Web Analytics Made Easy - Statcounter

برگزاری نشست خبری مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی بعداز گذشت دو سال و نیم با حاشیه‌ها و گلایه‌های خبرنگاران و البته جواب‌های عجیب آقای مدیرکل همراه بود. ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۲ استانها خراسان شمالی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد، بعداز گذشت قریب به سه سال و با فشارها و تاکیدات استاندار خراسان شمالی، نخستین نشست خبری مصطفی‌زاده مدیرکل راه‌ و شهرسازی خراسان شمالی برگزار شد که با حاشیه‌ها و گلایه‌هایی همراه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار مشهد به واگذاری برخی زمین‌ها از سوی راه و شهرسازی واکنش نشان دادجشن اختتامیه مسکن مهر در خراسان جنوبی با حضور وزیر راه و شهرسازی برگزار شد+تصاویروزیر راه و شهرسازی: راه‌آهن خراسان جنوبی از "شمال، جنوب و غرب" به شبکه سراسری متصل می‌شود

شورای اداری یا نشست خبری؟

از همان لحظات اول ورود خبرنگاران به نشست خبری، فضای متفاوت و غیر طبیعی جلسه که با حضور تمامی کارکنان اداره راه و شهرسازی، اعم از معاونان و دیگر کارکنان ایجاد شد٬ بیشتر خبرنگاران را به یاد شورای ادارای انداخت تا نشست خبری.

در ابتدای این جلسه بعداز دقایقی از صحبت‌های مدیرکل، یکی از خبرنگاران با انتقاد از کلی‌گویی و نطق‌های بدون ارزش خبری٬ نسبت به این صحبت‌ها واکنش نشان داد که مصطفی نژاد خطاب به وی گفت: اگر ناراحت هستید جلسه را ترک کنید.

مشکلات حمل و نقل استان و مدیریتی که نیست

جواد آگاهی خبرنگار روزنامه سیاحت شرق در بخش دیگری اظهار داشت: باتوجه به ماه رمضان و آمدن تعداد زیادی از مردم روستاها برای مراجعه به این اداره و حل مشکلاتشان، دعوت تمامی کارکنان به جلسه نشست خبری فقط موجب اذیت و سختی مردم می‌شود که امیدوار بودیم این اتفاق ناخوشایند نمی‌افتاد.

وی در ادامه افزود: استان قریب به سه سال است که در دوران مدیریتی شما با مشکلات و چالش‌های فراوانی در حوزه راه، راه‌آهن، فرودگاه و... همراه شده اما شاهد حضور حتی یک‌بار  وزیر راه در استان نبودیم که این نشان از ضعف و کم کاری حضرتعالی می‌باشد که نسبت به مشکلات استان بی تفاوت هستید.

مصطفی‌نژاد مدیرکل راه‌شهرسازی نیز در پاسخ به سئوال اول به طعنه گفت: مدیریت جلسه بعدی را به شما واگذار می‌کنیم.

وی در ادامه افزود: در سفر رییس جمهور به استان تمام وزیران حضور پیدا می‌کنند؛ نگران نباشید.

چرا به سئوالات خبرنگاران بی‌تفاوت هستید؟

خانم یزدانی دیگر خبرنگار حاضر در جلسه با اشاره به بی‌تفاوت بودن مدیرکل راه و شهرسازی نسبت سئوالات خبرنگاران اظهار داشت: جای بسی تاسف است که مخاطب سئوالات اغلب خبرنگاران آقای مصطفی‌نژاد هستند اما هیچ عکس‌العملی از سوی ایشان نمی‌بینیم و تنها این معاونان هستند که پاسخ خبرنگاران را می‌دهند.

خبرنگار صدا و سیما نیز که در گذشته با حضور در این اداره برای تولید خبر با کم لطفی مواجه شده بود، گفت: آنقدر تفکر توجه به رسانه و خبر در این اداره کم رنگ است که چندی پیش برای دریافت مصاحبه به این اداره آمدم و طوری با بنده برخورد شد که لحظه‌ای فکر کردم مسیح علینژاد هستم، نه خبرنگار صدا وسیما!

ماهی یک نشست خبری می‌گذارم

دیگر خبرنگاران نیز سئوالات و گلایه‌هایی نسبت به مدیرکل راه و شهرسازی داشتند. در پایان این جلسه مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی وقتی با حجم انبوهی از مطالبات، انتقادات و سئوالات خبرنگاران مواجه شد، این قول را داد تا به طور ماهانه نشست‌هایی را با اصحاب رسانه برگزار کند.

انتهای پیام/ ز

R7719/P/S6,55/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۴۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید خبرنگاران از سد «بش قارداش» بجنورد + تصاویر

خبرنگاران رسانه‌های استان خراسان شمالی امروز از پروژه در حال احداث سد بش قارداش در بجنورد بازدید کردند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد، خبرنگاران رسانه‌های استان خراسان شمالی امروز از پروژه در حال احداث سد بش قارداش در بجنورد بازدید کردند. این پروژه از سال ها قبل آغاز شده بود، اما در دولت سیزدهم سرعت بیشتری به خود گرفته است.

سد بش قارداش با حجم مخزن 1.8 میلیون متر مکعب آب با این اعتبارات کم تا سه سال آتی تکمیل و به بهره برداری برسد. این سد مخزنی با هدف تامین و گردش آب در تفرجگاه بش قارداش با هدف افزایش جذابیت‌های طبیعی این بوستان اجرایی می‌شود و البته تأمین آب مورد نیاز 400 هکتار از زمین های پایین دست این سد و نیز ایجاد و گسترش ورزش های آبی در شهر بجنورد از دیگر اهداف این پروژه است.

 اجرای کامل این پروژه علاوه بر پایداری و توسعه فضای سبز تفرجگاه بش قارداش باعث جذب هر چه بیشتر گردشگر و توسعه اقتصادی منطقه می‌شود. این سد از نوع خاکی با هسته رسی است که ارتفاع آن از پی 37 متر، طول تاج آن 412 متر و سطح مخزن آن 25 هکتار است.

 طرح سد مخزنی بش قارداش مشتمل بر سد، بند انحرافی، ایستگاه پمپاژ و خط انتقال آب به طول یک هزار و 220 متر است که برای انحراف بخشی از  آب روخانه فیروزه در فصل زمستان و ذخیره آن، در بخش جنوبی مجموعه بش قارداش اجرا می شود.

سد مخزنی بش قارداش مصوبه سفر سوم دولت های نهم و دهم به خراسان شمالی است که مصوبه اجرای آن در سال 91 اخذ شده و قرار است طی دو سال پس از آغاز اجرای عملیات، به بهره‌برداری برسد. خراسان شمالی  هشت سد با ظرفیت ذخیره سازی 234 میلیون متر مکعب  در دست بهره‌برداری دارد و در این استان تاکنون هشت سد و 11 بند انحرافی ساخته شده است.

انتهای پیام/311

دیگر خبرها

  • روش عجیب و غریب پرنده‌ها برای در امان ماندن از حمله‌ی مار‌ها (فیلم)
  • در حاشیه جلسه هیات دولت
  • پخش زنده| نشست وزرا و معاونان رئیس‌جمهور در حاشیه جلسه دولت
  • خشم عجیب پوچتینو: خاک بر سر مدیر نشست خبری!‏
  • بازدید خبرنگاران از سد «بش قارداش» بجنورد + تصاویر
  • غریب‌آبادی وارد دمشق شد
  • رشد ۱۸۴ درصدی عبور کالا از مرز آستارا
  • نشست خبری فرمانده نزاجا به مناسبت روز ارتش
  • راز عجیب و غریب ‌چگونه تشکیل شدن ماه فاش شد
  • ۲ هزار و ۵۸ واحد مسکونی استان سمنان در سفر رییس جمهور افتتاح می‌شود