Web Analytics Made Easy - Statcounter

ناصرپور، با اشاره به اهمیت صیانت از گنجینه دفاع مقدس، افزود: امرو عده ای می خواهند آقثار و برکات دفاع مقدس به فراموشی سپرده شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، سرهنگ «حجت الله ناصرپور»، امروز(1 خرداد) در جمع خبرنگاران، با گرامیداشت سالروز آزاد سازی خرمشهر، افزود: دفاع مقدس، دفاعی مردمی بود و مردم جانانه از خاک وطن و آرمان های انقلاب اسلامی صیانت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس لرستان، ایثار و از جان گذشتگی ستون ارزش های معنوی دفاع مقدس بوده است، اظهار داشت: اراده قوی ملت و بسیج عمومی برای صیانت از آرمان های انقلاب و خاک وطن محوری ترین ارزش در دوران دفاع مقدس بوده است.

 

وی با اشاره به اینکه دوران دفاع مقدس، جنگ یک ملت در برابر همه جهان بود، افزود:36 تا 40 هزار نیروی نظامی از تمام دنیا، با امکانات گسترده نظامی در برابر ملت و انقلاب نوپای ایران اسلامی قرار گرفته بودند.

 

پیوند مردم با گفتمان انقلاب بستر تحولات بزرگ است

 

ناصرپور، افزود: پیوند عمیق ملت با ولایت، وحدت و همدلی و فرهنگ غنی ایثار و شهادت، دشمنان ملت و انقلاب اسلامی ایران را به زانو درآورد.

 

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس لرستان، خاطرنشان کرد: پیوند مردم با گفتمان ولایت فقیه  هم در ادبیات جنگ و هم در ادبیات صلح پایدار، بستر تحول های عظیم بوده است.

 

وی با گرامیداشت سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر، افزود: قدرت درونی نظام با تکیه بر قدرت خدا، مردم و ولایت  مهم ترین عامل پیروزی در عملیات بیت المقدس و حماسه سوم خرداد شد.

 

سرهنگ ناصرپور، با اشاره به یاوه گویی های اخیر رئیس جمهوری آمریکا، افزود: تقویت وحدت و انسجام ملی مهم ترین راه مقابله با توطئه های دشمنان است.

 

وی خاطرنشان کرد: در برابر انسجام و وحدت ملی  توطئه های آمریکا شکست خورده است و آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.

 

سرهنگ ناصر پور، با تاکید بر ضرورت هوشیاری عمومی در برابر توطئه های فرهنگی دشمنان، افزود: امروز دشمن با تمام قوا به جنگ فرهنگی ما آمده است.

 

وی با بیان اینکه دشمنان در جنگ فرهنگی برای جوانان ما سرمایه گذاری می کند، افزود: اینکه مقام معظم رهبری هم در سخنان خود جوانان را مورد خطاب قرار می دهد، نشان دهنده اهمیت برنامه ریزی مناسب برای جوانان، بصیرت افزایی و آگاهی بخشی به جوانان است.

 

سرهنگ ناصر پور، با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب، خاطرنشان کرد: توجه به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب چراغ راه برای مقابله با توطئه های دشمنان است.

 

وی با بیان اینکه جوانان با بصیرت ایران اسلامی همواره در دفاع از انقلاب اسلامی، اعتقادات و حرم اهل بیت عصمت و طهارت(ع) پیش گام بوده اند، گفت: در ارزیابی های به عمل آمده 49 درصد از رزمندگان و شهدای ما جوان بوده اند.

 

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس لرستان، اظهار کرد: به حمد الله امروز هم جوانان ما در دفاع از انقلاب، ارزش ها  و حرم اهل بیت عصمت و طهارت مشتاق تر و پیشگام هستند.

پایان پیام/85

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان جشن روزه اولی ها مجلس کانون های مساجد خراسان جنوبي مسجد بیرجند کانون های فرهنگی هنری مساجد اردبیل روزنامه گفتمان ولایت فقیه خرمشهر دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۴۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی جامعه ورزش و جوانان از غیور مردان نیروهای مسلح در دفاع مشروع از خاک ایران اسلامی

جامعه ورزش و جوانان برای دفاع مشروع نیروهای غیور مسلح جمهوری اسلامی ایران در برابر جنایات خبیث رژیم صهیونسیتی قدردانی کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، در این بیانیه آمده است:

 بسم الله قاصم الجبّارین
انّا من المجرمین المنتقمون

غیورمردان دلاور سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران شب گذشته در پاسخ مشروع به تجاوز رژیم غاصب صهیونیستی به سفارت کشورمان در سوریه، صدها پهپاد و موشک بر سر متجاوزین فرود آوردند تا وعده صادق جمهوری اسلامی ایران مبنی بر تنبیه متجاوز محقق شود.

این اتفاق میمون که باعث شادی مردم آزاده در سراسر جهان شد، به لطف خداوند متعال و با درایت رهبر فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه‌ای دام ظله العالی، پشتیبانی مردم غیور و به برکت خون شهیدان جبهه مقاومت و رشادت رزمندگان اسلام بدست آمد.

سران استکبار و فرزند نامشروع آنان یعنی رژیم صهیونیستی این بار سیلی خوردند تا بدانند جمهوری اسلامی ایران در وعده خود صادق است و حالا به خوبی فهمیده‌اند نتیجه بازی با دم شیر چیزی جز نابودی و هلاکت نیست.

امروز شور و شعف مردم شریف ایران اسلامی بیش از همیشه است و همگی ما در دلهای خود احساس غرور و شرافت می‌کنیم. این مسئله ملی همه ما را دوباره دور خاک وطن گرد آورد و همه آحاد مردم با هر عقیده و سلیقه‌ای نشان دادند زمانی که نام وطن در میان باشد، با جان خود به میدان می‌آیند و هیچ هراسی از زوزه توخالی سگان استکبار ندارند.

جامعه ورزش و جوانان ایران نیز مانند تمامی مردم ایران پس از این پاسخ سنگین و پشیمان کننده، از غرور و افتخار در پوست خود نمی‌گنجد و امروز همگان فهمیدند حضور ورزشکاران ایرانی در صف اول خط مقدم مبارزه با رژیم صهیونیستی و گذشتن از مدال قهرمانی و عدم رویارویی با نمایندگان این رژیم غاصب و سفاک چه معنایی دارد و حالا این افتخار بیش از پیش بر سینه ورزشکاران ایرانی می‌درخشد.

جامعه ورزش، وزارت ورزش و جوانان و سازمان بسیج ورزشکاران به تمام دلاور مردان نیروهای مسلح اعم از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  و ارتش جمهوری اسلامی ایران خسته نباشید می‌گوید و بابت این تنبیه محکم از آنان قدردانی می‌کند. همچنین لازم است بار دیگر تأکید کنیم جامعه ورزش ایران در کنار سایر آحاد جامعه بویژه نیروهای مسلح با آمادگی بالا گوش به فرمان ولی خود حضرت امام خامنه‌ای مدظله العالی هستند تا با یک گوشه چشم ایشان رژیم کودک‌کش صهیونیستی را از صفحه روزگار محو کنند.

ان وعد الله الحق

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بیانیه موزه دفاع مقدس به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران
  • ارتش نیرویی مقتدر درجهت آرمان‌های جمهوری اسلامی ایران است
  • انتخاب چهره هنر انقلاب اسلامی آذربایجان غربی
  • چهره هنر انقلاب اسلامی آذربایجان غربی در سال ۱۴۰۳ معرفی شد
  • اسبقیان: امروز امنیتی که در کشور وجود دارد مرهون ۸سال دفاع مقدس و شهداست
  • حُسن خلق و آثار و برکات آن در زندگی انسان ها
  • قدردانی جامعه ورزش و جوانان از غیور مردان نیروهای مسلح در دفاع مشروع از خاک ایران اسلامی
  • عملیات «وعده صادق» مایه اقتدار و افتخار جمهوری اسلامی ایران شد
  • عملیات وعده صادق موجب اقتدار ایران اسلامی است
  • استقرار یگان‌های بسیار قوی با تجهیزات پیشرفته در مرزهای شمال شرق کشور