Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-16@20:10:12 GMT

خبر خوش پلیس برای تهرانی‌ها

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۵۴۷۵۹

خبر خوش پلیس برای تهرانی‌ها

به گزارش گروه اجتماعی برنا؛ شناسایی خودرو‌ها و موتورسیکلت‌های سرقتی، دستگیری سارقان، بازگرداندن اموال سرقتی به دست مالباخته‌ها یکی از فعالیت‌های گسترده‌ای است که پلیس آن را پوشش می‌دهد، در این میان سارقان برای اینکه دستشان برای پلیس رو نشود نیز گا‌ها نقشه‌های شیطانی طراحی و اجرا می‌کنند.

تبهکاران با سرقت پلاک خودرو‌های دیگر و نصب آن روی خودروی خود سعی در گمراه کردن پلیس دارند هرچند تیرشان به سنگ می‌خورد و خیلی زودتر از آنچیزی که فکرش را می‌کنند به دام پلیس می‌افتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درجریان بیست و پنجمین طرح رعد پلیس پیشگیری تهران بزرگ، مأموران کلانتری یافت آباد موفق به دستگیری دو سارق حرفه‌ای آن هم هنگامی که قصد داشتند در نیمه‌های شب از یک سوپرمارکت سرقت کنند شدند.

شگرد سارقان به این شیوه بود که با سرقت پلاک دو خودرو، ان‌ها را روی خودوری خود نصب کرده و به این ترتیب شبانه بدون اینکه ترسی از شناسایی خودوری خود توسط پلیس داشته باشند دست به سرقت می‌زدند.

دراین میان این سوال به وجود می‌آید که با توجه به دوربین‌های سطح شهر تهران چرا خودرو‌ها و پلاک‌های سرقتی توسط پلیس شناسایی نمی‌شوند؟ در همین راستا سردار حسین رحیمی رئیس پلیس تهران بزرگ در گفتگو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری خبری خوش برای شهروندان تهرانی داشت و در این باره اظهار کرد: «پلاک خودرو‌ها با دوربین‌های سطح شهر رصد می‌شود و درحالی که شهروندی اقدام به تخلف راهنمایی و رانندگی کند تخلف وی ثبت می‌شود.»

وی در ادامه افزود: «این نوید را به مردم تهران می‌دهیم که به زودی یک فن آوری نوینی روی دوربین‌های شهر تهران نصب خواهد شد تا پلاک ها، خودروها و موتورسیکلت‌های سرقتی شناسایی و با دستگیری سارقان این اموال به صاحبانشان بازگردد.»

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خودرو دوربین راهنمایی و رانندگی فناوری موتورسیکلت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۴۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری اعضای باند سارقان خودرو در شیراز

ایسنا/فارس رئیس پلیس آگاهی استان فارس از دستگیری اعضای باند سارقان و کشف ۱۲ فقره سرقت در سطح شهر شیراز خبر داد.

کاووس حبیبی امروز، ۲۶ فروردین با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت خودروهای مدل پایین در سطح شهر شیراز، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت خودرو پلیس آگاهی استان فارس قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، مأموران پلیس آگاهی در این راستا ۵ نفر از سارقان را شناسایی و طی چند عملیات غافلگیرانه آن‌ها را دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان فارس تصریح کرد: سارقان در بازجویی‌های پلیسی به ۱۲ فقره سرقت خودرو در سطح شهر شیراز اعتراف کردند.  

حبیبی به شهروندان توصیه کرد: اعضای این باند بیشتر خودرو هایی را به سرقت می بردند که از ایمنی کمتری برخوردار و همچنین در نقاط پرت و تاریک پارک شده بودند، لذا شهروندان توجه داشته باشند که حتی الامکان خودروهای خود را در مکان های پر تردد و مکان‌هایی که از نور کافی برخوردار است، پارک کرده و سیستم ایمنی خوردو های خود را بالا ببرند تا سارقان را در امر سرقت ناکام بگذارند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جزئیات دستگیری زورگیران پل صدر و ماجرای تیراندازی
  • کشف ۲۳ دستگاه وسیله نقلیه سرقتی در گیلان
  • ۲۳ دستگاه وسیله نقلیه سرقتی در گیلان کشف شد
  • کشف ۲۳ دستگاه وسیله نقلیه سرقتی طی ۳ روز در گیلان
  • تشریح جزئیات دستگیری زورگیران بزرگراه صدر و ماجرای تیراندازی / هشدار پلیس به سارقان
  • کشف ۱۱ دستگاه خودرو سرقتی در یزد 
  • دستگیری باند ۵ نفره سارقان و ۴ مالخر تجهیزات داخل خودرو در اصفهان
  • دستگیری اعضای باند سارقان خودرو در شیراز
  • سارقان لوازم داخلی خودرو در غرب تهران دستگیر شدند
  • انهدام ۲ باند سارقان خودرو در تبریز