Web Analytics Made Easy - Statcounter

پروژه تخریب ویلای دختر وزیر سابق در شهر لواسان به مرحله تخریب دیوار و سقف رسیده و ستون های جایگزین دیوار اصلی ساختمان نیز طراحی شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ این روزها آنچه از لواسان خبرساز شده، پروژه تخریب ویلای شبنم نعمت زاده دختر وزیر سابق دولت است که از اواخر سال گذشته کلید خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بعد از طی مراحل قانونی تخریب این ویلا و کسب مجوز از حوزه قضایی لواسان، شهرداری لواسان تخریب ویلا را کلید زد اما مالک رسماً درخواست کرد شخصاً و با پیمانکار خودی تخریب را ادامه دهد که با موافقت شهرداری و حوزه قضایی لواسان مواجه شد.   از اول اردیبهشت که مهلت تخریب مالک طبق تعهد کتبی به پایان رسید، مجددا شهرداری لواسان تخریب را با ابعاد جدیدتری آغاز کرد.    در ماه جاری با نظارت و جدیت بیشتر شهرداری ، علاوه بر اینکه تخریب سقف ساختمان در بخش های غیر مجاز از دو طرف شرقی و غربی آغاز شد، با یک دستگاه پیکور، دیوارهای ساختمان که در بخش غیر مجاز بود هم مورد تخریب قرار گرفت.    در همین رابطه برخی ها ادعا کردند که تخریب به دلیل دلسوزی متوقف شده اما با پیگیری خبرنگار ما مشخص شد که دلسوزی در کار نیست و روند تخریب ادامه دارد.   واقعیت ماجرا این است که بخش مجاز ساختمان در وسط بخش غیر مجاز واقع شده و اگر تخریب به گونه ای باشد که به بافت های مجاز آسیب وارد شود، مالک طبق قانون می تواند از مراجع ذیصلاح حکم توقف تخریب بگیرد.    بر همین اساس تخریب ساختمان طبق نقشه مهندسی شده در حال اجراست، در شرایط کنونی تاسیسات ساختمان در بخش های غیر مجاز باز شده و مرحله بعد قسمت های بیشتر سقف شرقی و غربی تخریب خواهد شد.    همچنین محل ستون های جایگزین ساختمان توسط پیمانکار مشخص شده است و بعد از زدن ستون ها، تخریب دیوار اصلی بیرونی که در محوطه خیابان واقع شده نیز کلید خواهد شد.    این در حالی است که برخی رسانه ها بدون توجه به ملاحظات و قوانین تخریب، ادعا کرده اند که تخریب متوقف شده است.    شهرداری لواسان با همکاری دستگاه قضایی لواسانات، طبق نقشه مهندسی طراحی شده جایگزین، تخریب را با همکاری مالک ادامه خواهد داد. ویلا دانلود

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۴۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) جنجال تمرین مختلط ورزش رزمی در لواسان

زی‌سان- پس از انتشار فیلمی از تمرین مختلط تعدادی از ورزشکار رزمی‌کار در باشگاهی در منطقه لواسان سرپرست شهرداری لواسان  به این مساله واکنش نشان داد و در این خصوص توضیحاتی را ارائه کرد.

سرپرست شهرداری لواسان ضمن عذرخواهی از مردم شریف و متدین شهر لواسان بر رعایت عفاف و حجاب اسلامی طبق قانون در اماکن عمومی تاکید کرد و اعلام  کرد با خاطیان امر برخورد جدی خواهد شد.

یک منبع آگاه در شهرداری لواسان نیز در واکنش به این اتفاق گفت: این اتفاق در یک زمین روباز رخ داده است. آن افراد تحت نظر یک باشگاه نبودند و به صورت آزاد تمرین می‌کردند.

وی‌ ادامه داد: نگهبان مجموعه وقتی این ناهنجاری را می‌بیند به آنها تذکر می‌دهد اما این افراد گوش نمی‌کنند. ایراد اینجاست که نگهبان به پلیس موضوع را اطلاع نداده است اما ما پیگیر قضیه هستیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع:‌برنا

tags # ورزش کردن سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • واکنش شهرداری به تمرین مختلط در لواسان
  • تصاویر ورزش مختلط در لواسان که باعث برکناری شد
  • تصاویر ورزش مختلط دخترها در لواسان که باعث برکناری شد
  • (ویدئو) جنجال تمرین مختلط ورزش رزمی در لواسان
  • وزیر کشور: اجرای حجاب یک دستور قانونی است/ بانوانی که در این زمینه دچار اهمال و غفلت باشند با تذکر باید به آن احترام گذارند؛ اگر توجه نکنند طبق قانون ورود می‌شود/ فراجا با ورود افراد آموزش دیده اقدام به اجرای طرح نور کرده است
  • میراث فرهنگی به سنگلج کمک کند/بی‌اعتنایی به طرح توسعه تئاتر قدیمی
  • ماجرای تخریب ۶۰ ویلای غیرمجاز ۸۰ میلیارد تومانی ؛ گفتم تخریب کافی نیست...
  • جان سنگلج در خطر است
  • واکنش مدیر تماشاخانه سنگلج به تخریب ساختمان مجاور
  • جان تماشاخانه سنگلج را به خطر نیاندازید