Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@13:30:29 GMT

مدافع تیم پرسپولیس: هنوز کارمان تمام نشده است

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۵۴۶۴۱

مدافع تیم پرسپولیس: هنوز کارمان تمام نشده است

تهران- ایرنا- بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با وجود قهرمانی در لیگ برتر باشگاههای کشور، اما هنوز کارمان تمام نشده و در جام حذفی هم می خواهیم به قهرمانی برسیم.

«محسن ربیع خواه» روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار با اشاره به برتری 2 بر صفر سرخپوشان برابر السد قطر افزود: در این مسابقه ما کاملا تیم برتر زمین بودیم و دیدار تماشایی را به نمایش گذاشتیم و توانستیم برد قاطعی به دست آوریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مجموع فکر می کنم هواداران هم از این مسابقه لذت بردند.
وی اظهار داشت: امسال اشتباهات داوری در روند کاری تیم در آسیا تاثیر زیادی داشت و اگر این اتفاقات علیه ما نبود به طور حتم صعود به دور بعد را قطعی کرده بودیم. تیم ما نشان داد رفته رفته بهتر می شود و با روندی که داشتیم در آسیا هم مدعی بودیم اما این اتفاق رخ نداد. با این حال در دیدار آخر برابر السد که یکی از بهترین تیم های آسیا است، شایستگی خود را نشان دادیم.
بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس در مورد بازی در پست غیر تخصصی دفاع وسط اضافه کرد: در چند بازی اخیر در پست دفاع وسط بازی کردم و خدا را شکر در بازی با سپاهان و السد گلی از حریفان دریافت نکردیم. مهم موفقیت تیم است و من هم تلاش می کنم تا در هر پستی که بازی می کنم خواسته های مربی را در زمین اجرا کنم و در خدمت تیم باشم. همه در هر پستی که بازی می کنیم هدفمان یکی است، آن هم موفقیت پرسپولیس.
ربیع خواه در مورد دیدار با سپاهان در مرحله نیمه نهایی جام حذفی اضافه کرد: سپاهان امسال رقیب اصلی ما در راه قهرمانی در لیگ بود و در جام حذفی هم همینطور. می دانیم که دیدار سختی پیش روی ما است اما هدفمان مشخص شده است و آن هم قهرمانی در جام حذفی است.
وی در پایان گفت: بازی به بازی پیش می رویم و از ابتدا هدف قهرمانی در همه مسابقات پیش رو است. با قهرمانی در لیگ کارمان تمام نشده و برای کسب جام حذفی هم تا آخرین لحظه تلاش می کنیم.
دیدار تیم های سپاهان و پرسپولیس در مرحله نیمه نهایی جام حذفی باشگاههای کشور 8 خرداد در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار می شود.
ورزشی**9463**1067**

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فوتبال پرسپوليس ربيع خواه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۴۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس و خاطره تلخ از آلومینیوم در جام حذفی!

به گزارش ورزش سه، پرسپولیس باید در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف تیمی برود که آخرین شکست آنها را در جام جذفی آن هم در ورزشگاه آزادی رقم زده است. تیمی که در سال‌های اخیر آمار فوق العاده‌ای مقابل سرخپوشان داشته و موفق به کسب ۴ برد در جدال با پرافتخارترین تیم لیگ برتر در ۴ سال اخیر شده است.

اگر به یاد داشته باشید، مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فصل ۰۱-۱۴۰۰ بود که پرسپولیس با هدایت یحیی گل محمدی در حالی که از قهرمانی لیگ نا امید شده بود باید در ورزشگاه آزادی به مصاف آلومینیوم اراکی می‌رفت که با مهدی رحمتی نتایج خوبی میگرفت.

آن دیدار در نهایت با نتیجه پرگل ۳ بر۲ به سود شاگردان رحمتی به پایان رسید تا پرسپولیس سومین جام فصل را بعد از سوپرجام و لیگ برتر از دست بدهد.

آلومینیومی‌ها در آن دیدار فرصت زدن گل چهارم به پرسپولیس از روی نقطه پنالتی را هم داشتند که احمد گوهری، گلر کنونی سفیدپوشان اراکی موفق به مهار ضربه محمدرضا آزادی شد تا در نهایت بازی با همان نتیجه ۳ بر ۲ به پایان برسد.

دیگر خبرها

  • چالش سخت و شیرین اوسمار ویرا؛ علیرضا بیرانوند یا امیررضا رفیعی؟
  • شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • مدافع سابق سرخ‌ها: شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • آذرباد: برتری پرگل برابر تراکتور به خاطره‌ها پیوست/ کسب سهمیه آسیا سخت شده است
  • پرسپولیس و خاطره تلخ از آلومینیوم در جام حذفی!
  • یوزها در مسیر قهرمانی ؛ صعود بی‌دردسر ملی‌پوشان فوتسال به دور حذفی جام ملت‌های آسیا
  • فرصت تاریخی پرسپولیس برای عبور از استقلال
  • شانس تاریخی پرسپولیس برای عبور از استقلال
  • رامین رضاییان دیدار با پرسپولیس را از دست داد
  • مدافع استقلال به دیدار تراکتور می‌رسد؟