Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24 - رئیس دفتر رئیس‌جمهور درباره مصوبات جلسه امروز هیئت دولت گفت: مهمترین بحثی که امروز داشتیم بررسی بهبود محیط کسب و کار بود.

 محمود واعظی رئیس دفتر رئیس‌جمهور در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت و در جمع خبرنگاران با اشاره مصوبات و مباحث مطرح شده در جلسه امروز دولت گفت: مهمترین بحثی که امروز داشتیم بررسی بهبود محیط کسب و کار بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای اینکه بتوانیم به اینکه اگر شرکتی می‌خواهد تاسیس شود و یا اینکه مردم و شرکت‌ها و کسانی که می‌خواهند سرمایه‌گذاری کنند سرعت ببخشیم؛ نباید طوری باشد افراد از این دستگاه به آن دستگاه و از این وزارتخانه به آن وزارتخانه بروند و باید این کارها از طریق فضای مجازی انجام شود.

وی افزود: آقای رئیس‌جمهور دستور داد اگر کسی می‌خواهد شرکت تاسیسی کند و یا اینکه فردی قصد سرمایه‌گذاری دارد؛ اگر یکبار سوء پیشینه خود و برخی مشخصات خود را ارائه کرده، نباید دوباره از او همین مدارک خواسته شود. این مصوبه را قطعی کردیم و برخی بخش‌های آن در کمیسیون‌های مربوط در حال بررسی است و تا الان بیش از 1000 مجوز حذف شده ولی هیئت دولت این را کافی ندانسته و قرار شده مجوز‌های کاهش یابد.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور ادامه داد: اگر آنچه امروز صحبت شد عملیاتی شود می‌توانیم برای کسانی که قصد سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی دارند و هم به انجام کارهای مردم سرعت ببخشیم.

واعظی درباره سحنگوی دولت نیز گفت:  یک نفر انتخاب شده و بعد از ملاقات او با رئیس‌جمهور، درباره معرفی او تصمیم‌گیری می‌شود.

آخر هفته سخنگوی منتخب با رئیس‌جمهور جلسه دارد و احتمالا مورد نظر ریاست جمهور قرار می‌گیرد. او فعلا در حال ارائه برنامه است.

منبع: تسنیم

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۴۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش جلسه ارزی مجلس و دولت هفته آینده در صحن ارائه می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، صدیف بدری در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی، گفت: قرار بود مجلس شورای اسلامی مباحث ارزی و وضعیت بازار ارز را بررسی کند.

وی ادامه داد: متأسفانه الان وضعیت بازار ارز کاملاً آشفته است. همچنین برای موضوع واردات مواد اولیه، بانک مرکزی به تولید کنندگان می‌گوید [ارز] ندارد؛ معلوم نیست که بانک مرکزی چه کار می‌کند؛ بانک مرکزی باید به مردم جواب دهد.

نماینده مردم اردبیل در مجلس اظهار کرد: کمیسیون تخصصی ما به بانک مرکزی نظر تخصصی داده است اما بانک مرکزی اصلاً آن را قبول ندارد و کنار گذاشته است. بانک مرکزی بگوید سیاست ثباتی که گفتند چیست؟ باید به این موضوعات اساسی بپردازیم نه اینکه یک موضوع اساسی قانونگذاری را طی دو هفته آینده تعیین تکلیف کنیم.

محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر نماینده اردبیل تاکید کرد: پیرو مسائل مربوط به ارز در روز یکشنبه با دوستان‌مان در دولت، بانک مرکزی، وزیر اقتصاد، رئیس کمیسیون‌های اقتصاد، صنعت، جهش تولید و بودجه جلسه گذاشتیم و ادامه بحث‌مان به چهارشنبه موکول شد و حتماً گزارش جمع بندی مربوط به ارز را هفته بعد در صحن مجلس ارائه می‌دهیم.

کد خبر 6085064 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • تشریح مصوبات جلسه هیئت وزیران از زبان سخنگوی دولت
  • تشریح مصوبات جلسه هیات وزیران از زبان سخنگوی دولت
  • پخش زنده| نشست وزرا و معاونان رئیس‌جمهور در حاشیه جلسه دولت
  • بخشی از حق‌آبه ایران از هیرمند پرداخت شد
  • توضیحات سخنگوی دولت درباره آخرین وضعیت واردات خودرو
  • تکلیف انتخاب روز تعطیل آخر هفته مشخص شد؟/مراقب جوسازی مافیای خودرو باشید
  • توضیحات بهادری جهرمی درباره تعطیلی آخر هفته
  • توضیحات سخنگوی دولت در خصوص لایحه افزایش تعطیلات + فیلم
  • گزارش جلسه ارزی مجلس و دولت هفته آینده در صحن قرائت می‌شود
  • گزارش جلسه ارزی مجلس و دولت هفته آینده در صحن ارائه می‌شود