Web Analytics Made Easy - Statcounter

پروین یادآور مربی تیم ملی والیبال بانوان در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: ما برای آمادگی بیشتر در مسابقات قهرمانی آسیا نیاز به بازی‌های تدارکاتی داشتیم و به همین دلیل دوست داشتیم با کشور‌های شرق آسیا که یک قدرت در والیبال بانوان به حساب می‌آیند و بازی متفاوتی دارند مسابقات دوستانه‌ای برگزار کنیم، اما نشد و این کشور‌ها به نامه‌های ما جواب ندادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها در تورنمنت اسلوونی حضور دارند

او تصریح کرد: تورنمنت اسلوونی با حضور ۲۰ تیم از کشور‌های مختلف برگزار می‌شود و بیشتر این تیم‌ها از کشور‌های اروپایی و آمریکایی هستند و می‌خواهند خودشان را برای مسابقات دانشجویان جهان آماده کنند، ما هم در این تورنمنت اهداف خودمان را دنبال می‌کنیم و سعی داریم کار ۱۶ - ۱۷ ملی پوش نهایی را مورد ارزیابی قرار دهیم و نقاط قوت و ضعف بازیکنانمان را هر چه بیشتر بررسی کنیم.

مونا آشفته در تیم ملی جوانان بازی می‌کند

یاد آور افزود: مونا آشفته یکی از لژیونر‌های ما است که علاوه بر تیم ملی بزرگسالان در رده سنی جوانان هم بازی می‌کند و با بازی در لیگ ترکیه تجربیات ارزنده‌ای را کسب کرده است.۲ لژیونر دیگر ما مانند مهسا صابری و مائده برهانی نیز آمادگی و تجربیات بالایی دارند و در کل وقتی یک بازیکن لیگ یک کشور دیگر را تجربه می‌کند توانایی هایش نسبت به بازیکنانی که فقط در یک سطح از مسابقات بودند به مراتب بیشتر می‌شود.

بازیکنان با سبک کاری کادرفنی آشنا هستند

کمک مربی تیم ملی در ادامه گفت: خدارو شکر مشکلی در تمریناتمان نداشتیم و بازیکنان با سبک و سیاق کاری کادرفنی آشنا بودند، فدراسیون هر چه در توان داشت در اختیار ما قرار داد و بعد از این تورنمنت نیز ما به یک ماه وقت داریم تا با تجربیاتی که از این بازی‌های تدارکاتی به دست آوردیم، چیدمان بازیکنانمان را تعیین کنیم.

بیشتر بخوانید:

شعبانیان: بازی تدارکاتی با تیم ملی والیبال بانوان ترکیه برای ما مفید است

نقطه مشترک فدراسیون‌های والیبال و فوتبال چیست؟/ به نام بانوان به کام آقایان!

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۴۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست رژیم صهیونیستی از آمریکا برای مهمات بیشتر

در پی کم شدن حجم انبارهای تسلیحاتی رژیم صهیونیستی در میانه جنگ غزه و افزایش تنش‌ها با ایران، سه منبع آگاه اعلام کردند، رژیم صهیونیستی از آمریکا مهمات تانک و خودروهای تاکتیکی بیشتر درخواست کرده است.

به گزارش مشرق، این افراد که خواستند نامشان فاش نشود، گفتند، این درخواست تایید شده اما واشنگتن هنوز ارزیابی رسمی آن را آغاز نکرده است. وال استریت ژورنال نیز اخیرا گزارش کرد که جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا در حال بررسی درخواست یک میلیارد دلاری برای مهمات تانک ۱۲۰ میلیمتری، خودرو و گلوله‌های خمپاره است.

به نقل از پایگاه خبری بلومبرگ، هرگونه درخواست اینچنینی دولت واشنگتن را در یک موقعیت کسری بودجه قرار می‌دهد. بایدن گفته که آمریکا در دفاع از اسرائیل قاطع است.

نیاز تل‌آویو به مهمات و تسلیحات در ۱۳ آوریل سال جاری میلادی در پی حمله ایران به اراضی اشغالی مشهودتر شد.

درخواست جدید رژیم صهیونیستی برای تسلیحات و مهمات بیشتر جدای از درخواست ۹۵ میلیارد دلاری است که کنگره قرار است به زودی آن را تصویب کند. یکی از مقام‌های مطلع گفت، آمریکا روند بازبینی را که شاید چندین ماه به طول بینجامد، هنوز شروع نکرده و این روند همچنین یک فروش تسلیحاتی را تضمین نمی‌کند.

در این میان، یکی از سناتورهای دموکرات به نام «کریس فون هولدن»، بایدن را تحت فشار قرار داده تا کمک نظامی تهاجمی از جمله بمب‌ها را برای اسرائیل متوقف کند تا اینکه رژیم صهیونیستی اجازه ورود کمک‌های بشردوستانه به غزه را بدون محدودیت صادر کند.

همچنین این درخواست جدید رژیم صهیونیستی جدای از درخواست اولیه فروش شامل بیش از یکهزار بمب ۵۰۰ پوندی MK-۸۲ و بیش از یکهزار بمب ۲۵۰ پوندی موسوم به کوچک قطر و فیوز برای سایر مهمات است که هنوز توسط کنگره آمریکا تصویب نشده است. اگر فروش این مهمات تصویب شود و در قرارداد ذکر شود، تا ۲۰۲۵ به رژیم صهیونیستی تحویل داده نمی‌شود.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • درخواست مجدد برای ذکر نام مادر در کارت ملی
  • درخواست مجدد برای ذکر «نام مادر در کارت ملی»
  • خزعلی مطرح کرد؛ درخواست دوباره برای درج نام مادر در کارت ملی
  • خزعلی: درخواست مجدد درج نام مادر در کارت ملی
  • کشفیا: در والیبال نشسته بیشتر از آقایان به بانوان توجه کردیم/ دلایل ناکامی در انتخابی المپیک شناسایی می‌شود
  • خشم بارسایی‌ها: گل سالم ما را قبول نکردند (عکس)
  • بازدید استاندار آذربایجان شرقی از اردوی والیبال نشسته مردان کشور در تبریز
  • استقلالی‌ها دو بازی تدارکاتی برگزار می‌کنند
  • دو بازی دوستانه برای استقلالی‌ها پیش از بازی با تراکتور
  • درخواست رژیم صهیونیستی از آمریکا برای مهمات بیشتر