Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  داریوش اسدزاده بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون در خصوص آخرین وضعیت جسمانی خود گفت: طی ماه‌های و روزهای گذشته بیشتر در خانه مشغول استراحت هستم و گه گاه توان بلند شدن و از خانه بیرون زدن را دارم. همچنان مشکلات پا درد را تحمل می‌کنم ولی دیگر در این سن به جز تحمل چاره ای هم نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در همین راستا ادامه داد: واقعیت اینکه پزشکان درمان خود را روی من انجام داده‌اند و هم اکنون مشکلم بیشتر به خاطر کهولت سن است. درد پا و سرگیجه بیشترین مشکلاتی هستند که این روزها با آنها دست به گریبانم.

بازیگر سریال "خانه سبز" درباره فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری اضافه کرد: من به شدت دوست دارم و علاقمندم که برای بازی در آثار به من پیشنهاد بدهند زیرا همین حضور دوباره‌ام در بازیگری به سلامتی جسمی و روحی‌ام کمک می‌کند اما به هر جهت انگار فراموش شده‌ام و مدت‌ها پیشنهادی برای بازی ندارم.

وی درباره احتمال چاپ کتاب جدید خود تاکید کرد: این روزها بیش از پیش در خانه مشغول خواندن کتاب هستم و اگر خدا عمری بدهد نسخه جدید کتابم را آماده چاپ خواهم کرد.

این بازیگر پیشکسوت سینما پیشنهاد خود برای نسل جوان را اینگونه مطرح کرد: من پیرترین و قدیمی‌ترین بازیگر حال حاضر سینمای ایران هستم. نود و هفت سال سن دارم که هشتاد سال آن به بازیگری گذشته اما امروز چه چیزی به من رسیده است؟.

وی در همین راستا ادامه داد: من از تئاتر شروع کردم و رفته رفته در تئاتر، تلویزیون و سینما اکثر نقش‌هایی که وجود داشت را بازی کردم اما به اینجا رسیده‌ام که بازیگری در انتها کار قابل قبولی نیست زیرا بسیار زود فراموش می شوید. همه شما را کنار می گذارند و همین باعث دلسردی می شود.

اسدزاده با تاکید بر لطف همیشگی مردم خاطرنشان کرد: متاسفانه به بازیگران پیشکسوت هیچ احترامی گذاشته نمی‌شود. مردم همیشه و همه جا به من لطف داشته اند و از آنها سپاسگذارم اما بعد هشتاد سال متوجه شدم که در بازیگری هیچ خبری نیست و به همین واسطه آن را توصیه نمی‌کنم.

منبع:میزان

انتهای پیام/

گفتگویی جذاب و خواندنی با داریوش اسدزاده

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار هنرمندان اخبار بازیگران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۴۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین تصویر بازیگر یاغی در یک سریال جدید (عکس)

همشهری آنلاین نوشت: سریال بلیط یک طرفه با کارگردانی پوریا حیدری اوره، یک اثر پلیسی معمایی جدید است که برای پخش در شبکه نمایش خانگی آماده شده است. بر اساس آخرین اطلاعات به دست آمده از این سریال، بخش‌های زیادی از آن در ترکیه اتفاق می‌افتد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: افشاگری علی شادمان بازیگر: برای این سریال 2 سال داروی ضد رشد مصرف می‌کردم تا چهره و قدم تغییر نکند علی شادمان یاغی و مهران مدیری رمال در یک فیلم (عکس) بازیگران کُرد سینمای ایران را بشناسید؛ از هوتن شکیبا تا شیلا خداداد

دیگر خبرها

  • بحران یعنی باقی‌ماندن نتانیاهو در قدرت | تهران باید مستقیم با واشنگتن مذاکره کند
  • زیباکلام: تهران و واشنگتن مستقیم مذاکره کنند
  • هنرمندی که یک کودک درون جسورداشت/«قصه‌های مجید» میراث پوراحمد است
  • پوپک گلدره ؛ بازیگری که ۶ ماه در کما بود و مرگی که پایانش نبود
  • ماجرای فوت بازیگری که ۶ ماه در کما بود
  • نخستین تصویر بازیگر یاغی در یک سریال جدید (عکس)
  • اکسیوس : وزیر خارجه آمریکا تشدید تنش با تهران را به ضرر واشنگتن و تل آویو می داند/ بلینکن: همراهی اردن و عربستان با ما در دفاع از اسرائیل نشانه خوبی برای آینده است
  • ارتش خود را خدمتگزار مردم و سرباز ولایت می‌داند
  • چه بازیگری مصدر تنش بود؟/وارونه نمایی به سبک فرانسوی‌ها
  • ببینید | جشن تولد ۶۷ سالگی پیرترین گوریل جهان!