Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24 - جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به گزافه گویی‌های دشمنان در روزهای اخیر، گفت: این روزها دشمنان ما سر و صدای زیادی می‌کنند، می‌خواهند ما را تحت فشارهای متعدد قرار دهند، اما با افتخار می‌ گویم که انقلاب اسلامی در حال حاضر بسیار توانمندتر از گذشته است.

دریادار پاسدار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه در گردهمایی پیشکسوتان، جانبازان و خانواده معظم شهدای دفاع مقدس همزمان با خجسته میلاد امام حسن مجتبی (ع) و در آستانه سالروز فتح خرمشهر و با حضور جمعی از فرماندهان، مسئولین، پیشکسوتان، جانبازان و خانواده شهدای ۸ سال دفاع مقدس و مدافعان حرم در دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) برگزار شد، با تقدیر از مجاهدت‌های پیشکسوتان، جانبازان و خانواده‌های آنان گفت: جانبازان عزیز که در دهه اول انقلاب اسلامی با جان فشانی خود تا مرز شهادت پیش رفتند و پای انقلاب ایستادند، در سال‌های بعد از مجروحیت با خانواده محترم خود جهادی دوباره را شکل دادند تا به همه عالم بفهمانند که می‌شود در همه شرایط بر قوانینی که خداوند سبحان مشخص کرده و تکلیف ماست پایدار ماند و استقامت کرد و از هیچ یک از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب کوتاه نیامد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به گزافه گویی‌های دشمنان در روزهای اخیر اظهار کرد: این روزها دشمنان ما سر و صدای زیادی می‌کنند، می‌خواهند ما را تحت فشارهای متعدد قرار دهند، اما با افتخار می گویم که انقلاب اسلامی در حال حاضر بسیار توانمندتر از گذشته است.

جانشین فرمانده کل سپاه تصریح کرد: پیروزی‌های جهان اسلام بر دنیای کفر و طاغوت به برکت جانفشانی‌ها و دلاورمردی‌های جانبازان و صدها هزار شهید انقلاب است تا این انقلاب را به دستان مبارک حضرت ولی عصر (عج) تحویل دهیم و همگان حلاوت حکومت عدل الهی را زیر پرچم سبز مهدوی بچشند.

منبع: ایسنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۴۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روزبه‌روز به توان تسلیحاتی نیرو‌های مسلح افزوده می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، امیر سرتیپ صباحی فرد، فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش ضمن بازدید از مناطق پدافندی جنوب شرق کشور و جزایر سیری، ابوموسی و تنب بزرگ در جمع فرماندهان و کارکنان این منطقه پدافند هوایی اظهار داشت: آمادگی دفاعی و توان تسلیحاتی نیرو‌های مسلح کشورمان همچون سدی محکم در برابر دشمنان قسم خورده ایران اسلامی است و روز به روز بر این اقتدار افزوده می‌شود.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با بیان اینکه عزت و سربلندی ایران اسلامی در گرو تبعیت از تدابیر داهیانه رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) و نیز ارتقا توان نظامی به‌ویژه در حوزه پدافند است، خاطرنشان کرد: بصیرت و دوراندیشی در راستای مقابله با تهدیدات و ارتقای تجهیزات به‍روز و کارآمد، دو مولفه ارزنده در رشد و پیشرفت نیروی پدافند هوایی ارتش است.

امیر سرتیپ صباحی فرد با بیان اینکه قوی بودن در تمامی عرصه‌ها به‌ویژه حوزه نظامی موجب افزایش بازدارندگی و مقبولیت بین‌المللی کشورمان می‌شود، بیان داشت: تجربه هشت سال دفاع مقدس به ما آموخت که توانمند بودن و ارتقاء دستاورد‌ها مطابق با فناوری روز، موجب می‌شود که بیگانگان در امور داخلی کشورمان دخالت نکنند و با قطع وابستگی به خارج از کشور بتوانیم شاهد اقتدار و سرافرازی ایران اسلامی باشیم.

وی با تاکید بر اینکه همواره در کنار تمامی پیشرفت‌ها نباید از توطئه‌ها و ترفند‌های دشمنان غافل بود، تصریح کرد: آمادگی همه جانبه در همه حوزه ها، به‌خصوص در حوزه جنگ نرم و فضای مجازی، دست دشمنان را در ایجاد تفرقه، هرج و مرج، آشوب و ... کوتاه می‌کند.

دیگر خبرها

  • تضعیف اعتقادات جوانان از اهداف امروز دشمنان است
  • جنگ نرم و تضعیف اعتقاد جوانان از اهداف امروز دشمنان است
  • محفل امام حسنی ها اجتماع قلوب بوده است
  • دشمنان اصرار دارند بگویند قرآن اولویت جمهوری اسلامی نیست!
  • روزبه‌روز به توان تسلیحاتی نیرو‌های مسلح افزوده می‌شود
  • روز به روز به توان تسلیحاتی نیروهای مسلح افزوده می شود
  • دیدار با جانبازان و رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس در تکاب
  • تجدید دیدار پیشکسوتان کمیته انقلاب اسلامی خوزستان
  • دیدار نوروزی استاندار گیلان با خانواده‌ های شهدای مدافع حرم
  • دیدار نوروزی استاندار گیلان با خانواده‌های ۲ شهید مدافع حرم