج از کشور برگزار کنیم که هیچ وقت چنین کاری انجام نمی‌دهیم.»

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: جام حذفی سازمان لیگ ورزشگاه امام رضا پرسپولیس و سپاهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۴۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات میزبان اردوی تیم ملی هاکی بانوان

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، هشتمین اردوی تیم ملی هاکی بانوان کشور به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات از امروز ۴ اردیبهشت آغاز می شود.

در این اردو ۲۱ بازیکن زیر نظر سرمربی چینی - آمریکایی تیم ملی خانم جون کنت ول آخرین تمرینات خود را پیش از اعزام به رقابت‌های آسیایی تایلند انجام می دهند.

فدراسیون هاکی در راستای آمادگی بیشتر تیم ملی پیش از اعزام، در حال بررسی برگزاری اردوی مشترک با تیم ملی هاکی بانوان عمان به درخواست و میزبانی این کشور است که در صورت نهایی شدن اطلاع رسانی خواهد شد.

مسابقات هاکی سالنی بانوان آسیا به میزبانی تایلند ۲۳ تا ۲۷ اردیبهشت و مسابقات هاکی سالنی آقایان آسیا به میزبانی قزاقستان ۱ تا ۵ خرداد برگزار خواهد شد که انتخابی جام جهانی هم هست و تیم‌های ملی بانوان و آقایان کشورمان در این رقابت‌ها حضور خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • بانوی پیر در فینال جام حذفی ایتالیا
  • ورزشگاه شهدای فولاد میزبان سپاهان در یک هشتم نهایی جام حذفی
  • معرفی ورزشگاه میزبانی استقلال ملاثانی از سپاهان در جام حذفی
  • یوونتوس به فینال جام حذفی ایتالیا رسید
  • آخرین وضعیت ایران برای میزبانی از بازی‌های آسیایی ناشنوایان
  • یوونتوس باخت، اما به فینال جام حذفی ایتالیا رسید
  • اعتراض مدیرعامل چادرملو به لغو بازی سرنوشت‌ساز
  • دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات میزبان اردوی تیم ملی هاکی بانوان
  • گرجستان به دنبال میزبانی فینال لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۸
  • ورزش کرمانشاه میزبان حداقل ۴ رویداد بین المللی در سال‌جاری