Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@15:29:18 GMT

گرد و غبار چهارمحال و بختیاری را فرا می گیرد

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۵۴۷۷۹

گرد و غبار چهارمحال و بختیاری را فرا می گیرد

شاهرخ پارسا در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بر اساس آخرین نقشه‌های هواشناسی طی امروز بعدازظهر، رشد ابر، گاهی وزش باد به نسبت شدید و موقت، و رگبار پراکنده و رعدو برق در نوار شرقی استان پیش بینی می‌شود.

وی بیان کرد: روز پنج شنبه جوی نسبتاً پایدار بر استان حاکم می‌باشد.

مدیر کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: برای روز جمعه در ساعت‌های بعدازظهر رشد ابر و بارش‌هایی پراکنده در برخی مناطق به ویژه شمالغرب استان انتظار می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: کاهش کیفیت هوا در برخی مناطق در اثر پدیده گردوغبار پیش بینی می‌شود.

مدیر کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: از روز پنج شنبه تا اواسط هفته آینده دمای بیشینه روند افزایش را تجربه خواهد کرد.

کد خبر 4623650

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرکرد گرد و غبار هواشناسی چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۴۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی وزش باد در اغلب مناطق خوزستان

محمد سبزه زاری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر بیان کرد: بر اساس نقشه‌های پیش‌یابی از فردا وزش بادها در مناطق جنوب، غرب، مرکز و شمال استان خوزستان در برخی ساعات متوسط خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: تا اوایل هفته آینده روند افزایش دما در سطح استان پیش بینی می‌شود. در این ایام استقرار جریانات جنوبی سبب افزایش رطوبت در مناطق جنوبی و مرکزی و غربی خواهد شد.

سبزه زاری اظهار کرد: در شبانه روز گذشته بستان با ۳۵.۸ و دزپارت با ۱۲.۴ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط در خوزستان گزارش شده‌اند.

مدیرکل هواشناسی خوزستان اظهار کرد: در شبانه روز گذشته اهواز به بیشینه دمای ۳۴.۷ و کمینه دمای ۲۲ درجه سانتیگراد رسیده است.

کد خبر 6088142

دیگر خبرها

  • ۴۰۰ خیر مدرسه ساز در چهارمحال‌ و بختیاری وجود دارد
  • پیش‌بینی وزش باد در اغلب مناطق خوزستان
  • اینجا صدا جان می‌گیرد
  • نظر دولت در مورد تعطیلی پنجشنبه‌ها چیست؟
  • پیش‌بینی بارش‌های پراکنده برای چهارمحال‌ و بختیاری
  • هشدار هواشناسی چهارمحال و بختیاری
  • پیش بینی افزایش ابر در چهارمحال و بختیاری
  • (تصاویر) طبیعت بکر بازفت در چهارمحال و بختیاری
  • ورزشگاه خرم آباد در اختیار تیم خیبر قرار می‌گیرد
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در چهارمحال و بختیاری