Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور با بیان اینکه هم‌اکنون هزار و ۴۹۹ خانه نور در مساجد‌ کشور فعال است گفت: هم‌زمان با میلاد باسعادت امام حسن مجتبی(ع) جشن روزه اولی بیش از ۳ هزار دختر در مساجد و امامزاده‌ها برگزار شد. ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۴ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

حجت‌الاسلام‌ حبیب ارزانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قم، با اشاره به رویکرد ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد اظهار داشت: رویکرد ما خانواده‌مدار است و معتقدیم اگر قرار است در جامعه اتفاقی رخ دهد باید از نوجوانان شروع کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اهمیت برگزاری جشن برای روزه اولی‌ها افزود: این جشن برای کودکان بسیار تأثیرگذار است، 20 سال قبل در یک جشن تکلیف اجرا داشتم، چندی پیش یکی از دانشجویان که در آن زمان تازه مکلف شده بود بنده را به خاطر آورد و گفت چادری که از آن زمان به سر کردم درنیاورده‌ام.

مشاور وزیر ارشاد با بیان اینکه هم‌اکنون هزار و 499 خانه نور در مساجد  کشور فعال هستند، ادامه داد: ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور در ماه مبارک رمضان به‌طور منسجم و هماهنگ در کل کشور، جشن سراسری روزه اولی‌ها را ویژه دختران و پسران عضو کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور برگزار می‌کند.

مراسم جشن "روزه اولی ها" ویژه دختران عضو کانون‌های مساجد قم برگزار شدمراسم جشن "روزه اولی ها" ویژه دختران عضو کانون‌های مساجد قم برگزار شدمعنویت رمضان بهترین فرصت برای اصلاح سبک زندگی است / روزه در دین یهود جهت توبه از گناهان بود

ارزانی گفت: هم‌زمان با میلاد باسعادت امام حسن مجتبی(ع) بیش از 3 هزار دختری که به سن تکلیف رسیدند و نخستین سالی است که روزه می‌گیرند در مکان‌های عبادی و معنوی مانند مساجد و امامزاده‌ها گردهم جمع شدند و این روز را جشن گرفتند.

رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور عنوان کرد: ارتباط با اهل‌بیت(ع) و امامزاده‌ها و مساجد، فضای معنوی را در ذهن کودکان مجسم می‌کند و در ذهن باقی می‌ماند می‌توانیم در ایام اوقات فراغت از ظرفیت کودکان و نوجوانان مسجدی استفاده و زمینه انس آنان را با معارف اسلامی فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه بیش از 24 هزار کانون فرهنگی هنری مساجد در کشور وجود دارد خاطرنشان‌ کرد: این کانون‌ها در ایام اوقات فراغت فعال هستند و برنامه‌های مختلفی را اجرا می‌کنند، شاخص برنامه ما برای کودکان و نوجوانان مسجدی، اوقات فراغت تابستان است که از اول تیرماه کلید می‌خورد و به مدت 50 روز ادامه دارد.

انتهای پیام/ح

R7854/P/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۴۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت گرم در استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ کارشناس کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان در پانزدهمین پویش ملی نذر قربانی در استان گفت: این اقلام با همکاری موسسه حضرت خدیجه (س) قم، خیّران برنامه تلویزیونی سمت خدا و به همت ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان تهیه و بین نیازمندان اصفهانی توزیع شد.
حسام الدین تسلیمی افزود: در پانزدهمین مرحله توزیع گوشت قربانی، ۱۲۰۰ بسته گوشت به وزن یک کیلو و ۵۰۰ گرم را کانون‌های فرهنگی هنری در شهرستان‌های فریدن، فریدون‌شهر، مبارکه، چادگان فلاورجان و لنجان بین حانواده‌های نیازمندان توزیع می‌کنند.
وی گفت: از ابتدای این پویش تا کنون حدود۲۲ هزار و ۵۰۰ بسته گوشت قربانی بین نیازمندان استان توزیع شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • تحول در رویدادها و برنامه‌های کانون‌های مساجد
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • عضویت 106 هزار نوجوان در کانون های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • توزیع هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  •  توزیع  هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  • هویت‌بخشی به گروه‌های سرود کانون‌های مساجد امری مهم است
  • توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت گرم در استان اصفهان