Web Analytics Made Easy - Statcounter

از حالا باید برای آینده تلاش کرد.

طرفداری- با پایان یافتن فصل فوتبالی باشگاه استقلال، هواداران این تیم منتظر فصل نقل و انتقالات و فصل بعدی هستند تا موفقیت تیمشان را ببیند.

باشگاه استقلال در سایت رسمی خود به همین مناسبت بیانیه ای را صادر کرده است:

فصل فوتبالی برای استقلال بعد از دیدار با العین امارات و پس از نزدیک به یازده ماه با فراز و نشیب‌های فراوان به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه استقلال در پایان این فصل بر خود واجب می‌داند از همه هوادارانی که در تمامی روزهای سخت و شیرین این فصل با از خود گذشتگی و در همه حال در کنار استقلال بودند، قدردانی کند.

همچنین باشگاه استقلال مراتب قدردانی خود را از اصحاب گرامی رسانه که برای ایجاد ارتباط و انتقال اخبار میان باشگاه استقلال و هواداران پرشمار خود تلاش کردند، اعلام می‌کند. باشگاه استقلال تلاش‌های خود برای ساخت تیمی در خور نام استقلال را آغاز کرده و مأموریت رسیدن به خواسته‌های هواداران فهیم برای لیگ نوزدهم را از همین حالا در دستور کار خود دارد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۴۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور فیکس سیدحسین پس از بیانیه جنجالی

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال ایران برای قطعی کردن صعود خود به جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۷ که قرار است به میزبانی عربستان برگزار شود و همچنین کسب جواز حضور در مرحله سوم مقدماتی جام جهانی به دنبال کسب امتیازات لازم از دیدار برابر تیم ملی ترکمنستان است.

امیر قلعه نوعی تصمیم گرفته است تا برای این دیدار با ترکیبی متفاوت نسبت به بازی دور رفت پای به زمین مسابقه بگذار او در این بازی سیدحسین حسینی را جایگزین علیرضا بیرانوند کرده که در روزهای اخیر حضور او در قفس توری تیم ملی خبرساز شده بود.

داستان از جایی شروع شد که رسانه رسمی باشگاه استقلال و بخش رسانه‌ای نزدیک به مدیریت با انتشار اطلاعیه‌ای مدعی بود که سید حسین به عنوان بهترین گلر فوتبال ایران در سال گذشته، می‌بایست در دیدار برابر ترکمنستان در ترکیب اصلی قرار می‌گرفت و حالا که این اتفاق رخ نداده، بهتر است که کادر فنی تیم ملی در مسابقه برگشت از کاپیتان استقلال استفاده کند.

اطلاعیه عجیبی که با واکنش خود باشگاه استقلال و کادر فنی این تیم نیز همراه شد. آبی‌ها ابتدا با عقب نشینی از موضع قبلی اعلام کردند که در تصمیمات کادر فنی تیم ملی دخالتی نمی‌کنند. در ادامه نیز مربیان استقلال که از ابتدای فصل با مدیریت باشگاه زاویه داشتند، اعلام کردند که چنین بیانیه ای حرفه ای نیست و نباید در تصمیمات اعضای کادر فنی تیم ملی دخالت کرد.

با تمام این اوصاف، اما امیر قلعه نویی تصمیم گرفته است تا از سید حسین در درون دروازه استفاده کند. کاپیتان استقلال فصل بسیار خوبی را پشت سر گذاشته و اتفاقات تلخ لیگ قبل را نیز به طور کلی فراموش کرده است. دروازه بان آبی پوشان امروز وظیفه حراست از دروازه تیم ملی را دارد تا دوازدهمین بازی ملی خود را انجام دهد.

آخرین بار در نیمه دوم دیدار برابر تیم ملی کنیا بود که سید حسین درون دروازه تیم ملی ایستاد و او حالا این فرصت را دارد تا یک بار دیگر توانایی‌هایش را به کادر فنی تیم ملی نشان بدهد و امیدوار است که این بازی را با کلین شیت به پایان برساند.

دیگر خبرها

  • خبر خوشحال‌کننده برای هواداران استقلال
  • لیزر را جمع کنید: مودریچ را کلافه کردند! (عکس)‏
  • پیروزی تیم والیبال شهرداری ارومیه بر شهداب یزد با حمایت هواداران
  • بانک قرمز، مورد نظر هواداران آبی - گزارش
  • واکنش حمید مطهری به بیانیه استقلال درباره تیم ملی
  • بایرن خطاب به هواداران: بلیت بازی آرسنال را نخرید!
  • مانچینی: هواداران درباره ما درست می‌گویند
  • طوفان توییتری استقلالی ها با هشتگ واگذاری عادلانه
  • حضور فیکس سیدحسین پس از بیانیه جنجالی
  • بیانیه‌های مثلا حمایتیِ استقلال، حسینی را نیمکت‌نشین می‌کند؟