Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@11:55:15 GMT

موزه بانه در حال طراحی و ساخت است

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۵۴۵۵۲

موزه بانه در حال طراحی و ساخت است

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه فرمانداری شهرستان بانه در کارگروه تخصصی میراث فرهنگی ستاد بازآفرینی شهری بانه گفت: مراحل طراحی وساخت موزه بانه درحمام مرزبانی این شهرپس ازتملک این محل توسط سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری و تحویل آن به شهرداری بانه، با سرعت آغازخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسماعیل محمدی همچنین با اشاره به اعلام آمادگی یک سرمایه‌گذاربومی برای اجرای طرح گردشگری چشمه آبگرم طبیعی روستای سالوک ازتوابع بخش مرکزی این شهرستان، ازاداره میراث فرهنگی خواست ضمن دراختیارگذاشتن اطلاعات لازم، درزمینه صدورمجوز‌ها ومراحل اجرای این طرح مهم گردشگری هم تسهیل وتسریع لازم را به عمل آورد.

دراین نشست همچنین مقررشد پیگیری‌های لازم درراستای تعیین محل برپایی نمایشگاه دائمی تولیدات صنایع دستی وعرضه محصولات دست سازهنرمندان بانه‌ای انجام شود.

انتهای پیام/ع

طراحی وساخت موزه بانه درحمام مرزبانی این شهر، پس ازتملک وتحویل آن به شهرداری بانه آغازخواهد شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: میراث فرهنگی و گردشگری اخبار کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۴۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود بیش از ۴ میلیون گردشگر به گیلان

ولی جهانی با اشاره به اجرای طرح‌های معنوی در اماکن گردشگری گیلان در ماه مبارک رمضان افزود: از ابتدای تعطیلات نوروز ۱۴۰۲ تا کنون ۴ میلیون و ۲۰۰ هزار گردشگر وارد گیلان شده است.
مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گیلان با اشاره به ورود ۹۰۰ هزار خودرو از بتدای تعطیلات نوروز به گیلان گفت: از ۲۴ اسفند تا کنون ۶ میلیون نفر شب در گیلان اقامت کرده اند که نسبت به سال قبل به دلیل سرمای هوا و بارندگی‌ها کمی کاهش داشته است.

 

وی با اشاره به استقبال گردشگران خارجی در نوروز امسال از طبیعت زیبای گیلان بیان کرد: در این مدت ۳۰۰ گردشگر از اتباع آذربایجان، روسیه، فرانسه، ترکیه، افغانستان، ترکمنستان، مصر، چین و عراق نیز به گیلان سفر کرده اند. 

 

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گیلان با اشاره به استقبال گردشگران از موزه‌های تاریخی استان، تصریح کرد: تا کنون ۳۰۰ هزار نفر از موزه‌های گیلان به ویژه قلعه رودخان، ماسوله و موزه میراث روستایی استان دیدن کرده اند.
گیلان ۳ هزار و ۶۰۰ هتل، اماکن بومگردی و اقامتی دارد که ۷۷ درصد از تخت‌های استان در اشغال گردشگران است. 
اجرای طرح افطار تا سحر از ویژه برنامه‌های گردشگری گیلان در ماه رمضان است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • بازدید گردشگران نوروزی از اماکن تاریخی فارس از مرز یک ‌میلیون گذشت
  • برگزاری چهارمین نوروزگاه شهرستان لنجان در باغ موزه چهلستون
  • اختصاص اعتبار به طرح‌های میراث فرهنگی در چهارمحال و بختیاری
  • تقدیر استاندار فارس از عملکرد جهادی مدیر کل میراث فرهنگی دیار حافظ
  • بلیت موزه‌ ها برای چه کسانی رایگان و نیم‌بهاست؟
  • بلیت موزه‌ها برای چه کسانی رایگان و نیم‌بهاست؟
  • بازدید گردشگران نوروزی از موزه‌های مازندران
  • بازدید بیش از ۲۸ هزار نفر از موزه‌های مازندران
  • ورود بیش از ۴ میلیون گردشگر به گیلان
  • استقبال گردشگران از طبیعت گیلان