Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@17:42:04 GMT

ثبت نام طرح ملی تلاوت در قشم آغاز شد

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۵۴۸۱۴

ثبت نام طرح ملی تلاوت در قشم آغاز شد

قشم - ایرنا - مدیرعامل موسسه فرهنگی قرآن و عترت پیامبر اعظم (ص) قشم گفت: پنجمین دوره طرح ملی تلاوت در شهرستان قشم آغاز شد و تا 20 خرداد آتی ادامه دارد.

عباس بازماندگان قشمی روز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: دختران 10 تا 15 سال و پسران 8 تا 14 سال می توانند در این طرح شرکت کنند.
وی اظهار کرد: این طرح در 2 دوره سه ساله و مقدماتی انجام می شود که طی آن شرکت کنندگان صوت و لحن تلاوت قرآن را فرا می گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بازماندگان قشمی هدف از برگزاری این طرح را شناسایی و کشف استعدادهای جدید دانست و افزود: باید بتوانیم از ظرفیت دانش‌آموزانی که از استعداد و توانایی بسیاری برخوردار بوده و قابلیت نخبه شدن در زمینه تلاوت قرآن را داراند، استفاده کنیم.
وی ادامه داد: در سال های گذشته بیش از 100 قشمی در این طرح ثبت نام کردند و بیش از 40 نفر در مسابقات مختلف استانی از قبیل مسابقات آموزش و پرورش و مدهامتان صاحب مقام های استانی شده اند.
مدیرعامل موسسه فرهنگی قرآن و عترت پیامبر اعظم (ص) قشم گفت: علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت ملی تلاوت به نشانی http://melitelavat.com/ در پنجمین دوره طرح ملی تلاوت ثبت‌نام کنند.
شهرستان قشم شامل جزیره های قشم، هنگام و لارک با حدود 150 هزار نفر جمعیت در میان آب های خلیج فارس و به موازات ساحل استان هرمزگان گسترده است.
7500

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي طرح ملي تلاوت تلاوت قرآن قشم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۴۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت بیش از ۲ هزار دانش آموز قشمی در طرح قرآنی مسطورا

حسین رنجبر گلشواری مدیرآموزش و پرورش شهرستان قشم گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون ۲ هزار و ۲۴۱ دانش آموز  قشمی در طرح ملی قرآنی مسطورا شرکت کرده‌اند.

 

 وی افزود: طرح ملی مستورا با هدف ترویج فرهنگ حفظ قرآن کریم در بین جامعه، دانش‌آموزان و فرهنگیان در حال برگزاری است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • ۲۲۴۱ دانش آموز قشمی به طرح مسطورا پیوستند
  • نوزدهمین دوره آزمون ملی حفظ قرآن برگزار می‌شود
  • افتتاح پایگاه آموزش قرآنی مساجد در مسجد صاحب الزمان (ع) مشهد
  • شرکت بیش از ۲ هزار دانش آموز قشمی در طرح قرآنی مسطورا
  • اعزام ۲ نماینده از ایران به مسابقات قرآن مالزی
  • بیست‌وچهارمین دوره حفظ تخصصی مؤسسه جامعه القرآن‌ برگزار می‌شود
  • چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن دانش‌آموزی در بوشهر آغاز شد
  • دلنوشته قاری بین‌المللی کشورمان در پاسخ به اظهار لطف رهبر انقلاب
  • اختتامیه دوره‌های آموزشی غنچه‌های نور در کاشان
  • دوره آموزشی امام موسی صدر برگزار می‌شود