Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@23:47:22 GMT

سیلاب راه ارتباطی 15 روستا در خراسان رضوی را بست

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۵۴۶۳۸

سیلاب راه ارتباطی 15 روستا در خراسان رضوی را بست

مشهد- ایرنا- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: بارشهای شب گذشته و امروز و سیلابهای ناشی از آن راه ارتباطی 15 روستا را در شهرستانهای جغتای، قوچان، سبزوار، تایباد، تربت جام، رشتخوار، سرخس و فریمان مسدود کرده است.

ابراهیم نصری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: راه ارتباطی روستاهای 'چناربو، گلایم و کاریز سوخته' در شهرستان فریمان و مسیر روستایی 'برج به زیدانلو' در شهرستان قوچان در پی بارشهای اخیر و سیلاب ناشی آن بسته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: همچنین راه ارتباطی روستاهای 'اکبرآباد و اندن جرد' در شهرستان رشتخوار، 'کاریزنو و سماخون' در شهرستان تربت جام و' پل بند' در شهرستان تایباد نیز مسدود است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: راههای روستایی 'علی آباد' در شهرستان سبزوار و 'گفت، ابویسان و دستوران' در شهرستان جغتای نیز به علت وقوع سیلاب مسدود است.
نصری افزود: بارشهای هفته پیش نیز مسیر روستایی 'دستوران' به 'مینیدر' را در شهرستان جغتای بست و همچنین راه روستای'پسکمر' در شهرستان سرخس که بارشها و سیل فروردین ماه موجب تخریب آب نمای آن شده نیز همچنان مسدود است.
وی ادامه داد: هم اکنون بارش باران در جاده های شهرستانهای سبزوار، مشهد، سرخس، قوچان، درگز، بجستان، نیشابور، جوین و جغتای موجب لغزندگی سطح این محورها شده است.
نصری گفت: مه گرفتگی در جاده های درگز- قوچان و در محدوده گردنه تیوان و مشهد - کلات در محدوده گردنه گوجگی هم موجب کاهش دید افقی رانندگان در این مسیرها شده است.
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی خراسان رضوی بارندگیها در این استان از عصر روز گذشته آغاز و طبق پیش بینی ها تا روز شنبه هفته آینده ادامه دارد.
خراسان رضوی 20 هزار و 575 کیلومتر راه دارد که شش هزار و 423 کیلومتر آن بین شهری و 14 هزار و 152 کیلومتر راه روستایی است.
1922/3221

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي انسداد راه روستايي سيلاب خراسان رضوي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۴۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاده تربت جام -صالح آباد خراسان رضوی بازگشایی شد

یوسف بنی اسدی رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: هم اینک بارش باران در جاده‌های اصلی و فرعی شهرستان‌های درگز، کلات، مشهد بویژه در بخش احمدآباد، طرقبه-شاندیز، نیشابور، صالح آباد، قوچان و باخرز را لغزنده کرده است.

او افزود: همچنین بارش باران جاده‌های ترانزیتی سرخس- مشهد در محدوده گردنه مزداوند و درگز- قوچان در محدوده گردنه‌های تیوان و "کبکان" را تحت تاثیر قرار داده است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی ادامه داد: همچنین مه غلیظ نیز موجب کاهش دید افقی رانندگان در جاده ترانزیتی درگز- قوچان در محدوده گردنه تیوان، بزرگراه باغچه- نیشابور در مسیر گردنه شریف آباد و جاده مشهد- کلات در گردنه گوجگی شده است.

بنی اسدی بیان کرد: هم اکنون وضعیت جوی در سایر راه‌های استان به صورت نیمه ابری تا تمام ابری همراه با وزش باد گزارش شده و تردد به صورت عادی و روان در این مسیر‌ها جریان دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • آخرین اخبار از سیل خراسان جنوبی؛ تخلیه برخی از روستاهای زیرکوه
  • آخرین اخبار از سیل خراسان جنوبی
  • جاده تربت جام -صالح آباد خراسان رضوی بازگشایی شد
  • (تصاویر) شکسته شدن ۲ بند خاکی در زیرکوه / تخلیه برخی از روستا‌ها به علت سیلاب
  • شکسته شدن ۲ بند خاکی در زیرکوه / تخلیه برخی از روستا‌ها به علت سیلاب
  • زیرکوه در محاصره سیلاب + تصاویر
  • سیلاب جاده تربت جام - صالح آباد در خراسان رضوی را مسدود کرد
  • ۴ شهرستان خراسان جنوبی، گرفتار سیلاب
  • امدادرسانی هلال احمر خراسان جنوبی در ۴ شهرستان گرفتار در سیلاب
  • امدادرسانی هلال احمر خراسان جنوبی در 4 شهرستان گرفتار در سیلاب