Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-23@07:49:35 GMT

رئیس جهاددانشگاهی به شیراز سفر می‌كند

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۵۴۷۶۳

رئیس جهاددانشگاهی به شیراز سفر می‌كند

به گزارش ایكنا از فارس، حمیدرضا طیبی، رئیس جهاد‌دانشگاهی كشور امروز، اول خردادماه در رأس هیئتی به‌منظور انجام برخی بازدیدها و دیدارها به شیراز سفر می‌كند.
وی بعدازظهر امروز وارد فرودگاه شهید آیت‌الله دستغیب شیراز خواهد شد و بعد از آن از بخش‌های مختلف جهاد‌دانشگاهی واحد فارس بازدید خواهد كرد.
طیبی در ساعت 17 امروز نیز دیدار با حیدر اسكندرپور، شهردار شیراز و رئیس سازمان قطار شهری این كلان‌شهر خواهد داشت و بعد از آن برای اقامه نماز مغرب و عشاء و زیارت به حرم حضرت شاهچراغ(ع) مشرف می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس جها دانشگاهی صبح فردا، 2 خرداد نیز دیداری با عنایت‌الله رحیمی‌، استاندار فارس جهت انعقاد تفاهم‌نامه‌ای به منظور تسهیل در روند توسعه استان و بسترسازی مناسب برای تجاری‌سازی فناوری، توسعه كارآفرینی و اشتغالزایی و راهكارهای اجرایی آن با استفاده از ظرفیت‌های پژوهشی، اجرایی، آموزشی، تحقیقاتی و فناوری جهاد خواهد داشت.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاري قرآن ايكنا استان فارس اجتماعي سفر به شيراز جهاد دانشگاهي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۴۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز رسمی همکاری‌های مشترک آموزش و پرورش و جهاد دانشگاهی کرمانشاه

به گزارش خبرنگار مهر، مسلم حدیدی عصر یکشنبه در مراسم آغاز طرح بزرگ راهیان پیشرفت که با هدف تقویت روحیه خودباوری در دانش آموزان و تبیین الگوی پیشرفت و دستاوردهای فناوران و دانش بنیان‌ها در برج فناوری کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به نقش و اهداف جهاد دانشگاهی برای پیشبرد اهداف خود در راستای حل مشکلاتی از کشور به گونه‌ای مأموریت گرا عمل می‌کند.

وی افزود: همچنین با توجه به نقش و اهمیت جایگاه آموزش و پرورش در رقم زدن اتفاقات خوب در کشور باید برای وقت بیشتری آن گذاشته شود و با برنامه‌های ویژه گام‌های مهمی برای پیشرفت تمام جامعه برداشت.

رئیس سازمان جهاد دانشگاهی کرمانشاه تصریح کرد: بر اساس اهداف ۲ نهاد آموزش و پرورش و جهاد دانشگاهی دی ماه سال گذشته تفاهم نامه همکاری بین این ۲ نهاد منعقد شد که این تفاهم‌نامه بر اساس ساحت‌های شش‌ گانه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تدوین شده که با شروع فعالیت دبیرخانه مشترک همکاری‌های این ۲ نهاد رسماً فعالیت‌های آن آغاز شد.

حدیدی به نام گذاری این طرح همکاری ۲ جانب و مزین کردن آن به نام «شهید نوروز نژاد» اشاره کرد و گفت: در این تفاهم‌نامه ۹ بند کاری تعریف شده که هشت بند آن مربوط به اعت‌های شش‌گانه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است و تاکنون جلسات تخصصی متعددیم بین این دو نهاد برگزار شده است.

وی بیان کرد: طرح اردوی راهیان پیشرفت با هدف نشان دادن دستاوردهای استان کرمانشاه یکی از ویژه‌های این تفاهمنامه بوده و بر اساس قابلیت‌هایی که در مجموعه پارک علم و فناوری وجود دارد استان کرمانشاه هم اکنون با ۳۳۰ واحد فناور ۲۰ محصول منحصر به فرد در برج فناوری تولید کرده و به نیاز کشور پاسخ داده است.

رئیس سازمان جهاد دانشگاهی کرمانشاه با بیان اینکه دانش آموزان نیازمند آشنایی با محورهای حوزه فناوری قابلیت‌های خود در این حوزه‌ها هستند، اضافه کرد: یکی دیگر از محورهای این تفاهم‌نامه رویداد نیشتمان است که د ر این رویداد دانش‌آموزان نسبت به کار و فناوری شناخت بیشتری به دست آورده و با فرهنگ کار و واحدهای فناور آشنایی بیشتری پیدا می‌کنند و در همین راستا در تابستان پیش رو سه کارگاه تخصصی در این حوزه برای دانش آموزان فناور برگزار خواهد شد.

حدیدی ادامه داد: دانش آموزان فناوری که در این کارگاه‌های تخصصی حضور پیدا می‌کنند با شروع مدارس در مهر ماه به عنوان راهبران فناوری در مدارس و تمامی مناطق و روستاها در این حوزه فعالیت‌های فناور محور فعالیت خواهند کرد و دیگر دانش‌آموزان را در این مسیر تشویق می‌کنند.

وی همچنین به برگزاری مناظره دانش آموزی اشاره و عنوان کرد: در این رویکرد تاکنون عملکرد موفقی مشاهده شده که از طریق تعامل با آموزش و پرورش از مهرماه قرار است به صورت تخصصی در بستر آموزشی اقدام شود.

رئیس سازمان جهاد دانشگاهی کرمانشاه گفت: یکدیگر از محورهای تفاهم‌نامه مرکز شتابدهی شغلی است که در این محور از واحدهای فناور و موفق در کسب و کار قرار گرفته خواهد شد و با حاضر شدن در کنار تیم‌های متخصص جهاد دانشگاهی و آموزش و پرورش دانش آموزان را راهنمایی خواهند کرد.

حدیدی تاکید کرد: یکی دیگر از برنامه‌های مشترک در این تفاهم‌نامه «سفیران علمی» است که در این برنامه پیگیر تقویت ارتباط آموزش و پرورش با زیست بوم فناوری و انتخاب جهاد یاران هرصه کار و فناوری خواهیم بود.

وی افزود: «اندیشکده امید و آینده کرمانشاه» هم به عنوان یکی دیگر از برنامه‌های این تفاهم‌نامه است که به شناسایی هرچه بهتر مسائل، دغدغه‌ها و چالش‌های حوزه دانش آموزی می‌پردازد.

حدیدی در پایان انتخاب استان کرمانشاه به عنوان استان پایلوت در کشور برای راحی کارویژه‌های این حوزه را از اهداف مهم خود دانست و گفت: بر همین اساس به منظور تداوم همکاری و اقدامات مؤثر بین دو نهاد آموزش و پرورش و جهاد دانشگاهی به زودی دفتر همکاری این دو نهاد در برج فناوری اه‌اندازی خواهد شد.

کد خبر 6084770

دیگر خبرها

  • جهادگر اردبیلی «جایزه البرز» در سال ۱۴۰۳ را کسب کرد
  • جهاد دانشگاهی و کارگروه مد و لباس تفاهمنامه امضا کردند
  • نرم افزار لرستان سفر مترجم چند زبانه در سفر
  • لزوم تربیت دانش آموز آینده ساز مبتنی بر ساحت‌های سند تحول بنیادین
  • آغاز رسمی همکاری‌های مشترک آموزش و پرورش و جهاد دانشگاهی کرمانشاه
  • بهره‌گیری از ظرفیت نخبگان جهاد دانشگاهی برای تسهیل در صدور اسناد
  • ۸۰ درصد از اراضی موقوفه تثبیت و مستند سازی شده است
  • آغاز طرح راهیان پیشرفت برای دانش‌آموزان کرمانشاهی
  • آغاز ثبت‌نام ترم تابستان دوره‌های مرکز آموزش هنر جهاد دانشگاهی تهران
  • هزینه عملیات وعده صادق به ۲۰ میلیون دلار هم نرسید